g_such Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Szanowni Czy może ktoś z Was oświecić mnie rysunkiem (zdjęciem) obrazującym wygląd katalizatora do w/w Legacy. Przeglądam allegro i strony producentów układów wydechowych i temat jakby nie istniał.... I jeszcze drugie pytanie: czy stosowaliście preparaty do czyszczenia katalizatorów i czy to pomogło (na powracający "check engine" od błędu katalizatora - samochód ma przejechane ~230 tys. km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Katalizator do Legacy 2.0 NA DOHC (150-165 KM) jest zintegrowany z kolektorem: w 2.0 SOHC (137 KM) jest zaraz za kolektorem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Szanowni Czy może ktoś z Was oświecić mnie rysunkiem (zdjęciem) obrazującym wygląd katalizatora do w/w Legacy. Przeglądam allegro i strony producentów układów wydechowych i temat jakby nie istniał.... I jeszcze drugie pytanie: czy stosowaliście preparaty do czyszczenia katalizatorów i czy to pomogło (na powracający "check engine" od błędu katalizatora - samochód ma przejechane ~230 tys. km) Ale który kod błędu bo jest ich parę!Nie uzywalem- nie wierzę w ich działanie, podobnie jak magnetyzerow, turbinek, inteligentnych molekulWysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_such Opublikowano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Kodu błędu niestety nie mam. Czyli katalizator ma na rysunku numer 7? Pozdrawiam gs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Tutaj jest pierwszy za nim drugi kat.Są pod osłoną po zdjęciu osłony silnika z przodu po prawej. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Kod błędu jest o tyle istotny że może sie okazać po wymianie kata błąd bedzie dalej- może dotyczyć katalizatora ale nie być wynikiem jego zużycia poprostu (np 2ga lambda)Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 jeśli ten 'błąd katalizatora' okazjonalny P0420 to tuleja dystansowa do drugiej sondy zazwyczaj wystarcza (ja jeżdżę tak od kilkudziesięciu tys km i błąd nie wrócił). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) Przy takim przebiegu może się okazać że skuteczny będzie jedynie emulator sondy. Miałem kiedyś taki błąd. Okazało się że poprzedni właściciel wypatroszył katalizator zostawiając puste puszki. Jesteś pewien że masz katalizator? 1 minutę temu, kruque napisał: tuleja dystansowa do drugiej sondy oo właśnie to miałem na myśli pisząc emulator. Edytowane 23 Lutego 2018 przez Narrator 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_such Opublikowano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 katalizator raczej jest, samochodem jeżdżę ponad 4 lata - gdyby go nie było to chyba bym się wcześniej dowiedział...., a co de facto daje ta tuleja dystansowa do drugiej sondy? pozdrawiam GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Tuleja pozwala regulować odczyt z sondy na bardziej "przyjazny" jej i środowisku. Za pomocą tulei reguluje się głębokość umiejscowienia sondy w układzie wydechowym i pozwala to uniknięcia występowania kodów błędów z nią związanych. A jeśli masz jakieś błędy pochodzące z sond najpierw popraw wtyczki, pozwoliło mi to zaoszczędzić kilkaset złotych na oryginalną sondę denso, którą kazano mi wymienić, jest spora szansa, że pomoże, nie tylko ja mam takie spostrzeżenia . Jutro pokażę Ci gdzie są, pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Powstaje teoria wszechświata a może niech autor zaczeka do czasu jak błąd sie pojawi, uczciwie odczyta I wtedy sie tu podzieli!Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_such Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 :)) zanim autor odczyta i się podzieli musi kupić interfejs do diagnostyki i nauczyć się z niego korzystać czy możecie polecić jakiś konkretny sprzęt i nie za miliony monet ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 22 godziny temu, kruque napisał: jeśli ten 'błąd katalizatora' okazjonalny P0241 to tuleja dystansowa do drugiej sondy zazwyczaj wystarcza (ja jeżdżę tak od kilkudziesięciu tys km i błąd nie wrócił). Problemy z turbosprężarką "leczone" za pomocą tulejki dystansowej? Chyba, że miałeś na myśli P0420... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Problemy z turbosprężarką "leczone" za pomocą tulejki dystansowej? Chyba, że miałeś na myśli P0420... Fakt pisałem z pamięci. Poprawiam. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 ) zanim autor odczyta i się podzieli musi kupić interfejs do diagnostyki i nauczyć się z niego korzystać czy możecie polecić jakiś konkretny sprzęt i nie za miliony monet ?? W analogicznym aucie uzywam jakiegos elma bt 327 ktory kosztowal cale 20 plnow, z przesylka Dasz rade. Apka na andka- np torqueWysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 W analogicznym aucie uzywam jakiegos elma bt 327 ktory kosztowal cale 20 plnow, z przesylka Dasz rade. Apka na andka- np torqueWysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Ja mam niebieski kabelek VAG KKL. Współpracuje z freessm, który czyta również błędy/parametry EAT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się