maras07 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Kolega ma go od niedawna, ale Co do zaworów to gdyby była potrzeba regulacji luzów to kwota będzie 4 cyfrowa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 5 minut temu, SAAB2.3AERO napisał: Super, dzięki za opinie wprost za kierownicy a nie zasłyszane legendy jakieś koszty przy silniku po za takimi jak olej filtry itd? luzy zaworowe, jakieś naprawy? -Filtr kabinowy i powietrze ok 130-140zl filtr oleju ok 70 zł dokładnie mogę powiedzieć jak faktury sprawdzę bo w aucie mam -luzow nie robiłem bo silnik działa jak należy - z napraw to te klocki ale to już mi kolega mówił że będą do wymiany przed zakupem a z napraw to tylko ta uszczelka pokrywy z uszczelkami na świec kupilem je odrazu , innych napraw dzieki bogu nie miałem i mam nadzieję że mieć nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże. Edytowane 18 Czerwca 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 11 minut temu, STomasz napisał: H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże. Tutaj raczej problemów z panewką nie ma. Jeśli coś poważniejszego to UPG.Dobrze by było przeczyścić chłodnice.Może to trochę uchronić przed tym. Z takich droższych rzeczy to jeszcze rozrząd (najczęściej przy około 200-250 tyś km,to zależy od eksploatacji). Rozrząd jest na łańcuchu i wtedy trzeba wymienić dwa łańcuchy,dwa napinacze, uszczelniacz silnika przód,dla bezpieczeństwa pompę wody z uszczelką.Jak są zużyte ślizgi to też trzeba je wymienić.Do tego olej,płyn chłodniczy i silikon oryginalny Subaru(Służy do przyklejania pokrywy,potrzeba 4 metry na jeden samochód.Jedna tubka silikonu kosztuje 400zł i wystarcza na trzy samochody).Koszt kompletnego rozrządu to około 2000 tyś + robocizna. Oprócz tego to raczej same rzeczy eksploatacyjne np.tarcze i klocki, świece itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 28 minut temu, STomasz napisał: Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże Ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie, jak to w Japończykach Kupisz zadbaną sztukę to tylko wymieniać olej i lać paliwo Bardzo dobrze, że przy okazji wymiany uszczelek dekla wymieniłeś też uszczelki świec, bo lubią się pocić. Mi się udało nie wymieniać uszczelek na nowe gdy robiłem regulację zaworów, ktoś widocznie musiał je niedawno zmieniać bo były świeże H6 to niezawodne silniki, bać się należy jedynie większych awarii, UPG albo panewka, bo wtedy to koszta duże. No te uszczelki wolałem wymienić, hmm regulacji nie robiłem czy są jakieś oznaki wskazujące regulacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Jeśli silnik ładnie odpala na zimnym i na ciepły, nie telepie/wibruje, ładnie się wkręca na obroty, to chyba bym się nie przejmował, chociaż do samego zmierzenia możesz gdzieś oddać aby być spokojnym. Czasem też słychać jak zawory za głośno klepią. Dużo masz przejechane Km? Edytowane 18 Czerwca 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 6 godzin temu, SAAB2.3AERO napisał: zawieszenie tu jest pokrewne z Legacy? W gruncie rzeczy tak. Możesz z robić z OBK "zwykłe-szosowe" Legacy montując amory i sprężyny z L3. I na odwrót w sumie też się da, tzn. zrobić z drogowego L3 dzielną w terenie kozę - zawias z OBK i/lub podkładki pod mocowania kolumn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Pytałem bo jakby OBK obniżyć i włożyć manual do H6 to super auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 6 minut temu, SAAB2.3AERO napisał: Pytałem bo jakby OBK obniżyć i włożyć manual do H6 to super auto Oj chyba manual by tu nie pasował co do obniżenia ok ale teraz nie czuje krawężników a np. W passacie szorowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) A dzisiaj umyłem autko po urlopie razem zrobiliśmy 1500 km podczas wypadu nad morze z moja drugą połową Edytowane 29 Lipca 2017 przez Mariusz Kaźmierczak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Dobrze że służy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 1 godzinę temu, SAAB2.3AERO napisał: Dobrze że służy:) Również się cieszę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 06/18/2017 o 18:46, SAAB2.3AERO napisał: Pytałem bo jakby OBK obniżyć i włożyć manual do H6 to super auto Owszem, wtedy to legacy h6 spec b jest Znaczy by było... Edytowane 29 Lipca 2017 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 16 godzin temu, euyot napisał: Owszem, wtedy to legacy h6 spec b jest Znaczy by było... Tylko że w trzeciej generacji nie było spec b.Spec dopiero w czwartej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Ale skrzynia powinna pasować:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 2 godziny temu, SAAB2.3AERO napisał: Ale skrzynia powinna pasować:D Silnik jest ten sam tylko że w IV ma zmienne fazy rozrządu i więcej mocy. Skrzynia powinna pasować A tak w ogóle to na forum jest do sprzedania H6 ze skrzynią od Diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 10 minut temu, Oczkoo15 napisał: tak w ogóle to na forum jest do sprzedania H6 ze skrzynią od Diesla Raczej diesel ze zmienionym silnikiem na H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Koledzy pytanie jak wam pasuje nowe felgi z mojego ostatniego zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) I to działa? Felgi są spoko. Edytowane 30 Lipca 2017 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Koledzy pytanie jak wam pasuje nowe felgi z mojego ostatniego zdjęcia? Jak dla mnie to średnio.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 17 godzin temu, euyot napisał: I to działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Fajnie wygląda ta sprawa z biegami... oszczędność paliwa (to mnie z uwagi na dolną sinusoidę zasobności w kasę) interesująca. Nie mniej intrygujące co na to silnik. no ale nic to. offtop czas skończyć. Takiego Outbacka chciałem kupić... ale przypadkiem trafiłem na swoje auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Kaźmierczak Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 48 minut temu, euyot napisał: Fajnie wygląda ta sprawa z biegami... oszczędność paliwa (to mnie z uwagi na dolną sinusoidę zasobności w kasę) interesująca. Nie mniej intrygujące co na to silnik. no ale nic to. offtop czas skończyć. Takiego Outbacka chciałem kupić... ale przypadkiem trafiłem na swoje auto... Kolego a jakie kupiles autko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Legasia IV. H6 Spec B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się