Skocz do zawartości

Przesiadka do STI


Patryq

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Simon WRC napisał:

To pokaż mi ten wykres...

 

Przewaga charakterystyki 2.5 jest faktem i nie podlega dyskusji. To nie jest subiektywne odczucie moje czy innych ;).

 

5 minut temu, badyl napisał:

Nie ma sensu ciągnąć do 7 rpm, max to 6 ,bo dalej już nie jedzie :)

Eee tam czepiacie się szczegółów, czerwone pole jest poza 7000rpm, tyle można ciągnąć jak ktoś chce;)

Ja mam mrygacz na 6500 i do tego momentu Idzie jak trzeba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Simon WRC napisał:

Nie chcę chwalić 2.5T, bo ktoś powie, że jestem nieobiektywny :). Ale ten silnik ma genialną charakterystykę, o wiele lepszą od 2.0T. Już w serii ma świetny dół, który można jeszcze poprawić i zrobić wręcz rewelacyjny. U mnie aktualnie przy ok. 2500rpm moment jest na poziomie 500Nm, czyli wartość praktycznie nieosiągalna albo na granicy możliwości 2.0T.

Awaryjność też do opanowania po zastosowaniu kilku ulepszeń. 2.0T ma swoje panewki, 2.5T UPG i tłoki, więc żaden nie jest bez wad, ale ten drugi zdecydowanie nadrabia charakterystyką. No i z definicji ma DCCD ;).

Ok Dzięki wszystkim za odpowiedzi zwłaszcza @Simon WRC i @Cherusek1

Po przemyśleniach myślę że kupię sti bez DCCD prawie są dwa wystawione na otomoto i wyglądają nie najgorzej, a za rok dwa jak może wasze skrzynię z DCCD.

@badylfajny wykres, ogólnie ładnie zrobiona impreza pamiętam jak znalazłem jej zdjęcie w Google (nie wiedziałem że jest z polski) i postanowiłem kupić do swojego wrx-a takie felgi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, czyli zakres używalności żeby szybko jechać jest od 3500 do 6000, więc @badyl ma ustawioną sygnalizację idealnie ;). W końcu to mój Guru :biglol:.

W 2.5T optymalny zakres momentu jest 2500 do 5500. Dodatkowo większa jednostka ma potencjał, bo u mnie aktualnie w zakresie 2600-6000 moment nie spada poniżej 500Nm :P.

Teraz, badyl napisał:

Słuchaj ja na Twoim miejscu kupiłbym od razu to co chce , na takich zmianach późniejszych zawsze się traci :)

Dokladnie. Szukaj z DCCD ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simon WRC napisał:

Nie trzeba mieć Subaru, żeby dostać kopa w plecy :biglol:. Każde auto da się wystroić tak, że będzie miało kopa w pewnym małym zakresie, sztuką jest jednak rozłożyć moment równo, żeby było go jak najwięcej w calej szerokości wykresu, co czyni samochód szybszym.

Ale fakt, zależy kto czego oczekuje ;).

Zgadzam sie z Szymonem , liniowy równy wzrost momentu jest bardziej przewidywalny, łatwiej utrzymać auto w poślizgu, szybciej jedzie summa Summarum , kop z 2.0T jest zajebisty ale w ogniu walki na torze kiedy człowiek nie ogarnia ani prędkości ani jakiegokolwiek zegara:biglol: (ratują tylko pipki które krzyczą ) bardzo łatwo przesadzić ,a kop który działa z jednak pewną poprzedzającą go dziurą  często pojawia sie zupełnie nie wtedy kiedy jest potrzebny i robi sie ciepło. :P kocham oba te silniki ,jednego i drugiego trzeba sie nauczyć i wejść z nimi w swego rodzaju symbiozę na zasadzie jakiegoś hybrydowego połączenia człowiek-silnik. Miedzy innymi chyba też za to kochamy Subaru :wub:

8 minut temu, badyl napisał:

Jestem sławny emoji3.png
Słuchaj ja na Twoim miejscu kupiłbym od razu to co chce , na takich zmianach późniejszych zawsze się traci :)

Koniecznie! Chłopaki bardzo dobrze radzą 

 

15 minut temu, Patryq napisał:

Ok Dzięki wszystkim za odpowiedzi zwłaszcza @Simon WRC i @Cherusek1

Po przemyśleniach myślę że kupię sti bez DCCD prawie są dwa wystawione na otomoto i wyglądają nie najgorzej, a za rok dwa jak może wasze skrzynię z DCCD.

@badylfajny wykres, ogólnie ładnie zrobiona impreza pamiętam jak znalazłem jej zdjęcie w Google (nie wiedziałem że jest z polski) i postanowiłem kupić do swojego wrx-a takie felgi 

Trzymamy kciuki aby zakup sie udał i pamiętaj że mozesz szukac pomocy u nas, w dziale zakup kontrolowany ,lub w odpowiednich wątkach, może tez ktoś da radę wybrać sie z Tobą jesli miałbyś obawy, zawsze co dwie głowy..... Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2018 o 16:46, Simon WRC napisał:

Nie chcę chwalić 2.5T, bo ktoś powie, że jestem nieobiektywny :). Ale ten silnik ma genialną charakterystykę, o wiele lepszą od 2.0T. Już w serii ma świetny dół, który można jeszcze poprawić i zrobić wręcz rewelacyjny. U mnie aktualnie przy ok. 2500rpm moment jest na poziomie 500Nm, czyli wartość praktycznie nieosiągalna albo na granicy możliwości 2.0T.

 

 

Masz może wykres charakterystyki swojego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...