Skocz do zawartości

Impreza GT 2000 Rura dolotowa Oem czy sylikon?


Gixer010

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

dzisiaj podczas czyszczenia przepływki natrafiłem na pęknięcie rury przy samym turbo i chciałbym ją wymienić. Zastanawiam się czy jest sens do seryjnego GT'ka kupować sylikonową rurę czy nówkę oryginał za 355zł.

Czy w okolicach 400zł kupie sylikonowy dolot? Czy jest to opłacalne do seryjnego gt'ka ?

20170705_182517.jpg

20170705_182512.jpg

Edytowane przez Gixer010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://forum.subaru.pl/topic/89040-rura-dolotowa-do-turbo-czy-warto-zaminnik-silikonowy/

 

Proszę. Ostatecznie rura okazała się szczelna. Mój warsztat zaleca OEM - twierdzą, że montaż silikonu kłopotliwy. Mnie by jednak dobry silikon kusił...

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie kusi sylikon, ale na chwilę obecną nie mam funduszy żeby płacić 1200 za samco chociażby :P

W takim razie zamówie Oem bo nie chcę dopuścić do uszkodzenia silnika przez taką głupotę. Na dodatek od jakiegoś czasu silnik strasznie mi się bujał i czyściłem przepływkę z myślą że to pomoże, a okazało się że ta rura jest dziurawa :)

Do seryjnego GT'ka chyba wystarczy bo to jest w sumie daily wózek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupiłem silikonowy do GTeka i okazało się ze ociera o zbiorniczek od wspomagania( oryginał na zakręcie ma spłaszczenie by tak się nie działo)  i średnica wejścia była większa niż OEM.Odesłałem i kupiłem OEM.

Może to tylko jednorazowy przypadek ale zwróć na to uwagę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zamówiłem sylikon  :) niestety nie przyszła taka jak na zdjęciach czyli z króćcami alu w wyjściach żeby bezinwazyjnie założyć seryjne przewody ciśnieniowe tak więc jeszcze musiałem kombinować króćce.

napewno będzie kombinacja z włożeniem jej ale mniejsza niż z serią z tego względu że jest plastyczna. tak czy owak kolektor do zdjęcia  i chwila zabawy. myślę że jej żywotność i podatność na uszkodzenia jest wiele większa od seryjnej.

I w gratisie trochę powietrza i zapachu z dalekiego wschodu :)

 

dzisiaj montowałem to cudo...

trzeba  się uzbroić w dożą dawkę melisy i być gotowym na przeróbki delikatne. ogólnie mówiąc  jest masakra. badziewie straszne, powinni   to  wycofać ze sprzedaży. mi i tak się trafiła podobno dobrze wykonana, co  nie zmienia faktu że ze spasowaniem wszystkiego jest kiepsko ale mi się udało. Turbo Works to chińszczyzna niskich lotów. Mam nadzieję tylko że chociaż trochę to podziała bo zdejmowanie kolektora na aucie to też nic fajnego.

Nie polecam ogólnie. szkoda pieniędzy.

 

Edytowane przez SAAB2.3AERO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja temat załatwiłem na spokojnie :)

Przedwczoraj dopiero poskładałem kolektor, ale za to jest tak jak chciałem  czyli czerwony kolektor w VHT i nowa Oem rura która napewno wystarczy na jakiś czas :)

Z kolektorem fakt, trzeba się pomęczyć, ale jest to do zrobienia i w brew pozorom roboty jest na jakieś 4-5 godzin przy dobrym opierdzielaniu sie :P

Ja składałem długo bo podchodziłem do tego z doskoku + malowanie i wygrzewanie kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...