BartD Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ustawiona na auto po jakims czasie przestaje chlodzic. To znaczy chłodzi jak głupia a potem jej wydajność spada az do prawie cieplego powietrza. Czasem sama waraca czasem pomaga wlaczenie wylaczenie. Jestem za granica i nie wiem co robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 No jak w trybie auto, to schładza do zadanej temperatury i przestaje chłodzić! Tak ma działać!Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 18 minut temu, recki napisał: No jak w trybie auto, to schładza do zadanej temperatury i przestaje chłodzić! Tak ma działać! Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka ale nie schładza bo dalej jest ciepło. to może inaczej - w trybie manual usatwiam na 15 st. i chłodzi, chłodzi i potem przestaje - też tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) nie, tak nie może być. Prawdopodobnie jest ubytek czynnika i dochodzi do przechłodzenia układu. Wtedy zaczyna działać czujnik oblodzenia na parowniku i blokuje pracę kompresora chroniąc go przed uszkodzeniem. Dobij z 100 g czynnika i sprawdź czy się poprawiło. Jak jesteś za granicą zachodnią to tam maja taki wynalazek do samodzielnego dopełniania: jeszcze jedna opcja może być, sprawdź czy na kompresorze jest zamontowany czujnik termiczny połączony szeregowo z wtyczką elektromagnesu jeśli taki jest to może też on rozłączać kompresor z powodu przegrzania się kompresora a winą za taki stan rzeczy odpowiada niedrożność układu lub niewydolność schładzania czynnika na przedniej chłodnicy (skraplaczu).Temperatura maksymalna na kompresorze dochodzi do 60-70 stopni jak jest powyżej to problem z układem. Edytowane 19 Lipca 2017 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Jestem pod dubrownikiem Ile g czynnika powinno być w klimie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 22 godziny temu, ipsx82 napisał: Jak jesteś za granicą zachodnią to tam maja taki wynalazek do samodzielnego dopełniania: Jest cos takiego dostepne w pl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Stoje w korku od 30 min chłodzi jak głupia. Tak samo było rano pod domem. Wylacza sie tylko widac jak jade. Co to ma wspolnego z jazda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 1 godzinę temu, owad napisał: Jest cos takiego dostepne w pl? Już nie po wejściu nowej ustawy, która zabrania sprzedaży czynnika osobom fizycznym nie mającym działalności związanej z obrotem czynnika. 1 godzinę temu, BartD napisał: Stoje w korku od 30 min chłodzi jak głupia. Tak samo było rano pod domem. Wylacza sie tylko widac jak jade. Co to ma wspolnego z jazda? No ma, jak jedziesz to pęd wiatru zbija temperaturę na skraplaczu. Zazwyczaj jest odwrotnie ze jak stoisz na światłach to nie działa a jak jedziesz to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Oddaliśmy do serwisu klimy. Wg. nich jest ok. Winny podobno jest czujnik odpowiedzialny za temperaturę silnika - jak silnik jest zimny klima działa - potem jest za ciepło i klimę wyłącza. [to wg. mnie nie jest do konca prawdą, bo jak jedziemy w korku i silnik jest na 100% ciepły [mija 3-6 km i 30 min] a jest tu 40 st. w słońcu] Ciezko sie dogadac, bo cykl jest albańsko > włosko > angielski [taki głuchy telefon] co to może być? Jak czujnik moge odlaczyc zeby sprawdzic co nie dziala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langus Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 U mnie było podobnie. Chwila zimnego a potem gorące powietrze. Okazało się zajechane sprzęgło w sprężarce klimatyzacji. Ślizgało się po kole pasowym, temperatura i rozłączało sprzęgło. Ponoć tym steruje czujnik w elektromagnesie sprężarki. Regeneracja sprzęgła i klima działa poprawnie (: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Hmmm ciekawe . U mnie klima chłodzi dobrze jak jadę , bez różnicy jaka pogoda . Ale jak stanę w korku to po około 5 minutach stania przy około 20 c przestaje chłodzić . Niby komputer wyłącza klime powyżej jakiejś temperatury wody (105 czy 107 c ) ale wskazówka tem stoi w miejscu. Trochę mnie to denerwuje bo kiedy klima potrzebna to jej nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Miałem podobne objawy.W trakcie jazdy działała bez zarzutu a kilka minut postoju w ciepły dzień i przestawała działać.Okazał się ,że tarcze w sprzęgle były za daleko od siebie a przynajmniej takie wyjaśnienie otrzymałem od mechanika.Teraz działa aż miło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się