Skocz do zawartości

Legacy BH my03 - Dark Green Mica


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, WueM napisał:

@niebieskiultras Krzychu dopiero grubo po Nowym Roku :(

 

Ale to nic... Ważne,  że już jest :D

 

Z kierownicą jednak nie działasz? 

Czekam na motywację do grzebania :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
4 minuty temu, thomson0073 napisał:

I wdzięczne :)

O to to

Jak dbasz tak masz.

Dziś trochę pogrzebałem przy aucie.

Wymiana osłony przekładni kierowniczej. Tym razem z prawej strony  oraz przegląd hamulcy z przodu bo ostatnio dostały mocno "po dupie".

20190216_125432.thumb.jpg.bb7254cea94c3f3f0a58180a4f8f1d92.jpg

 

W kolejce czeka jeszcze kilka innych rzeczy do montażu jednak natłok pracy jak i jazdy na prawko ograniczają czas na tuningi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

pojawiają się cieplejsze dni więc i coraz chętniej chce się spędzać czas przy aucie.
 

Na start wymieniłem żarówkę pozycyjnych z przodu. Wjechała żarówka W5W tungsram. Następnie wymieniłem lampkę od podświetlenia rejestracji bo moja była już zmęczona życiem.
Później wziąłem się za spalone zarówki w liczniku. Włożyłem W3W jako główne żarówki podświetlenia.
Chciałem przy okazji założyć licznik JDM wyskalowany do 180km/h jednak po pierwsze przebieg nie pasuje, po drugie prędkościomierz mam wrażenie że przekłamuje względem mojego. Jest to wina że licznik jest do przedlifta a ja mam polifta i uważam że są inne wartości sygnału z czujnika prędkości.  Zatem licznik jest do sprzedania jakby ktoś był chętny na JDMowy smaczek do swojego legacy/outbacka ;)

Zaczynam rozglądać się za oponami na letni set kół.


 

 

52750012_253033705585946_6792331787524636672_n.jpg

52908272_302745200389232_8028501857250836480_n.jpg

53212835_372812320209164_4351929617590779904_n.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, BeQuiet napisał:

ile wolasz? szkoda, ze nie optitron

500 ale w pełni negocjowalne.
zarzuć propozycje  i być może się dogadamy. 
optitrony są mega jednak ciężko je ożenić z wiązką EU
prawda @DETT ?
a liczniki zwykłe są p&p

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

264000km na liczniku więc czas na wymianę oliwy - miałem to robić wcześniej jednak przez natłok pracy przy innych samochodach jak i przez zajęcia związane z kursem na  przewóz rzeczy nie miałem czasu zająć się moim autem.

w ciągu ostatniego miesiąca przy 3 innych autach grzebałem jak i przy motocyklach - uroki bycia jedynym z dwóch ze zdolnościami mechanicznymi :ph34r:

 W moto ( Bandit i Hornet)  pełen przegląd hamulców i wymiana płynu hamulcowego. W nowym nabytku teścia ( IX35) serwis olejowo-filtrowy + świece i regulacja ręcznego. W aucie mojej żony (Ceed SW) oliwa + filtry i montaż letnich opon. W aucie mojej mamy ( 80 b4 ) klocki tył + przegląd zawieszenia i. I w końcu znalazłem czas na wymianę oliwy w moim Subaraczku i montaż letnich rolek.

W legasiu założyłem 17 WRXowe - wymagają odnowienia ale to nie w najbliższym czasie bo z czasem krucho.
Opony to 215/45r17 Dębica Presto UHP 2 91Y XL MFS opony bardzo ciche (66dB) i parametry - klasa energetyczna C klasa przyczepności na mokrym A
Oliwa to sprawdzone MOTULx-cees 8100 5w40 filtr miał być knecht ale coś źle kliknąłem przy zamówieniu i jest filtron :facepalm: nie miałem czasu jechać wymienić więc jest taki filtr jaki jest. 
59252945_1142293532617511_8078914740262273024_n.thumb.jpg.bbbbb26a063e311f0049f61014be3f28.jpg
dołożyłem sobie jeszcze subwoofer który został mi po poprzednim aucie mojej żony i uszczelniłem blende - masa butylowa

dodatkowo zepsuła mi się roleta bagażnika-nie zwija się
i porysowałem przedni zderzak nie groźnie ale jednak będzie trzeba lakierować.

muszę jeszcze w końcu auto umyć bo wstyd takim brudnym jeździć

20190503_105820.jpg

20190503_105831.jpg

20190503_105840.jpg

20190503_105902.jpg

20190503_105911.jpg

Edytowane przez niebieskiultras
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dj Brabus napisał:

Świetnie wygląda na tych felgach! :superhero: No i tak patrzę na Twoją wyrzutnię piłeczek pingpongowych pod zderzakiem i stwierdzam, że ja to mam jakiś "wypierdek" o stylizacji statku kosmicznego...  :biglol:

e tam skromnie 5 cali na końcu a na wejściu bodajże 2.5 lub 3 cale. gada całkiem fajnie a najlepsze, że nigdzie nie mogę dostać silencera więc jeżdżę na otwartym wydechu. przegląd bez problemu przechodzi więc nie widzę potrzeby montażu silencera tym bardziej, że dźwięk boxera moją córkę usypia i czasem jest tak, że nie wyjadę nawet na drogę a ona już śpi :D
a jak się rozbudzi to udaje dźwięki boxera :D całą drogę z punktu A do B brrrraaaaapppp z tylnej kanapy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Dj Brabus napisał:

Świetnie wygląda na tych felgach! :superhero:

Popieram. To chyba najbezpieczniejsze technicznie i stylistycznie rozwiązanie tematu felg do BE/BH. Te felgi same w sobie nie porywają mnie swoim urokiem osobistym, ale zawsze jak widzę je na Legasas 3-ciej gen to stwierdzam, że wygląda to porządnie. Tak samo mam zresztą z 16"-stką z Imprezy GT. Przez jednych ukochaną, przez innych znienawidzoną. :biglol:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

na liczniku coraz więcej kilometrów - dobijamy do 267 tyś.

spalanie średnie 10l - uwzględnia zimowe szaleństwa
w trasie udało się zejść do poziomu 8.9L więc nie ma tragedii biorąc pod uwagę masę i napęd auta

ostatnio zrobiłem serwis klimy bo brakło czynnika. przy okazji została sprawdzona szczelność - wypadła wzorowo.

klima teraz chłodzi jak wściekła i jazda w upały nie jest już męcząca.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

268000km na liczniku wybiło w zeszłym tygodniu

z racji urlopu wziąłem się trochę za denerwujące mnie wady lakiernicze:
1. każdy próg obok listwy porysowany
2. purchelki od kamieni nad szybą czołową
3. purchelki na łączeniu nadkola z progiem.
4. poprawki przy progach - odgniecione od lewarka

żeby to ogarnąć kupiłem papiery 80 320 1000 2000 i 2500
na  rdze która jest głęboko wżarta - neutralizator rdzy FORCH Korroplex
epoxyd
lakier i bezbarwny
szczotka druciana na wiertarkę
baranek Wurth


zdjąłem listwy progowe zewnętrze - brak rdzy czyli zeszłoroczne konserwowanie dało efekt
pod listwami wewnętrznymi były minimalne odparzenia lakieru jak się okazało pod nimi rozwijająca się rdza ( te ciemne punkty na blaszce)

 

 

66637203_633399007173281_751072514578317312_n.thumb.jpg.027250adc886eb15056517539f60f4de.jpg

 

 

 

66653280_709921606108478_1703658177356103680_n.thumb.jpg.c2ae6f8a720e6588ce494eac87dd32f4.jpg

 

 

66586344_2545162058869441_3759441288584232960_n.thumb.jpg.4c3d60855364e198345b16313f1cafa6.jpg

66615842_417807025481206_2325952209302323200_n.thumb.jpg.f697a9cd943377a80f391b4dc49c5b30.jpg

 

67087439_327509631486781_251374389906374656_n.thumb.jpg.e08623dd88d06ae45b1c6a488b35f08a.jpg

67106841_2403466029698950_2192818397903847424_n.thumb.jpg.03a8707e06e15ba3b349661e6312dde2.jpg

67377524_1128254384052418_7865628442459373568_n.thumb.jpg.ddd7e603b91f685b558c93fc5c8955ea.jpg

 

jak widać pod każdą listwą wymagana interwencja by nie uciekało dalej.
teraz przyszedł etap na łączenie progu z nadkolem
67345662_2234150246895455_5213292807816478720_n.thumb.jpg.450657fb29db870b028717d074d1c722.jpg

67090575_926373544368546_7049569078372990976_n.thumb.jpg.eb35ccdcf39e82d55e26a345c5cb0d8c.jpg

 

jak widać neutralizator rdzy działa bardzo szybko ( tam gdzie rdza ciemnieje)
66832028_1797206627049535_3053558577353457664_n.thumb.jpg.44e70104955cfdd9db5abb50d1b6c90d.jpg

 

Następnie wziąłem się za odpryski na dachu

67294052_388787088660424_3870371128379703296_n.thumb.jpg.d40f98f0bcf219cf4e95685fc739f7a4.jpg

tyle musiałem przeszlifować by pozbyć się rudej a purchelki były wymiarów 2mm na 2mm 

na po tym jak neutalizator wysechł przyszedł czas na epoxyd

66624165_632291677290627_1312613757381246976_n.thumb.jpg.b23098d47f8636d7ea08af5e653086d2.jpg

67098347_628375060981283_3784053147702394880_n.thumb.jpg.334c60a25e730bcb7f621fb87b42511b.jpg

67151504_2328671374061777_5778565539681009664_n.thumb.jpg.3c93cad278a36e3135c6b76c274fb25b.jpg

67237848_692375444558956_2550570537797550080_n.thumb.jpg.1a967d3cad0ce1eb00bf26e44188ef04.jpg

 

po wyschnięciu epoxydu
matowienie papierem wodnym odtłuszczenie zmywaczem  i czas na lakier

66637631_492360821573879_1569627520951648256_n.thumb.jpg.59e6288d60a6c2ae1da0b3c57077c3ed.jpg

67093413_412027279404993_6120804627068747776_n.thumb.jpg.d32d00a143bc54982b5d0ac441667aa2.jpg

 

i o ile na progach wyszło git to na dachu niestety widać że było robione mimo że próbowałem się odcinać tak by nie było znaku
tragedii nie ma no ale.. a wyszło tak bo moje prace przerwało wezwanie do plamy oleju... - ktoś wyrzucił do kosza 30l oleju zapewne z jakiejś ciężarówki a gdy brali śmieci wszystko rozlało się na drodze

67081855_490687108396253_5311898092927188992_n.thumb.jpg.6f4487087a26cdcf571cecba2b284ea8.jpg

Następnie wziąłem się za poprawienie mocowania zderzaka bo nie pasowało mi że odstaje z jednej strony po zdjęciu zderzaka ukazał się  taki widok (lampy celowo zdjęte by zobaczyć jak pod nimi wygląda blacha)

64738915_371003263602961_1353500621973487616_n.thumb.jpg.7b381aa1c232d2bd5a821e569ac1299f.jpg

i znowu poszła w ruch wiertarka ze szczotką drucianą następnie neutralizator rdzy  epoxyd i tym razem baran z Wurtha którym poprawiałem konserwacje na progach w miejscu lewarka

66697678_1060452460831803_5682508063530024960_n.thumb.jpg.2448eef9859ec87a58f50cdc83316123.jpg

66854265_2379692442307194_5642999965044178944_n.thumb.jpg.b1b8c901305da98fe40a6eb3b965e4cc.jpg

przy okazji zakonserwowałem dolny pas przedni wraz z mocowaniami chłodnicy a górne mocowania pomalowałem w lakier samochodu bo też ruda się na nich pojawiła.


co do mocowania zderzaka to lewe rozpadło się na środku - rdza- pojechałem z dwoma elementami do znajomego i wstawił mi łatkę z 3mm blachy także prędzej reszta zgnije niż ta blacha.

67087303_415860272350975_552751922944147456_n.thumb.jpg.94d8b538e737ac7087902503dd744844.jpg

następnie wziąłem się wraz z Żoną za posprzątanie wnętrza - fotele wyjechały , dywan odkurzony wszystkie plastiki wyczyszczone. Zostało tylko umyć auto z zewnątrz i na woskować ale to plan na weekend.


 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, niebieskiultras napisał:

(...)po zdjęciu zderzaka ukazał się  taki widok (lampy celowo zdjęte by zobaczyć jak pod nimi wygląda blacha)

64738915_371003263602961_1353500621973487616_n.thumb.jpg.7b381aa1c232d2bd5a821e569ac1299f.jpg

Powiem Ci że u mnie ta belka wyglądała niemal identycznie. Rdza wzdłuż zgrzewów. To chyba standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...