Skocz do zawartości

Walbro czy Deatshwerks?


Dorsz914

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję nowej pompy paliwa ponieważ stara odmówiła posłuszeństwa. Jaka będzie lepsza do Mojego Wrx-a 2.5 Hawk 230hp? 

 

Zastanawiam się nad którąś z tych:

 

Deatshwerks DW 200/ 255lph

 

FP-342 Walbro 255lph

 

Moc w aucie seryjna i taka raczej pozostanie. 

Edytowane przez Dorsz914
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, gorion napisał:

OK, czyli nieważne czy Walbro czy Deatshwerks to nawet w połączeniu z oryginalnym filtrem i koszykiem mogą powodować, iż paliwo w pewnych sytuacjach (niski stan i/lub ostry zakręt) może uciekać? Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

Tak, bo pompa z koszykiem ori nie pomoże,jak ktoś po asfalcie rzeczywiście ostro idzie, - a wtedy auto pali swoje i szybko się zbliżamy do połowy zbiornika- poniżej ryzyko.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gorion napisał:

Ktoś może wie jaki jest koszt OEM'u w porównaniu do Walbro/Deatshwerks? Zapewne cena zabija...

 

1080zł w Aso i trzeba doliczyć jeszcze filtr.

 

  3 godziny temu, Krzysztov napisał:

Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.

 

Czyli nie jest tak kolorowo z tymi pompami. Za specjalnym upalaczem nie jestem, ale w zimę lubię polatać bokiem więc wole mięć pewność, że będzie cacy. Oglądanie się za używkami ori raczej nie jest dobrym pomysłem ? 

Edytowane przez Dorsz914
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Ja kupilem ori DW w katowicach tuż przed strojeniem i żadne z powyższych przypadłości nie oem pomp mnie nie dopadaja, na Kielcach byłem dwa razy, zawsze jeździłem do momentu zapalenia rezerwy i żadne przerywania czy odplywania paliwa nie miały miejsca. Montaż banalnie prosty, żadnych przeróbek.. nie wiem ja tam ze swojego doświadczenia DW chyba 255 mogę polecić..

Potwierdzam. U mnie w Gc8 DW  pasowała P&P, bez żadnych problemów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...