Gixer010 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Siemka, dzisiaj podczas czyszczenia przepływki natrafiłem na pęknięcie rury przy samym turbo i chciałbym ją wymienić. Zastanawiam się czy jest sens do seryjnego GT'ka kupować sylikonową rurę czy nówkę oryginał za 355zł. Czy w okolicach 400zł kupie sylikonowy dolot? Czy jest to opłacalne do seryjnego gt'ka ? Edytowane 5 Lipca 2017 przez Gixer010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Zakładałem kiedyś taki temat - poszukaj dobrze a natrafisz na odpowiedzi.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Okej, znalazłem twój temat i przeczytałem wszystko. Co w końcu z tego wynikło, zapodałeś oemowy czy turboworksa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 https://forum.subaru.pl/topic/89040-rura-dolotowa-do-turbo-czy-warto-zaminnik-silikonowy/ Proszę. Ostatecznie rura okazała się szczelna. Mój warsztat zaleca OEM - twierdzą, że montaż silikonu kłopotliwy. Mnie by jednak dobry silikon kusił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Też mnie kusi sylikon, ale na chwilę obecną nie mam funduszy żeby płacić 1200 za samco chociażby W takim razie zamówie Oem bo nie chcę dopuścić do uszkodzenia silnika przez taką głupotę. Na dodatek od jakiegoś czasu silnik strasznie mi się bujał i czyściłem przepływkę z myślą że to pomoże, a okazało się że ta rura jest dziurawa Do seryjnego GT'ka chyba wystarczy bo to jest w sumie daily wózek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Kiedyś kupiłem silikonowy do GTeka i okazało się ze ociera o zbiorniczek od wspomagania( oryginał na zakręcie ma spłaszczenie by tak się nie działo) i średnica wejścia była większa niż OEM.Odesłałem i kupiłem OEM. Może to tylko jednorazowy przypadek ale zwróć na to uwagę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 6 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Już zamówiona oem rura + komplet uszczelek do kolektora ssącego Mam nadzieje że to rozwiąże mój problem z bujającym się silnikiem. W sumie to wraz z silnikiem bujało aż całym samochodem na wolnych obrotach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 (edytowane) a ja zamówiłem sylikon niestety nie przyszła taka jak na zdjęciach czyli z króćcami alu w wyjściach żeby bezinwazyjnie założyć seryjne przewody ciśnieniowe tak więc jeszcze musiałem kombinować króćce. napewno będzie kombinacja z włożeniem jej ale mniejsza niż z serią z tego względu że jest plastyczna. tak czy owak kolektor do zdjęcia i chwila zabawy. myślę że jej żywotność i podatność na uszkodzenia jest wiele większa od seryjnej. I w gratisie trochę powietrza i zapachu z dalekiego wschodu dzisiaj montowałem to cudo... trzeba się uzbroić w dożą dawkę melisy i być gotowym na przeróbki delikatne. ogólnie mówiąc jest masakra. badziewie straszne, powinni to wycofać ze sprzedaży. mi i tak się trafiła podobno dobrze wykonana, co nie zmienia faktu że ze spasowaniem wszystkiego jest kiepsko ale mi się udało. Turbo Works to chińszczyzna niskich lotów. Mam nadzieję tylko że chociaż trochę to podziała bo zdejmowanie kolektora na aucie to też nic fajnego. Nie polecam ogólnie. szkoda pieniędzy. Edytowane 13 Lipca 2017 przez SAAB2.3AERO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja temat załatwiłem na spokojnie Przedwczoraj dopiero poskładałem kolektor, ale za to jest tak jak chciałem czyli czerwony kolektor w VHT i nowa Oem rura która napewno wystarczy na jakiś czas Z kolektorem fakt, trzeba się pomęczyć, ale jest to do zrobienia i w brew pozorom roboty jest na jakieś 4-5 godzin przy dobrym opierdzielaniu sie Ja składałem długo bo podchodziłem do tego z doskoku + malowanie i wygrzewanie kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Masz fotki? Napiszesz coś więcej o tym jak malowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Czyli bez ściągania kolektora się nie obejdzie z OEM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 2 godziny temu, rybex napisał: Czyli bez ściągania kolektora się nie obejdzie z OEM ? jak nie chcesz uszkodzić to nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się