misiek00781 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Witam wszystkich. Jak w temacie mam spory dylemat z doborem odpowiedniego turbo. Pozostale wazniejsze modyfikacje: - wtryski 650 - pompa walbro 255 - kolektor wydehowy lekko modyfikowany - ic chce zostawic seryjny + troche drobniejszych Celem jest jakies 340-360hp. Jednak chce zachowac dobra reakcje na gaz. Mozliwie małego laga i responsywnosc na wysokim poziomie. Turbo ktore mam"na polce" to : vf22, vf35, vf48, td05 16g (dsm evo 3) , td05-20g (kute kolo kompresji). Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Drabczyński Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) vf35 jest podobno słabsza od vf23... więc od vf22 tym bardziej... no i vf22 nie pęka... ale vf22 jednak nie wstaje tak szybko... pytanie czy lubisz jeździć jak dieslem bo jak lubisz to jednak popatrz na twinscrolla maksymalny moment od 2400 obrotów na allegro jest z kolektorem Edytowane 8 Marca 2017 przez Bartosz Drabczyński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek00781 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wiesz co, moze nie jak "dyszlem" ale zalezy mi na tym co opisywalem. Nie chcialbym by auto stalo sie "dragowe" i mulaste w 2/3 zakresu. Dla przykladu teraz na aucie jest vf35. Bardzo odpowiada mi jej charakterystyka, jednak brakuje mi w niej nieco gornego zakresu. Moze jest jakies turbo ktore bedzie dawalo troche lepsza gore z podobnymi parametrami na dole Wie ktos moze do ilu +/- styknie vf48 lub to BIG td05-16g ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1141476/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek00781 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Ooo.. dzieki wielkie !! Nie trafilem na ten watek do tej pory czyli najrozsadniej wydaje sie zostac przy vf35 lub przejsc na td05-16g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion64 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dnia 9.03.2017 o 07:46, misiek00781 napisał: ja mam vf 35 i ciągnie mi do końca i z tego co wiem 380hp to smiało można z niej wydmuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek00781 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Vf35 i 380hp ? Szczerze to ciezko mi w to uwierzyc akurat imprez strojonych na tym turbo jest duzo... i nigdy nie widzialem wiecej niz 330hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Dnia 11.03.2017 o 12:21, misiek00781 napisał: Vf35 i 380hp ? Szczerze to ciezko mi w to uwierzyc akurat imprez strojonych na tym turbo jest duzo... i nigdy nie widzialem wiecej niz 330hp. VF35 1.1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek00781 Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Baaardzo ładny wykres ! powiem Ci ze mnie zaskoczyles. Jakie inne mody w silniku ? to na 2.0, 2.5 ? Czy stroker ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Nie ważne jakie turbo - ważne kto obsługuje hamownię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek00781 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Ami, fakt nie wzialem tego pod uwage, zakladajac ze pomiary sa porownywalne a to najwazniejsza sprawa.. wiadomo ze optymistycznych hamowni nie brakuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 u Termanowskich była MAHA, cała małopolska przyjeżdżała tutaj hamować auta więc sobie AMI daruj szło na drodze tak jak na wykresie, do końca co do setupu to 2.0 litry, wtryski sti, ic sti, pompa walbro 255 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się