Skocz do zawartości

Nowe, AWD, 70k zł


MrKatharsis

Rekomendowane odpowiedzi

A czasem sie dziad włączy wtedy, kiedy nie potrzeba - czytaj - walczyłem z podsterownoscia, pokonałem (cudem ;D) i w tym momencie dostalem moment na tylnej osi i mi sie auto obróciło.

Mialem przez rok HR-Vke i dokladnie tak sie dzialo jak opisales wyzej, sprawdzala sie tylko przy normalnej jezdzie i malo palila. Mimo to poleca to auto bo fajna zabawka do miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Skoro w każdym VW możliwe jest wyłączenie ESP przyciskiem to i w AUDI!

 

W zadnym nowozytnym aucie VAG nie ma w pelni wylaczalnego ESP.

Tu konkretnie brałem pod uwagę B5 w B6 próbowałem naciskać przycisk ESP OFF to nawet się żadna kontrolka nie świeciła, że jest wyłączony więc może i tak być :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odzwonił do mnie człowiek z Audi i twierdzi, że na 99% przycisk "ESP OFF" wyłącza go całkowicie.

 

 

:roll:

 

Nie wiem, jak w RS4 - ale w TT na pewno nie da się całkowicie. I sądzę, że michal jest też pewny swoich słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak w RS4 - ale w TT na pewno nie da się całkowicie. I sądzę, że michal jest też pewny swoich słów.

 

Swoją opinię opieram na własych doświedczeniach z tym samochodem i na informacji którą przekazał mi człowiek z Audi. Dzwoniłem do niego wczoraj a on oddzwonił do mnie dziś rano i powiedział to co napisałem. Być może jest tak jak pisał michał. Nie upalałem tego samochodu na torze ani placu, więc może faktycznie jego możliwości są tak duże, że się nie zbliżyłem do ich granic. Za parę tygodni (jak dobrze pójdzie) będę mógł powiedzieć coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro w każdym VW możliwe jest wyłączenie ESP przyciskiem to i w AUDI!

 

W zadnym nowozytnym aucie VAG nie ma w pelni wylaczalnego ESP.

 

W Oplach OPC można wył...

 

Eeee :( W niektorych OPC (nie pamietam, w ktorych dokladnie) nie ma nawet switcha ESP OFF. Podobnie bylo w Astrze II Coupe Turbo :( Za to jak ostro hamujesz Astra OPC to migaja jej tylne swiatla - jak w BMW, czy Mechu - to tak na otarcie lez po permenentnie wlaczonym ESP :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to jak ostro hamujesz Astra OPC to migaja jej tylne swiatla - jak w BMW, czy Mechu - to tak na otarcie lez po permenentnie wlaczonym ESP :mrgreen:

 

 

W C5 jest to samo! A potem trzeba ręcznie awaryjne wyłączać :mrgreen:.

 

Chodzi mi o swiatla hamulcow, nie o awaryjne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: ?!

 

No Panie kochany! Nie sledzisz nowosci jaki wprowadzaja nam producenci. Np. w klasie po face lifcie, czy nowej klasie C wystepuje, zwany w nomenklaturze Mercedesa, system PRE SAFE. System ten ma zapobiegac i lagodzic skutki wypadkow, m.in. przy gwaltownym hamowaniu miga "stopami", domyka szyby, a w przypadku elektrycznej regulacji foteli podnosi je do pionu. Takie bajery prosze Pana teraz sa na swiecie. Astra OPC co prawda PRE SAFE nie ma, ale jak gwaltownie hamujesz, to miga "stopami" i musze powiedziec, iz jest to bardzo dobre rozwiazanie. Znacznie lepsze od "awaryjnych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...