Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o fotel i jego wpływ na komfort i odczucia w długich trasach to moje top 2 to Porsche Cayenne i...... wspomnienie z młodości, fotel we włoskim Fiacie 127, obydwa nie męczyły na trasie + 1800 km. Ale potwierdzeniem @jaszyn i moich młodzieńczych wspomnień są fotele z Alfy 166 2.5 V6 mojego ojca, Włosi chyba potrafią...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nowy test Pertyna Stelvio Q, kompletnie  nie  rozumiem jak można testować quadrifoglio i nie włączyć ani razu trybu race - w tym trybie to zupełnie, ale to zupełnie inny samochód.  Ja zawsze w mieście tylko czekam aż się olej zagrzeje i od razu race, dynamic głownie w trasie długiej. A ten się podnieca akrapoviczem i trybem dynamic, może nie wiedział jak włączyć race :D. W poprzednim teście Stelvio Q skarżył się że pasy pasażera uderzają o plastik i się tłuką, a wystraczy je podciągnąć do góry i nie klepią... ale ogólnie wyględził na plus. 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 22:25, turdziGT napisał(a):

 

 

Jeżeli ktoś ma wybierać miedzy M2 a M4 to chyba taki wybór miedzy czarna ospą a cholerą 

 

Oba robią czasy na torze na poziomie bazowej 911 za 200k mniej, dodatkowo są bardziej praktyczne. Wygląd kwestia dyskusyjna, ale oba te auta jeżdżą bardzo dobrze i tak też się sprzedają/będą sprzedawać. Osobiście srednio podoba mi się wygląd tych aut , średnio podoba mi się też, że trochę straciły na agresji, ale najwyraźniej tego oczekują klienci. Ciekawe, że M3/4 nagle zaczęło się ludziom podobac jeśli spojrzeć na komentarze w social media.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2023 o 21:17, jaszyn napisał(a):

Nowy test Pertyna Stelvio Q,

Mógł już  poczekać na polifta. 
„Jak to chce jechać! - i stałe 60 km/h na blacie :)

W sumie dowiedziałem, że auto jest włoskie, jak to tylko możliwe. Strata czasu
 

A dla kontrastu:

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zyzol napisał(a):

Mógł już  poczekać na polifta. 
„Jak to chce jechać! - i stałe 60 km/h na blacie :)

W sumie dowiedziałem, że auto jest włoskie, jak to tylko możliwe. Strata czasu
 

A dla kontrastu:

 

testowal Julke Q z tego co pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, viggen napisał(a):

Oba robią czasy na torze na poziomie bazowej 911 za 200k mniej, dodatkowo są bardziej praktyczne. Wygląd kwestia dyskusyjna, ale oba te auta jeżdżą bardzo dobrze i tak też się sprzedają/będą sprzedawać. Osobiście srednio podoba mi się wygląd tych aut , średnio podoba mi się też, że trochę straciły na agresji, ale najwyraźniej tego oczekują klienci. Ciekawe, że M3/4 nagle zaczęło się ludziom podobac jeśli spojrzeć na komentarze w social media.

Tyle że za dwa lata takie bmw będzie 200tys.zł.mniej warte a prosiak ciągle w  cenie pozostanie.Druga sprawa,bmw M jak dobije bez remontu silnika do 100k.przebiegu to będzie sukces.No i produkcja z Meksyku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, qba30 napisał(a):

Tyle że za dwa lata takie bmw będzie 200tys.zł.mniej warte a prosiak ciągle w  cenie pozostanie.Druga sprawa,bmw M jak dobije bez remontu silnika do 100k.przebiegu to będzie sukces.No i produkcja z Meksyku ...

Czasu padających panewek już za BMW raczej i tak wiem, że s58 miał akcje serwisowa z panewkami. S55 spokojnie robi 200k i więcej bez wymiany panewek jak ktoś zmienia olej i nie pałuje na zimnym.  Wiadomo, że nie trzyma wartości jak 911, ale moje M2 jest obecnie więcej warte niż trzy lata temu w momencie zakupu jako trzyletnie auto i generalnie wiem, że to kwestia w dużej mierze obecnego rynku, ale mimo wszystko zwłaszcza M2 i M3 trzymają dobrze wartość nawet zaraz po wyjeździe z salonu.

Edytowane przez viggen
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, viggen napisał(a):

Czasu padających panewek już za BMW raczej i tak wiem, że s58 miał akcje serwisowa z panewkami. S55 spokojnie robi 200k i więcej bez wymiany panewek jak ktoś zmienia olej i nie pałuje na zimnym.  Wiadomo, że nie trzyma wartości jak 911, ale moje M2 jest obecnie więcej warte niż trzy lata temu w momencie zakupu jako trzyletnie auto i generalnie wiem, że to kwestia w dużej mierze obecnego rynku, ale mimo wszystko zwłaszcza M2 i M3 trzymają dobrze wartość nawet zaraz po wyjeździe z salonu.

Utrata wartości to tylko  jedno.Bmw jest sporo tańsze w zakupie ale zaoszczędzone pieniądze klient bmw i tak przeznaczy potem na terapeutę bo nie kupił porsche;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2023 o 14:59, viggen napisał(a):

Oba robią czasy na torze na poziomie bazowej 911 za 200k mniej, dodatkowo są bardziej praktyczne. Wygląd kwestia dyskusyjna, ale oba te auta jeżdżą bardzo dobrze i tak też się sprzedają/będą sprzedawać. Osobiście srednio podoba mi się wygląd tych aut , średnio podoba mi się też, że trochę straciły na agresji, ale najwyraźniej tego oczekują klienci. Ciekawe, że M3/4 nagle zaczęło się ludziom podobac jeśli spojrzeć na komentarze w social media.

Pelna zgoda ale dokładnie to samo można osiągnąć i wyprodukawac w tych samych pieniadzach co moze sie podobac i nie wzbudzac tylu kontrowersji.

Moim zdaniem to auta stanowczo za drogie żeby miec tak kontrowersyjny wygląd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, turdziGT napisał(a):

Pelna zgoda ale dokładnie to samo można osiągnąć i wyprodukawac w tych samych pieniadzach co moze sie podobac i nie wzbudzac tylu kontrowersji.

Moim zdaniem to auta stanowczo za drogie żeby miec tak kontrowersyjny wygląd. 

Mi się podoba, że BMW eksperymentuje z designem i podoba mi się, że odrazu można odróżnić poszczególne modele BMW inaczej niż w Mercedes czy Audi. Wygląda jest kontrowersyjny i osobiście jestem nim rozczarowany, ale słupki sprzedażowe nowego M3/4 wyglądają bardzo dobrze ,z M2 pewnie będzie podobnie, widać że opłaca się takie maszkary wypuszczać widoczne... 

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, viggen napisał(a):

Mi się podoba, że BMW eksperymentuje z designem i podoba mi się, że odrazu można odróżnić poszczególne modele BMW inaczej niż w Mercedes czy Audi. Wygląda jest kontrowersyjny i osobiście jestem nim rozczarowany, ale słupki sprzedażowe nowego M3/4 wyglądają bardzo dobrze ,z M2 pewnie będzie podobnie, widać że opłaca się takie maszkary wypuszczać widoczne... 

 

Słupki wyglądają tak a nie inaczej bo nie ma co kupić. RS4 jest juz stare a C63 to nieporozumienie.

 

BTW skok wagi miedzy E92 z V8 a G80 z R6 jest wręcz szokujący 

 

 

Screenshot_20230408-203833_YouTube.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, turdziGT napisał(a):

 

Słupki wyglądają tak a nie inaczej bo nie ma co kupić. RS4 jest juz stare a C63 to nieporozumienie.

 

BTW skok wagi miedzy E92 z V8 a G80 z R6 jest wręcz szokujący 

 

 

Screenshot_20230408-203833_YouTube.jpg

Ile paliło e92 ? ale nie katalogowo a realnie,bo g80 pali masakrycznie dużo i poniżej 15l.ciężko zejść.Średnio bliżej 17l.dla porównania podstawowe 911(992) przy normalnej jeździe spali 9l. i ciekawostka- mimo że różnica w mocy ogromna,to 911 do setki jest i tak  szybsze od nowej m3 comp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, qba30 napisał(a):

Ile paliło e92 ? ale nie katalogowo a realnie,bo g80 pali masakrycznie dużo i poniżej 15l.ciężko zejść.Średnio bliżej 17l.dla porównania podstawowe 911(992) przy normalnej jeździe spali 9l. i ciekawostka- mimo że różnica w mocy ogromna,to 911 do setki jest i tak  szybsze od nowej m3 comp.

Ciężko mnie w to uwierzyć no chyba ze ktoś jeździ cały czas z wyprostowana noga. Ja mam w RS4 średnią 10 od nowości i na ponad  50K jest w tym wszystko łącznie z wypadami na tor, miastem czy różnymi zabawami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, turdziGT napisał(a):

 

Słupki wyglądają tak a nie inaczej bo nie ma co kupić. RS4 jest juz stare a C63 to nieporozumienie.

 

BTW skok wagi miedzy E92 z V8 a G80 z R6 jest wręcz szokujący 

 

 

Screenshot_20230408-203833_YouTube.jpg

Nie wiem skąd carwow wziął wagę tych aut ale się nie zgadza, E92 waży jakoś 1670kg, a f80 1630 kg mniej więcej. Więc oczywiście g80 jest cięższe, ale w najlżejszym configu z manualem, ceramika i carbonowymi fotelami wazy 1675kg... Ciężko o jakimiś szoku mówić. 17l średnio to deptane e92 paliło, żeby w g80 tyle zrobić średnio na prawdę się trzeba postarać ... Bazowe 911 nie robi lepszego 0-100 niż M3 comp , robią bardzo zbliżone 3.8s oba na suchym. M3 comp xdrive potrafi 3.4s zrobić i jest szybsze niż bazowe 911. Ma też 4 drzwi, 5 miejsc, duży funkcjonalny bagażnik i ponad 2s lepsze 100-200 za 200k mniej... Nie mówię, że to lepszy samochód, ale nie dziwię się że ludzie tak chętnie go kupują mimo kontrowersyjnego wyglądu. 

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, viggen napisał(a):

Nie wiem skąd carwow wziął wagę tych aut ale się nie zgadza, E92 waży jakoś 1670kg, a f80 1630 kg mniej więcej. Więc oczywiście g80 jest cięższe, ale w najlżejszym configu z manualem, ceramika i carbonowymi fotelami wazy 1675kg... Ciężko o jakimiś szoku mówić. 17l średnio to deptane e92 paliło, żeby w g80 tyle zrobić średnio na prawdę się trzeba postarać ... Bazowe 911 nie robi lepszego 0-100 niż M3 comp , robią bardzo zbliżone 3.8s oba na suchym. M3 comp xdrive potrafi 3.4s zrobić i jest szybsze niż bazowe 911. Ma też 4 drzwi, 5 miejsc, duży funkcjonalny bagażnik i ponad 2s lepsze 100-200 za 200k mniej... Nie mówię, że to lepszy samochód, ale nie dziwię się że ludzie tak chętnie go kupują mimo kontrowersyjnego wyglądu. 

Masz rację tez sprawdziłem teraz i cos nie cialo z tymi wagami,  może to z homologacji na UK ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał(a):

Masz rację tez sprawdziłem teraz i cos nie cialo z tymi wagami,  może to z homologacji na UK ? 

Błąd po prostu jakiś się wkradł , ale z podawaniem wagi przez producentów często jakieś cuda się dzieją. Pamiętam jak Giulia QV pojawiła się na rynku biegały informacje o tym , że auto waży jakoś 1530kg gdzie w rzeczywistości na wadze są to okolice 1700kg ... Zresztą podobnie z legendarnym czasem na ringu... cały marketing tego auta opiera się na kłamstwie, co nie zmienia faktu że jest to świetny samochód, który chciałbym mieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, viggen napisał(a):

Nie wiem skąd carwow wziął wagę tych aut ale się nie zgadza, E92 waży jakoś 1670kg, a f80 1630 kg mniej więcej. Więc oczywiście g80 jest cięższe, ale w najlżejszym configu z manualem, ceramika i carbonowymi fotelami wazy 1675kg... Ciężko o jakimiś szoku mówić. 17l średnio to deptane e92 paliło, żeby w g80 tyle zrobić średnio na prawdę się trzeba postarać ... Bazowe 911 nie robi lepszego 0-100 niż M3 comp , robią bardzo zbliżone 3.8s oba na suchym. M3 comp xdrive potrafi 3.4s zrobić i jest szybsze niż bazowe 911. Ma też 4 drzwi, 5 miejsc, duży funkcjonalny bagażnik i ponad 2s lepsze 100-200 za 200k mniej... Nie mówię, że to lepszy samochód, ale nie dziwię się że ludzie tak chętnie go kupują mimo kontrowersyjnego wyglądu. 

To popatrz jak mu odjeżdża.Nie mówię że bmw to wolne auto bo  jest szybsze do setki od np.rs6 ale 385KM w carrera robi wrażenie .Bmw ma chyba  jakieś kagańce pozakładane i okropną turbodziurę.Nie przestraszy przy przyśpieszaniu ale ogólnie jest to  naprawdę dobre auto.

 

Edytowane przez qba30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...