Skocz do zawartości

misiek00781

Użytkownik
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiek00781

  • Urodziny 24.06.1994

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia misiek00781

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Cześć Misiek,

    skupujesz dalej opony? Mam w Grodzisku trochę 16tek i 17tek, które mi zalegają.

     

    Pozdro,

    Przemek.

  2. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Ami, fakt nie wzialem tego pod uwage, zakladajac ze pomiary sa porownywalne a to najwazniejsza sprawa.. wiadomo ze optymistycznych hamowni nie brakuje..
  3. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Baaardzo ładny wykres ! powiem Ci ze mnie zaskoczyles. Jakie inne mody w silniku ? to na 2.0, 2.5 ? Czy stroker ?
  4. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Vf35 i 380hp ? Szczerze to ciezko mi w to uwierzyc akurat imprez strojonych na tym turbo jest duzo... i nigdy nie widzialem wiecej niz 330hp.
  5. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Ooo.. dzieki wielkie !! Nie trafilem na ten watek do tej pory czyli najrozsadniej wydaje sie zostac przy vf35 lub przejsc na td05-16g
  6. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Wiesz co, moze nie jak "dyszlem" ale zalezy mi na tym co opisywalem. Nie chcialbym by auto stalo sie "dragowe" i mulaste w 2/3 zakresu. Dla przykladu teraz na aucie jest vf35. Bardzo odpowiada mi jej charakterystyka, jednak brakuje mi w niej nieco gornego zakresu. Moze jest jakies turbo ktore bedzie dawalo troche lepsza gore z podobnymi parametrami na dole Wie ktos moze do ilu +/- styknie vf48 lub to BIG td05-16g ?
  7. misiek00781

    Turbo do STI 01

    Witam wszystkich. Jak w temacie mam spory dylemat z doborem odpowiedniego turbo. Pozostale wazniejsze modyfikacje: - wtryski 650 - pompa walbro 255 - kolektor wydehowy lekko modyfikowany - ic chce zostawic seryjny + troche drobniejszych Celem jest jakies 340-360hp. Jednak chce zachowac dobra reakcje na gaz. Mozliwie małego laga i responsywnosc na wysokim poziomie. Turbo ktore mam"na polce" to : vf22, vf35, vf48, td05 16g (dsm evo 3) , td05-20g (kute kolo kompresji). Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam
  8. Witam. Z gory przepraszam jesli to nie miejsce na ten temat. I prosze o przeniesienie A teraz do rzeczy ma ktos moze homologacje do GC8-mki ? Dokladnie chodzi mi o to ze chce klecic auto pod klase C7 +2000 (po rozmowach z Rafalem Serafinowiczem ). Tak wiec chcialbym zerknac co tez tam sie znajduje i czego moge sie spodziewac. Oczywiscie i tak bede musial zakupic taka z fia ale na ta chwile byloby super gdyby ktos podeslal najlepiej w formie elektronicznej Pozdrawiam ! Nikt nie ma ? :/
  9. To wiem dlatego wole jednak rozwiazanie nr 1
  10. Wiec juz wyjasniam co chce wiec widzialem 2 rozwiazania: 1. Adaptery do listew 1/1.5 ktore pozwalaja na zalozenie phase 2 ktore sa dostepne w wiekszych wydajnosciach czyli rozwiazanie ktore podeslalem z aukcji. 2. Co poruszyl siewcu zamiana calych listew. Jednak te chyba nie sa p&p z tego co sie orientuje. Tak wiec krotko.. poprostu trzeba kupic adaptery i w droge
  11. Z tego co wiem chyba listwy np z gt 99 nie pasuja. Dlatego wlasnie zalezy mi na tym czy jest na forum ktos kto montowal taki zestaw
  12. Ami ale stosujesz dokladnie taki zestaw ? i sprawdza sie ? bo kwestia jest taka ze raz dokopalem sie do info ze trzeba listwy zmienic. I z tego zlco patrzylem wtyczki chyba tez sa inne.. Wiec poprostu chodzi mi o to czy tylko taki zestaw wystarcza do zmiany
  13. Nikt nie stosowal tego zestawu adapterow phase 1, 1/1.5 na phase 2 ?
  14. To jest niby zestaw pod top feed. Ale ciekawe czy ktos to stosowal
  15. Odgrzewam temat, sory koledzy ale nie widze nigdzie dostepnych zestawow do przejscia na nowszy typ wtryskow Edit: Czy tylko taki zestaw wystarczy ? http://m.ebay.com/itm/Subaru-sidefeed-ej20-ej22-300ZX-Phase-1-2-Adapter-kit-stage-2-II-fuel-injectors-/201511763412?nav=SEARCH
×
×
  • Dodaj nową pozycję...