badyl Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Nie ma sensu ciągnąć do 7 rpm, max to 6 ,bo dalej już nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Japończycy na swoim rynku pozostali przy 2.0T, just saying Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 6 minut temu, Simon WRC napisał: To pokaż mi ten wykres... Przewaga charakterystyki 2.5 jest faktem i nie podlega dyskusji. To nie jest subiektywne odczucie moje czy innych . 5 minut temu, badyl napisał: Nie ma sensu ciągnąć do 7 rpm, max to 6 ,bo dalej już nie jedzie Eee tam czepiacie się szczegółów, czerwone pole jest poza 7000rpm, tyle można ciągnąć jak ktoś chce Ja mam mrygacz na 6500 i do tego momentu Idzie jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Ja mam ustawione na 5800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 12 minut temu, badyl napisał: Ja mam ustawione na 5800 Jak to przestawić? U mnie miga jak ECU tnie, a dla mnie to trochę bez sensu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Taaaa, przy 7krpm to może macie ze 250Nm a może nie więc zdecydowanie warto kręcić wyżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Pokrętaskiem na zegarach. Kręcisz trzymasz i piknie , potem w drugą stronę i ustawiasz przy jakich obrotach ma pipczeć. Przy 7rpm mam równo 280 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryq Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 3 godziny temu, Simon WRC napisał: Nie chcę chwalić 2.5T, bo ktoś powie, że jestem nieobiektywny . Ale ten silnik ma genialną charakterystykę, o wiele lepszą od 2.0T. Już w serii ma świetny dół, który można jeszcze poprawić i zrobić wręcz rewelacyjny. U mnie aktualnie przy ok. 2500rpm moment jest na poziomie 500Nm, czyli wartość praktycznie nieosiągalna albo na granicy możliwości 2.0T. Awaryjność też do opanowania po zastosowaniu kilku ulepszeń. 2.0T ma swoje panewki, 2.5T UPG i tłoki, więc żaden nie jest bez wad, ale ten drugi zdecydowanie nadrabia charakterystyką. No i z definicji ma DCCD . Ok Dzięki wszystkim za odpowiedzi zwłaszcza @Simon WRC i @Cherusek1. Po przemyśleniach myślę że kupię sti bez DCCD prawie są dwa wystawione na otomoto i wyglądają nie najgorzej, a za rok dwa jak może wasze skrzynię z DCCD. @badylfajny wykres, ogólnie ładnie zrobiona impreza pamiętam jak znalazłem jej zdjęcie w Google (nie wiedziałem że jest z polski) i postanowiłem kupić do swojego wrx-a takie felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Jestem sławny Słuchaj ja na Twoim miejscu kupiłbym od razu to co chce , na takich zmianach późniejszych zawsze się traci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 No właśnie, czyli zakres używalności żeby szybko jechać jest od 3500 do 6000, więc @badyl ma ustawioną sygnalizację idealnie . W końcu to mój Guru . W 2.5T optymalny zakres momentu jest 2500 do 5500. Dodatkowo większa jednostka ma potencjał, bo u mnie aktualnie w zakresie 2600-6000 moment nie spada poniżej 500Nm . Teraz, badyl napisał: Słuchaj ja na Twoim miejscu kupiłbym od razu to co chce , na takich zmianach późniejszych zawsze się traci Dokladnie. Szukaj z DCCD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: Nie trzeba mieć Subaru, żeby dostać kopa w plecy . Każde auto da się wystroić tak, że będzie miało kopa w pewnym małym zakresie, sztuką jest jednak rozłożyć moment równo, żeby było go jak najwięcej w calej szerokości wykresu, co czyni samochód szybszym. Ale fakt, zależy kto czego oczekuje . Zgadzam sie z Szymonem , liniowy równy wzrost momentu jest bardziej przewidywalny, łatwiej utrzymać auto w poślizgu, szybciej jedzie summa Summarum , kop z 2.0T jest zajebisty ale w ogniu walki na torze kiedy człowiek nie ogarnia ani prędkości ani jakiegokolwiek zegara (ratują tylko pipki które krzyczą ) bardzo łatwo przesadzić ,a kop który działa z jednak pewną poprzedzającą go dziurą często pojawia sie zupełnie nie wtedy kiedy jest potrzebny i robi sie ciepło. kocham oba te silniki ,jednego i drugiego trzeba sie nauczyć i wejść z nimi w swego rodzaju symbiozę na zasadzie jakiegoś hybrydowego połączenia człowiek-silnik. Miedzy innymi chyba też za to kochamy Subaru 8 minut temu, badyl napisał: Jestem sławny Słuchaj ja na Twoim miejscu kupiłbym od razu to co chce , na takich zmianach późniejszych zawsze się traci Koniecznie! Chłopaki bardzo dobrze radzą 15 minut temu, Patryq napisał: Ok Dzięki wszystkim za odpowiedzi zwłaszcza @Simon WRC i @Cherusek1. Po przemyśleniach myślę że kupię sti bez DCCD prawie są dwa wystawione na otomoto i wyglądają nie najgorzej, a za rok dwa jak może wasze skrzynię z DCCD. @badylfajny wykres, ogólnie ładnie zrobiona impreza pamiętam jak znalazłem jej zdjęcie w Google (nie wiedziałem że jest z polski) i postanowiłem kupić do swojego wrx-a takie felgi Trzymamy kciuki aby zakup sie udał i pamiętaj że mozesz szukac pomocy u nas, w dziale zakup kontrolowany ,lub w odpowiednich wątkach, może tez ktoś da radę wybrać sie z Tobą jesli miałbyś obawy, zawsze co dwie głowy..... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 13 minut temu, Simon WRC napisał: W końcu to mój Guru ja Ciebie tez terefere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryq Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Dobra jeszcze jedno pytanie do ekspertów od którego roku w STI był rozstaw 5x114 i czy przy tej zmianie zmieniały się też półosie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Od 2005, półosie podobno inne są od tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Od mojego, przejściówki 2004 modelowo 2005. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 W dniu 25.03.2018 o 16:46, Simon WRC napisał: Nie chcę chwalić 2.5T, bo ktoś powie, że jestem nieobiektywny . Ale ten silnik ma genialną charakterystykę, o wiele lepszą od 2.0T. Już w serii ma świetny dół, który można jeszcze poprawić i zrobić wręcz rewelacyjny. U mnie aktualnie przy ok. 2500rpm moment jest na poziomie 500Nm, czyli wartość praktycznie nieosiągalna albo na granicy możliwości 2.0T. Masz może wykres charakterystyki swojego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 3 minuty temu, Tommo napisał: Masz może wykres charakterystyki swojego silnika? Słaby jakościowo, ale jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Słaby jakościowo, ale jest. Ale lipa buhahahahah , co on tak leci na łeb od 4kola rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 4 godziny temu, badyl napisał: Od mojego, przejściówki 2004 modelowo 2005. A no fakt my05 wychodziło już w 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się