Skocz do zawartości

Subaru Ascent/Evoltis [WM] (MY19=>)


Bobej

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, kosmit napisał(a):

u mnie to się czasami pojawiało w przypadku rozładowanego akumulatora i odpaleniu na ostatkach prądu lub ze startera. Po odłączeniu AKU/resecie wszystko wracał od normy.

A tak serio, odnośnie tego, co wyżej, to kwestia akumulatora raczej odpada, bo byłem sprawdzić w punkcie i powiedzieli mi, że lepiej go naładowałem, niż oryginał... ktoś mi powiedział, jak to zrobić...

 

Kilka razy już go podładowywałem i nic nie pomogło. Nawet od razu po naładowaniu i podłączeniu klapa chodzi, jak chce ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Piotras80 napisał(a):

no to chyba będę musiał podskoczyć, jak nawet za hotel płacą...:upside-down-face_1f643-small:;)

Zgłoszenia przyjmowali na stronie Subaru.ca (Kanada) do 1 czerwca...

Edytowane przez kosmit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Piotras80 napisał(a):

A tak serio, odnośnie tego, co wyżej, to kwestia akumulatora raczej odpada, bo byłem sprawdzić w punkcie i powiedzieli mi, że lepiej go naładowałem, niż oryginał... ktoś mi powiedział, jak to zrobić...

 

Kilka razy już go podładowywałem i nic nie pomogło. Nawet od razu po naładowaniu i podłączeniu klapa chodzi, jak chce ...

Mój oryginalny akumulator udalaw sprawny, jednak miał problem z celą i musiałem wymienić. Drugi nowy po roku też zaczął się nadmiernie rozładowywać, momino częstego doładowania. Wymienili w ramach gwarancji i na razie jest dobrze :).

Który to sposób na naładowanie, bo kilka przerabiałem :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
Ja mam co prawda Forestera, ale też walczę z dziwnymi problemami w moim samochodzie. Dla zainteresowanych więcej tutaj:

Ale do brzegu: możecie podać kod błędu, który wyrzuca klapa w Waszych Ascentach? U mnie elektryczna klapa też potrafi czasem zastrajkować i też znajduje się na niekrótkiej liście błędów, więc szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia.
Wśród podejrzanych również jest akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, kosmit napisał(a):

Który to sposób na naładowanie, bo kilka przerabiałem :)?

Najpierw trzeba ładować na małym prądzie - 1/1,5 a potem tak, aby zrobił się lekko ciepły - u mnie to jest 3/3,5 - 3 trochę za mało, bo raz tak zrobiłem i był jeszcze niedoładowany, a 3,5 trochę za dużo... trzeba po prostu sprawdzać ciepło ręką - tak, żeby było nieco ciepły. Ja osobiście ładowałem 2 doby na 1,5 i potem 2 doby na tak 3,3...

 

Po sprawdzeniu w centrum akumulatorów powiedzieli mi, że tak dobrze to nawet nowe nie są naładowane. Miał wyższe parametry, niż new...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sartek napisał(a):

Ale do brzegu: możecie podać kod błędu, który wyrzuca klapa w Waszych Ascentach? U mnie elektryczna klapa też potrafi czasem zastrajkować i też znajduje się na niekrótkiej liście błędów, więc szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia.

Mój kod błędu w załączeniu - wydruk z serwisu Subaru Kocar...

Niestety nie mogą nic zrobić, mimo że widzą, że jest błąd...

WhatsApp Image 2023-05-29 at 20.28.58.jpeg

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam,

 

Bardzo podoba mi się Ascent i rozważam jego zakup.

Widzę, że kilka osób ma ten model już jakiś czas i czy mógłby się ktoś podzielić doświadczeniami?

Głównie bieżące użytkowanie mnie interesuje, czy są części do przeglądów / silnika / zawieszenia w miarę na miejscu? Coś jest wspólne z Outback/Forester? Czy raczej każda awaria to ściąganie części z USA i ~3 tygodnie czekania?

Oraz czy z perspektywy czasu uważacie Ascenta za super wybór, czy jednak lepiej nie kombinować i po prostu kupić na miejscu coś innego z europejskiej dystrybucji?

 

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć

Jak dla mnie to dalej super wybór. Jeśli tylko pojawiłby się w salonie nowy to biorę od ręki.

Te sprowadzane są niestety po przejściach i to było dla mnie najtrudniejsze do zaakceptowania.

Już wcześniej pisałem, że to auto ma wszystko czego brakowało XT kowi.

Nie miałem większych napraw ale części są do zdobycia. Część pasuje nawet z XV, a osoby sprowadzające i naprawiające mają sporo części używanych szybko dostępnych.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2023 o 16:00, acmilaneo napisał(a):

Witam,

 

Bardzo podoba mi się Ascent i rozważam jego zakup.

Widzę, że kilka osób ma ten model już jakiś czas i czy mógłby się ktoś podzielić doświadczeniami?

Głównie bieżące użytkowanie mnie interesuje, czy są części do przeglądów / silnika / zawieszenia w miarę na miejscu?

Hej

 

Ja mam Ascenta od miesiaca .

 

Jak narazie jestem bardzo zadowolony , wczesniej jezdzilem Outbackiem 3.0 H6 .

 

Na pewno lepiej jezdzi niz nowy Outback na CVT. W mojej opini outback bez turbo na CVT zamula , ale to tylko moje zdanie . Ascent jest znacznie zwawszy z racji na Turbo ( pewnie OUTBACk z Tubro tez ) 

 

No i trzeba sie przyzwyczaic do gabarytow ( przynajmniej w moim przypadku)

 

Ciezko powiedziec jak jest z dostepem do czesci ale nie powinno byc problemu z pomoca Katamarana z Łodzi.

 

pzdr

Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ascent napisał(a):

Hej

 

Ja mam Ascenta od miesiaca .

 

Jak narazie jestem bardzo zadowolony , wczesniej jezdzilem Outbackiem 3.0 H6 .

 

Na pewno lepiej jezdzi niz nowy Outback na CVT. W mojej opini outback bez turbo na CVT zamula , ale to tylko moje zdanie . Ascent jest znacznie zwawszy z racji na Turbo ( pewnie OUTBACk z Tubro tez ) 

 

No i trzeba sie przyzwyczaic do gabarytow ( przynajmniej w moim przypadku)

 

Ciezko powiedziec jak jest z dostepem do czesci ale nie powinno byc problemu z pomoca Katamarana z Łodzi.

 

pzdr

Dominik

 

A to nie Ty pisałeś że masz problemy z CVT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dirkdiggler napisał(a):

 

A to nie Ty pisałeś że masz problemy z CVT?

To ja (chyba) , tzn. pisalem ze mrugala mi AT OIL TEMP . Ale chwile potem zgasla wiec chyba po temacie ,  CVT dziala normalnie . JAk zaswieci ponownie to podjade do serwisu

 

THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

cześć, może ktoś z szanownych użytkowników powiedzieć gdzie znajdę vin wybity na karoserii? Podszybie i tabliczki ogarnąłem. Dziękuje z góry. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 12.02.2024 o 19:50, Albajn napisał(a):

cześć, może ktoś z szanownych użytkowników powiedzieć gdzie znajdę vin wybity na karoserii? Podszybie i tabliczki ogarnąłem. Dziękuje z góry. Pozdrawiam

 

Chyba nie ma. Na przeglądzie szukali i nie znaleźli :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Kambol napisał(a):

W Outbacku 2015 jest pod siedzeniem pasażera, może też tam masz. (Trzeba odsunąć fotel w tył i na podłodze jest taka "klapka" z wykładziny).

Tam jest wzmacniacz w Ascencie, ale może gdzieś pod nim :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pumex1 zmienił(a) tytuł na Subaru Ascent/Evoltis [WM] (MY19=>)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...