CZAJA48 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Witam Jechałem sobie autostrada i nagle wyskoczył mi błąd silnika. Sprawdziłem co to za błąd: coś z katalizatorem lub awaria sondy lambdy (ponieważ mam tez LPG). Skasowałem błąd i pojechałem na mala przejażdżkę po osiedlu (jakieś 6 km) zgasł mi 5 razy i obroty skakały. Rano wszystko sprawdziłem, wyczyściłem, dolot powietrza. Zrobiłem kolejna jazdę próbna i tym razem już nie gasł ale obroty skoczyły na wyższe gdy stoję. Dodam ze nie ma tu w żadnym z przypadków różnicy czy jadę na 95 czy na LPG objawy są takie same. Sonda lambda ma 3 miesiące. Obroty wcześniej były na normalnym poziomie, tam gdzie jest ucięte przy 300-400 obr Ktos wie co mogło się stać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 1 godzinę temu, CZAJA48 napisał: Obroty wcześniej były na normalnym poziomie, tam gdzie jest ucięte przy 300-400 obr Ta "kreska" to 500 obr/min. Na zdjęciu jest około 700 i to chyba dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 No a było mniej wiec chyba raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Normalne obroty to 650-700. Także i tak masz nisko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Majin Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 kreska to 500.... jest dobrze.... słuchajcie oczka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Wydaje mi się że tak jest idealnie.Wyższe obroty mam tylko na zimnym ( okolice 1500) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Jak byś miał 300 to chyba chodziłby nieprzyjemnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Przy 300 to na luzie buda by się roztelepala na całego. Specjalnie dzisiaj patrzyłem u siebie. Na luzie bez klimy 680- 720 ale już włączenie grzania szyby i obciążenie podnosi o 20-30 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Zaobserwowałem kilka zjawisk z obrotami, mianowicie gdy zwalniam na luzie do świateł obroty silnika spadają do 10-100 wiec prawie do 0, trzęsie silnikiem/autem przez moment i wraca do tej 650 niby normalnej wartości. Zdarza się tak około 1/10 razy bez znaczenia czy lpg czy 95. Czy to normalne czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 4 godziny temu, CZAJA48 napisał: Zaobserwowałem kilka zjawisk z obrotami, mianowicie gdy zwalniam na luzie do świateł obroty silnika spadają do 10-100 wiec prawie do 0, trzęsie silnikiem/autem przez moment i wraca do tej 650 niby normalnej wartości. Zdarza się tak około 1/10 razy bez znaczenia czy lpg czy 95. Czy to normalne czy nie ? Ja bym powiedział że nie ale diagnozy nie postawię ogólnie raczej podejdź do mechanika bo gorzej jak na tym luzie Ci zgaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Napewno nie. Poobrywa Ci poduszki silnika. Zaczalbym od czyszczenia przepustnicyWysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 52 minuty temu, recki napisał: Zaczalbym od czyszczenia przepustnicy Dołożyłbym do tego odłączenie klemy i adaptację wolnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się