Skocz do zawartości

Moje h6 3.0


Mariusz Kaźmierczak

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, SAAB2.3AERO napisał:

Super, dzięki za opinie wprost za kierownicy a nie zasłyszane legendy :)

jakieś koszty przy silniku po za takimi jak olej filtry itd? luzy zaworowe, jakieś naprawy?

-Filtr kabinowy i powietrze ok 130-140zl filtr oleju ok 70 zł dokładnie mogę powiedzieć jak faktury sprawdzę bo w aucie mam

-luzow nie robiłem bo silnik działa jak należy 

- z napraw to te klocki ale to już mi kolega mówił że będą do wymiany przed zakupem a z napraw to tylko ta uszczelka pokrywy z uszczelkami na świec kupilem je odrazu , innych napraw dzieki bogu nie miałem i mam nadzieję że mieć nie będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach :) Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo :)

Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże :)

H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże.

Edytowane przez STomasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, STomasz napisał:

 

H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże.

Tutaj raczej problemów z panewką nie ma.:)

Jeśli coś poważniejszego to UPG.Dobrze by było przeczyścić chłodnice.Może to trochę uchronić przed tym.:D

Z takich droższych rzeczy to jeszcze rozrząd (najczęściej przy około 200-250 tyś km,to zależy od eksploatacji). Rozrząd jest na łańcuchu i wtedy trzeba wymienić dwa łańcuchy,dwa napinacze, uszczelniacz silnika przód,dla bezpieczeństwa pompę wody z uszczelką.Jak są zużyte ślizgi to też trzeba je wymienić.Do tego olej,płyn chłodniczy i silikon oryginalny Subaru(Służy do przyklejania pokrywy,potrzeba 4 metry na jeden samochód.Jedna tubka silikonu kosztuje 400zł i wystarcza na trzy samochody).Koszt kompletnego rozrządu to około 2000 tyś + robocizna.:D

Oprócz tego to raczej same rzeczy eksploatacyjne np.tarcze i klocki, świece itp itd.:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, STomasz napisał:

Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach :) Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo :)

Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże :)

Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach :) Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo :)

Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże :)

H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże.

No te uszczelki wolałem wymienić, hmm regulacji nie robiłem czy są jakieś oznaki wskazujące regulacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik ładnie odpala na zimnym i na ciepły, nie telepie/wibruje, ładnie się wkręca na obroty, to chyba bym się nie przejmował, chociaż do samego zmierzenia możesz gdzieś oddać aby być spokojnym. Czasem też słychać jak zawory za głośno klepią.

Dużo masz przejechane Km?

Edytowane przez STomasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, SAAB2.3AERO napisał:

zawieszenie tu jest pokrewne z Legacy?

W gruncie rzeczy tak. Możesz z robić z OBK "zwykłe-szosowe" Legacy montując amory i sprężyny z L3. I na odwrót w sumie też się da, tzn. zrobić z drogowego L3 dzielną w terenie kozę - zawias z OBK i/lub podkładki pod mocowania kolumn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 06/18/2017 o 18:46, SAAB2.3AERO napisał:

Pytałem bo jakby OBK obniżyć i włożyć manual do H6 to super auto :)

Owszem, wtedy to legacy h6 spec b jest :P Znaczy by było...

Edytowane przez euyot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda ta sprawa z biegami... oszczędność paliwa (to mnie z uwagi na dolną sinusoidę zasobności w kasę) interesująca. Nie mniej intrygujące co na to silnik.

no ale nic to. offtop czas skończyć.

Takiego Outbacka chciałem kupić... ale przypadkiem trafiłem na swoje auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, euyot napisał:

Fajnie wygląda ta sprawa z biegami... oszczędność paliwa (to mnie z uwagi na dolną sinusoidę zasobności w kasę) interesująca. Nie mniej intrygujące co na to silnik.

no ale nic to. offtop czas skończyć.

Takiego Outbacka chciałem kupić... ale przypadkiem trafiłem na swoje auto...

 

 

Kolego a jakie kupiles autko? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...