Michał Borek Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 FMIC czegoś takiego nie produkuje przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 9 godzin temu, Michał Borek napisał: FMIC czegoś takiego nie produkuje przypadkiem? Czego konkretnie? Z przesyłką nie ma tragedii, ma być na czwartek więc niecały tydzień. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Planowany termin doręczenia 11 marca , jeszcze odprawa celna która potrwa trochę ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Na święta będzie , tylko które Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 (edytowane) Zazdrościcie dziady . A tymczasem auto zaczęło się stroić, bez chłodnicy na razie. I kolejny drobny problem - coś nie tak z katalizatorem. Ponoć nawet z nowymi z USA są czasem jazdy. W moim jest chyba 300cpsi i albo wyleci całkowicie albo wspawamy 100cpsi. Work in progress... Edytowane 10 Marca 2021 przez Simon WRC 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 10 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Wycinaj go , później tak fajnie migdałami zalatuje w garażu . (ale tylko na 100 oktanowej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Borek Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 W dniu 9.03.2021 o 21:49, Simon WRC napisał: Czego konkretnie? Złączek olejowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Godzinę temu, Michał Borek napisał: Złączek olejowych Nie wiem, ale nie wydaje mi się. Złączka jest specyficzna, bo z jednej strony ma gwint calowy a z drugiej metryczny, więc jak były dostępne od ręki na stronie, to wolałem zamówić z UK. Gdyby nie były, pewnie bym kombinował. 14 godzin temu, Tommi1 napisał: Wycinaj go , później tak fajnie migdałami zalatuje w garażu . (ale tylko na 100 oktanowej) No właśnie mam mieszane uczucia trochę, bo z jednej strony lepiej go mieć i nie ryzykować bezsensownej dyskusji z mundurowymi czy na przeglądzie a z drugiej strony performance też istotny . Natomiast trochę dziwi fakt, że praktycznie nowy sprzęt, bo nie wiem czy zrobił 10k km i już są problemy. Zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 32 minuty temu, Simon WRC napisał: lepiej go mieć i nie ryzykować bezsensownej dyskusji z mundurowymi czy na przeglądzie Jak będzie chciał to i tak zatrzyma dowód a diagnosta nie podbije przeglądu bo za głośno jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 38 minut temu, Simon WRC napisał: performance też istotny Najważniejszy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Godzinę temu, Simon WRC napisał: 2 godziny temu, Michał Borek napisał: Złączek olejowych Nie wiem, ale nie wydaje mi się. Złączka jest specyficzna, bo z jednej strony ma gwint calowy a z drugiej metryczny, więc jak były dostępne od ręki na stronie, to wolałem zamówić z UK. Gdyby nie były, pewnie bym kombinował. A Mocal takich nie robi? Godzinę temu, Simon WRC napisał: z jednej strony lepiej go mieć i nie ryzykować bezsensownej dyskusji z mundurowymi czy na przeglądzie a z drugiej strony performance też istotny Jak kupowalem swoje auto to już był z przelotowym. Zastanawiałem sie czy nie wstawić 100cpsi Euro4 za ok 2-3kpln (el-tec) ale stwierdziłem ze będę kombinowal jak pojawi sie taka potrzeba. Minęły tak już 3 lata i zero issues so far... więc zgadzam sie z tym co pisze @kowal 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Godzinę temu, kowal napisał: Jak będzie chciał to i tak zatrzyma dowód a diagnosta nie podbije przeglądu bo za głośno jest No właśnie za głośno nie jest, bo Cobb jest pod tym względem bardzo wyważony a sama eliminacja kata nie ma wielkiego wpływu. 33 minuty temu, Ptasi0r napisał: A Mocal takich nie robi? Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie. 33 minuty temu, Ptasi0r napisał: Jak kupowalem swoje auto to już był z przelotowym. Zastanawiałem sie czy nie wstawić 100cpsi Euro4 za ok 2-3kpln (el-tec) ale stwierdziłem ze będę kombinowal jak pojawi sie taka potrzeba. Minęły tak już 3 lata i zero issues so far... więc zgadzam sie z tym co pisze @kowal Myślę, że podejdę do tematu podobnie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 48 minut temu, Simon WRC napisał: Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie. Na pełnym secie Mocala przejeździłem 3 sezony wyscigowe i nigdy nie miałem problemu z wyciekami. Raz tylko musiałem wymienić podstawke bo po którejś zimie zaciął się termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek433 Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: No właśnie za głośno nie jest, bo Cobb jest pod tym względem bardzo wyważony a sama eliminacja kata nie ma wielkiego wpływu. Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie. Myślę, że podejdę do tematu podobnie . Ja mam u siebie cały wydech 3 cale ze sportowym katem i końcowy Hayward & Scott i na spalinach przy przeglądzie wychodzi problem . Jeśli chodzi o głośność to był do wytrzymania ale jakieś 1,5 roku miałem problem z katem i coś tam powycinali i zauważyłem ,że teraz dużo głośniej i czasami ładnie strzela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Godzinę temu, Ptasi0r napisał: Na pełnym secie Mocala przejeździłem 3 sezony wyscigowe i nigdy nie miałem problemu z wyciekami. Raz tylko musiałem wymienić podstawke bo po którejś zimie zaciął się termostat. Ja na Mishimoto w hawku też przejeździłem 3 sezony i nowy właściciel do dzisiaj jeździ czyli kolejne 3. Problemem jest jakość złączek, które jak chcesz dobrze wymienić olej i je odkręcasz, to po kilku razach nie trzymają. Jak ich nie dotykać, to pewnie wiele lat pożyją. 24 minuty temu, Benek433 napisał: Ja mam u siebie cały wydech 3 cale ze sportowym katem i końcowy Hayward & Scott i na spalinach przy przeglądzie wychodzi problem . Jeśli chodzi o głośność to był do wytrzymania ale jakieś 1,5 roku miałem problem z katem i coś tam powycinali i zauważyłem ,że teraz dużo głośniej i czasami ładnie strzela U mnie w Cobb 3" nie było problemu. Hałas w normie, spaliny także. Przeszedł bez problemu 2 przeglądy . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KotMorderca Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: Przeszedł bez problemu 2 przeglądy . To znaczy, że za mało dłubnięty. Moim zdaniem minimum przyzwoitości to przejście przeglądu LEDWO 1 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 1 godzinę temu, KotMorderca napisał: minimum przyzwoitości to przejście przeglądu LEDWO ... w NIEMCZECH. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 4 godziny temu, KotMorderca napisał: To znaczy, że za mało dłubnięty. Moim zdaniem minimum przyzwoitości to przejście przeglądu LEDWO No to już po zawodach, kat wyleciał definitywnie więc LEDWO będzie na miejscu . A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... Prac ciąg dalszy: 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... Szymon, Ty już kiedyś z Hawkiem coś planowałeś cywilnego Tu tez miało być blisko serii, a zaraz czuje ze projekt przebije hawka na daily kupisz my15 najwyżej, w imie zasady „albo grubo albo wcale” Edytowane 11 Marca 2021 przez FilipeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 56 minut temu, FilipeK napisał: na daily kupisz my15 najwyżej Na daily to ja mam wygodną służbówkę i żony crossovera, więc ciężko byłoby uzasadnić jeszcze MY15 w garażu 57 minut temu, FilipeK napisał: w imie zasady „albo grubo albo wcale” Patrząc z perspektywy mojego doświadczenia i portfela, to chyba wybiorę WCALE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 21 minut temu, Simon WRC napisał: więc ciężko byłoby uzasadnić jeszcze MY15 w garażu oj tam oj tam 6 kompletów kół też ciężko wyjaśnić, a jednak idzie 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek433 Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 13 godzin temu, Simon WRC napisał: No to już po zawodach, kat wyleciał definitywnie więc LEDWO będzie na miejscu . A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... Prac ciąg dalszy: Grubo ale to będzie zapie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 39 minut temu, Benek433 napisał: Grubo ale to będzie zapie..... tylko żeby cohones były twarde aby tego używać nie tylko na prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 13 minut temu, Oktan napisał: tylko żeby cohones były twarde aby tego używać nie tylko na prostej No u mnie cohones są raczej al dente, więc może być z tym spory problem . Ciebie to i na prostej nie dogonię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 8 minut temu, Simon WRC napisał: Ciebie to i na prostej nie dogonię . racja, bo nie jeżdżę teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się