owad Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam Czy ktoś może sie orientuje skąd takie pęlnięcia jak na fotkach. Właśnie to zauważyłem i nie mam pojęcia skąd to. Miałem zamawiać tarcze ale teraz chyba musze kupić teź dzwony bo raczej do wymiany? Myślicie że kilka tygodni wytrzymają zanim dostane nowe czy wymieniać zaciski? Ten brakujący kawałek to ja odszczypalem srubokretem. Dzieje sie tak na wiekszosci śrub na obu tarczach. Pekniecie jest równiez do otworu na srube. Dzwony są z zestawu alcona. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Wygląda na to, że zostały dokręcone zbyt dużą siłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Ale tak nie było jak je zakladalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 35 minut temu, owad napisał: Ale tak nie było jak je zakladalem Podczas zakładania pewnie było w porządku, ale weź pod uwagę jakie tam panują siły podczas użytkowania, jak to mówią robią robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 To AP ? jeśli tak to jaki model ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 To jest dokladnie alcon pro-r 343mm dedykowany do subaru ale nie wiem czy jakaś inna firma robila tarcze . Nie kupiłem ich nowych ale na 99% tarcze z dzwonami wyszły tak z fabryki w zestawie z zaciskami (juz skrecone). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Dnia 17.03.2017 o 15:34, owad napisał: Pekniecie jest równiez do otworu na srube. I to jest najgorsze. Najbardziej prawdopodobne niejednoakowe skręcenie, albo materiał wadliwy i przy temp. duze naprężenia sie ujawniły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Rozkręciłem tarcze i wydaje mi się że nie mogły być źle skręcone bo ta tulejka w której siedzi śruba nie pozwoli na pęknięcie dzwona. Jest to tarcza półpływająca i te otwory w dzwonie są prostokąrne tak żeby rotor mógł pracować. Czy jest możliwe żeby od tego powstały te pęknięcia? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 te pęknięcia są na bank od tego patentu "półpływajace" , teraz alco robi już całkowicie pływające tarcze mam dzwony z bmw od tarczy 365mm i pęknięć nie ma ,ale zapewne przebieg swoje robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Znaczy nie ma co kupować takich samych. Patrzcie co znalazłem: http://www.ebay.co.uk/itm/Alcon-6Pot-365mm-Big-Brake-Kit-/272598893077?hash=item3f78290215:g:39oAAOSw5cNYl1J~ Takie same pęknięcia i jakie ciekawe wyjaśnienie.... No może nie takie mocte te pęknięcia są u mnie Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 tu to dopiero są pęknięcia pod co drugą śrubę którą skręcana jest tarcza z dzwonem powinny być zamontowane podkładki sprężynujące, tylko czy brak ich ma coś wspólnego z uszkodzeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Podkładki w moich były zamontowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 napisz maila do JDL w Warszawie, oni Alcona znają bardzo dobrze i na pewno też wiedzą czy takie cos się zdarza czy tez nie, być może to była wina materiału który mógł zostać zastąpiony w chwili obecnej innym , bo te Twoje swoje lata maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się