koldawid1603 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Witam, kończy mi się dyfer impreza 2.0n/a 04r kombi. Problem tkwi w tym że nie mogę dobrać przełożenia skrzyni zczytujac nr z tabliczki pod maską. Mój nr to TY754XR5BA pisza do mnie chłopaki twierdzacy ze maja dyfer z imprez z tego rocznima a nr na tabliczkach inne jak to ogarnąć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Może coś stąd: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=181343 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Najbezpieczniej jest kupić zestaw skrzynia + dyfer z jednego auta.Na tabliczce przełożeń niema.W jednym roku produkcji mogły być zakładane zestawy o różnych przełożeniach.Otwóż swój obecny dyfer i policz zęby na kole,nowy musi mieć tyle samo :). Albo przerób skrzynie na napęd na tył i wtedy wszystko jedno jaki dyfer założysz ,pozdro. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 43 minuty temu, lucza napisał: Albo przerób skrzynie na napęd na tył i wtedy wszystko jedno jaki dyfer założysz RWD Power. I like it! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Godzinę temu, lucza napisał: Otwóż matko bosko kochano... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koldawid1603 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Hah gdybym chciał tył napęd to bym w inną markę celował a nie o to mi chodziło:) tak że za ten pomysł szczere nie dzięki;) racja na tabliczce nie ma przełożeń ale jest nr skrzyni a dziwne dla mnie jest to że w necie jest kilka rozpisek z rodzajami skrzyń ale nigdzie mojego nr nie znalazłem... myślałem że może tu ktoś miał podobnie, co do ściągania dekla i liczenia zębów jest łatwiejszy sposób i tak pewnie bd musiał zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Jest łatwiejsza metoda, Moze dzis zdąze Ci napisac.Dyfer masz w aucie ,czy w ręce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koldawid1603 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Słuchaj w aucie, mam problem z komunikacją bez samochodu stąd potrzebuje mieć nowy dyfer chcacy oddac auto do naprawy, więc rozebranie i czekanie aż sie coś znajdzie odpada. Co do sprawdzenia to znam metode podniesienia auta i liczenia obrotów kół w stosunku do obrotów wału. Jednak na to chwile też sie wstrzymam bo pogoda u mnie słaba na leżenie pod samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Podjedź do jakiegokolwiek mechanika, poproś żeby odkręcił Ci wał na podnośniku i policz. Pamiętaj, że musisz kręcić równo obiema półosiami, jeżeli z tej strony się za to zlapiesz. Najszybciej i najprościej. Mam taki dyfer do wolnegossaka ale rocznikowo 2006. Nie pamiętam już przełożenia, ale mogę poprosić kolegę w warsztacie, u którego leży, żeby policzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 6 godzin temu, Harvester napisał: poproś żeby odkręcił Ci wał na podnośniku i policz. Pamiętaj, że musisz kręcić równo obiema półosiami, jeżeli z tej strony się za to zlapiesz. Najszybciej i najprościej NIe trzeba takich manewrów.Wystarczy podnieść jedno koło zwykłym lewarkiem i liczyc obroty koła i wału (na ulicy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Jak masz szperę, to Ci auto spadnie z podnośnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koldawid1603 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Temat do zamknięcia, przełożenie 3,9 dyfer już w domu czeka na wizytę u mechanika dzięki za rady pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 W dniu 24.03.2018 o 11:44, Harvester napisał: Jak masz szperę, to Ci auto spadnie z podnośnika Nie spadnie. przy kręceniu tylnym kołem przednie będziemiało tendencję do obrotu w przeciwnym kierunku,jesli auto na biegu. Lepiej dać na luz ,a dla ułatwienia -ale nie koniecznie-podnieść na drugim lewarku przednie koło z tej samej strony. Szpera dla tytaj dla kinematyki działania dyfra (ze stożkowymi satelitami) nie ma nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się