Dorsz914 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Potrzebuję nowej pompy paliwa ponieważ stara odmówiła posłuszeństwa. Jaka będzie lepsza do Mojego Wrx-a 2.5 Hawk 230hp? Zastanawiam się nad którąś z tych: Deatshwerks DW 200/ 255lph FP-342 Walbro 255lph Moc w aucie seryjna i taka raczej pozostanie. Edytowane 1 Lutego 2018 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Obie marki są uznawane za renomowane. Wydajność taka sama skoro obie mają 255 lph. Mozę wypowie się ktoś kto wie z jakich materiałów są zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Rzucam jeszcze do rozważenia RCM dostępny min. w 4wiatrakach Edytowane 1 Lutego 2018 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Ja mam Walbro i wydaje mi się, że najczęściej ta marka pada na forach przy okazji zmian pomp paliwa na bardziej wydajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Walbro z pewnego żródła i będzie pan zadowolony , z DW bywają kłopoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Ja tez mam Walbro (od 1,5 roku), ktore zostalo wybrane przez osobe zajmujaca sie Motorsportem. Zero problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 2 minuty temu, Dorsz914 napisał: One mają już filtr paliwa czy trzeba dokupować? Nie wiem czy o tym samym mówimy, ale filtr paliwa jest w komorze silnika (przy puszcze z bezpiecznikami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 U Mnie filtr jest wbudowany w pompie paliwa. Nie ma go w komorze silnika niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Jak ją tak o wsadzisz to będzie paliwo uciekać. Kup lepiej oryginał, z tym co miałem do czynienia z DW to bezproblemowe, walbro jest strasznie dużo podróbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 3 godziny temu, siewcu napisał: Kup lepiej oryginał, Chodzi o filtr tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 3 godziny temu, siewcu napisał: walbro jest strasznie dużo podróbek. Takie głosy na forum faktycznie były. 35 minut temu, Dorsz914 napisał: Chodzi o filtr tak? raczej o pompę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Tak, o oryginalną pompę. Najmniej problemów, bo montaż jakiejś innej pompy w fabrycznym koszu bez kombinacji wiąże się z odpływaniem paliwa spod sitka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 26 minut temu, gorion napisał: OK, czyli nieważne czy Walbro czy Deatshwerks to nawet w połączeniu z oryginalnym filtrem i koszykiem mogą powodować, iż paliwo w pewnych sytuacjach (niski stan i/lub ostry zakręt) może uciekać? Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija... Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 1 godzinę temu, Krzysztov napisał: Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować. Tak, bo pompa z koszykiem ori nie pomoże,jak ktoś po asfalcie rzeczywiście ostro idzie, - a wtedy auto pali swoje i szybko się zbliżamy do połowy zbiornika- poniżej ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) 3 godziny temu, gorion napisał: Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija... 1080zł w Aso i trzeba doliczyć jeszcze filtr. 3 godziny temu, Krzysztov napisał: Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować. Czyli nie jest tak kolorowo z tymi pompami. Za specjalnym upalaczem nie jestem, ale w zimę lubię polatać bokiem więc wole mięć pewność, że będzie cacy. Oglądanie się za używkami ori raczej nie jest dobrym pomysłem ? Edytowane 2 Lutego 2018 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Custom pompę trzeba zamocować w koszyku w nietypowy sposób, żeby siedziała w dokładnie tym samym miejscu co ori pompa i w tym miejscu miała sitko(najlepiej ori). Rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba... Dlatego łatwiej ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Zawsze byłem przekonany że są dopasowane te pompy, ale skoro tak to chyba pozostanę przy originalnej. Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 P Godzinę temu, Mateusz22 napisał: Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić.. Potwierdzam. U mnie w Gc8 DW pasowała P&P, bez żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się