Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

Zazdrościcie dziady :mrgreen:.

 

A tymczasem auto zaczęło się stroić, bez chłodnicy na razie. I kolejny drobny problem - coś nie tak z katalizatorem. Ponoć nawet z nowymi z USA są czasem jazdy. W moim jest chyba 300cpsi i albo wyleci całkowicie albo wspawamy 100cpsi. Work in progress...

 

IMG_7300.JPG.07ed57da43729dbe320509c2621796d5.JPG

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał Borek napisał:

Złączek olejowych

Nie wiem, ale nie wydaje mi się. Złączka jest specyficzna, bo z jednej strony ma gwint calowy a z drugiej metryczny, więc jak były dostępne od ręki na stronie, to wolałem zamówić z UK. Gdyby nie były, pewnie bym kombinował.

 

14 godzin temu, Tommi1 napisał:

Wycinaj go ;), później tak fajnie migdałami zalatuje w garażu :biglol:. (ale tylko na 100 oktanowej) 

No właśnie mam mieszane uczucia trochę, bo z jednej strony lepiej go mieć i nie ryzykować bezsensownej dyskusji z mundurowymi czy na przeglądzie a z drugiej strony performance też istotny ;). Natomiast trochę dziwi fakt, że praktycznie nowy sprzęt, bo nie wiem czy zrobił 10k km i już są problemy. Zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał:
2 godziny temu, Michał Borek napisał:

Złączek olejowych

Nie wiem, ale nie wydaje mi się. Złączka jest specyficzna, bo z jednej strony ma gwint calowy a z drugiej metryczny, więc jak były dostępne od ręki na stronie, to wolałem zamówić z UK. Gdyby nie były, pewnie bym kombinował.

A Mocal takich nie robi?

 

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

z jednej strony lepiej go mieć i nie ryzykować bezsensownej dyskusji z mundurowymi czy na przeglądzie a z drugiej strony performance też istotny ;)

Jak kupowalem swoje auto to już był z przelotowym. Zastanawiałem sie czy nie wstawić 100cpsi Euro4 za ok 2-3kpln (el-tec) ale stwierdziłem ze będę kombinowal jak pojawi sie taka potrzeba. Minęły tak już 3 lata i zero issues so far... więc zgadzam sie z tym co pisze @kowal ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kowal napisał:

Jak będzie chciał to i tak zatrzyma dowód a diagnosta nie podbije przeglądu bo za głośno jest ;)

No właśnie za głośno nie jest, bo Cobb jest pod tym względem bardzo wyważony a sama eliminacja kata nie ma wielkiego wpływu.

 

33 minuty temu, Ptasi0r napisał:

A Mocal takich nie robi?

Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie.

 

33 minuty temu, Ptasi0r napisał:

Jak kupowalem swoje auto to już był z przelotowym. Zastanawiałem sie czy nie wstawić 100cpsi Euro4 za ok 2-3kpln (el-tec) ale stwierdziłem ze będę kombinowal jak pojawi sie taka potrzeba. Minęły tak już 3 lata i zero issues so far... więc zgadzam sie z tym co pisze @kowal ;)

Myślę, że podejdę do tematu podobnie :mrgreen:.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Simon WRC napisał:

Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie.

Na pełnym secie Mocala przejeździłem 3 sezony wyscigowe i nigdy nie miałem problemu z wyciekami. Raz tylko musiałem wymienić podstawke bo po którejś zimie zaciął się termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simon WRC napisał:

No właśnie za głośno nie jest, bo Cobb jest pod tym względem bardzo wyważony a sama eliminacja kata nie ma wielkiego wpływu.

 

Jak nie będzie wyjścia i dalej będzie ciekło, to plan jest założyć podstawkę i węże Mocala, chłodnica zostanie.

 

Myślę, że podejdę do tematu podobnie :mrgreen:.

Ja mam u siebie cały wydech 3 cale ze sportowym katem i końcowy Hayward & Scott i  na spalinach przy przeglądzie wychodzi problem . Jeśli chodzi o głośność to był do wytrzymania ale jakieś 1,5 roku miałem problem z katem i coś tam powycinali ;) i zauważyłem ,że teraz  dużo głośniej i czasami ładnie strzela :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ptasi0r napisał:

Na pełnym secie Mocala przejeździłem 3 sezony wyscigowe i nigdy nie miałem problemu z wyciekami. Raz tylko musiałem wymienić podstawke bo po którejś zimie zaciął się termostat.

Ja na Mishimoto w hawku też przejeździłem 3 sezony i nowy właściciel do dzisiaj jeździ czyli kolejne 3. Problemem jest jakość złączek, które jak chcesz dobrze wymienić olej i je odkręcasz, to po kilku razach nie trzymają. Jak ich nie dotykać, to pewnie wiele lat pożyją.

 

24 minuty temu, Benek433 napisał:

Ja mam u siebie cały wydech 3 cale ze sportowym katem i końcowy Hayward & Scott i  na spalinach przy przeglądzie wychodzi problem . Jeśli chodzi o głośność to był do wytrzymania ale jakieś 1,5 roku miałem problem z katem i coś tam powycinali ;) i zauważyłem ,że teraz  dużo głośniej i czasami ładnie strzela :) 

U mnie w Cobb 3" nie było problemu. Hałas w normie, spaliny także. Przeszedł bez problemu 2 przeglądy :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KotMorderca napisał:

To znaczy, że za mało dłubnięty.

Moim zdaniem minimum przyzwoitości to przejście przeglądu LEDWO :biglol:

No to już po zawodach, kat wyleciał definitywnie więc LEDWO będzie na miejscu ;). A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... :biglol:

 

Prac ciąg dalszy:

 

IMG_7330.JPG.8dd9f415d9cbddc247299603fa7482bd.JPG

  • Super! 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simon WRC napisał:

A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... 

Szymon, Ty już kiedyś z Hawkiem coś planowałeś cywilnego:biglol: Tu tez miało być blisko serii, a zaraz czuje ze projekt przebije hawka :D na daily kupisz my15 najwyżej, w imie zasady „albo grubo albo wcale” :biglol: 

Edytowane przez FilipeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, FilipeK napisał:

na daily kupisz my15 najwyżej

Na daily to ja mam wygodną służbówkę i żony crossovera, więc ciężko byłoby uzasadnić jeszcze MY15 w garażu :)

 

57 minut temu, FilipeK napisał:

w imie zasady „albo grubo albo wcale” :biglol: 

Patrząc z perspektywy mojego doświadczenia i portfela, to chyba wybiorę WCALE :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Simon WRC napisał:

No to już po zawodach, kat wyleciał definitywnie więc LEDWO będzie na miejscu ;). A planowałem jedynie delikatne korekty i niezawodność... :biglol:

 

Prac ciąg dalszy:

 

IMG_7330.JPG.8dd9f415d9cbddc247299603fa7482bd.JPG

 Grubo :) :) ale to będzie zapie.....:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Benek433 napisał:

 Grubo :) :) ale to będzie zapie.....:D

tylko żeby cohones były twarde aby tego używać nie tylko na prostej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Simon WRC napisał:

Ciebie to i na prostej nie dogonię :).

racja, bo nie jeżdżę teraz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...