kukiluki Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a chcesz wkladac wieksze turbo ? czy podoba ci sie wyglad fmic ? Topic był zakładany po to abym sie dowiedzial co najlepiej zrobic aby bylo wiecej powera a jezeli sam cooler ma tylko wygladac to mnie nie interesuje. Wydaje mi sie ze wymiana turbiny wtryskow i pompy powinna mi wystarczyc. Tylko jakie turbo moge wrzucic ( oczywiscie w normalnej cenie ale z mozliwosciami wiekszej rozbudowy) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 jak dotad odnosze wrazenie, ze za wszelka cene chcesz ten fmic. zupelnie jak by ci sie szalenie podobal. ale to nie wazne. jesli zmienisz turbo i bedziesz mial moc>400 to zrob fmic. jesli nie to nie zmieniaj tmic na fmic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Przy czym poważnie bym się zastanowił czy jest sens robić 400KM bez poważnych zmian w innych rejonach auta, które są znacznie droższe niż silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 kukiluki, ja na twoim miejscu bym zrobił remap na 330KM, i resztę kasy wydał na trening. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 mati, swiete slowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 kukiluki, ja na twoim miejscu bym zrobił remap na 330KM, i resztę kasy wydał na trening. Hmm.. ale nie wiem czy da sie zrobić remap na 330KM na tym co mam, dzwonilem do mapteka i mozna zrobic remap na 300KM i przydałoby sie wymienic pompe na 255 A jeszcze apropo fabrycznego coolera, to czy nie grzeja sie one w lato przy wyzszych temperaturach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 pompe kupisz u adamusa w dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Hmm.. ale nie wiem czy da sie zrobić remap na 330KM na tym co mam, dzwonilem do mapteka i mozna zrobic remap na 300KM i przydałoby sie wymienic pompe na 255 A jeszcze apropo fabrycznego coolera, to czy nie grzeja sie one w lato przy wyzszych temperaturach? 300 KM to jest bezpieczny wynik, pompę trzeba wymienić ale jej koszt jest minimalny (ok. 450zł). A co do fabrycznego TMIC, na lato masz natrysk wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A co do fabrycznego TMIC, na lato masz natrysk wody. Który tak działa-nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Który tak działa-nie działa... Nie marudz, działa wystarczająco dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 pompe kupisz u adamusa w dobrej cenie duzo taniej niz w mapteku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 No własnie slyszalem od paru osob ze w lato przy 30 stopniach autko sie zamula a ten natrysk wody wcale nie jest taki rewela. A powiedzcie mi - jakie turbo mam kupic zeby bylo gites. WIem ze draze temat strasznie, ale korci mnie okropnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 W ten sposób nie ma możliwości żeby ci pomóc. Musisz się określić jaką chcesz osiągnąc moc, czy jeździsz samochodem codziennie, i jaki masz budzet. Wtedy będzie można coś ci doradzić, ale i tak ostatnie słowo będzie należeć to tunera który się podejmie to wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Który tak działa-nie działa... Zupełnie jak kierunkowskazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 W ten sposób nie ma możliwości żeby ci pomóc. Musisz się określić jaką chcesz osiągnąc moc, czy jeździsz samochodem codziennie, i jaki masz budzet. Wtedy będzie można coś ci doradzić, ale i tak ostatnie słowo będzie należeć to tunera który się podejmie to wykonać Tak jak na poczatku - moc rzedu 350KM spokojnie by mi wystarczyła ( narazie ) Samochodem jezdze codziennie a budzet, to napewno da sie cos wykombinowac ale bez extremalnych astronomow hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 350 km jest piekielnie szybkie wiec proponuje poprzestac na remapie a za reszte srodkow pojezdzic i potrenowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Marcin, czy nie jest tak ze wtryski od STi 2.0 maja fizyczna budowe taka sama jak te w WRX i nie podejda do 2.5 gdzie paliwo jest podawane z boku i wymagaja innej listwy paliwowej? Tak wlasnie jest. Wtryski z 2.0 i 2.5 nie sa zamienne. Ale tutaj dyskusja mam wrazenie jest nieco bardziej ogolna, wiec moje stwierdzenie w tej konwencji bylo prawdziwe Wtryski w 2.5 sa takie jak byly wczesniej w imprezach GT w Europie, wiec tez sa dostepne zmodyfikowane. Wtryski z 2.0 wystarcza na 360KM w zupelnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Wtryski w 2.5 sa takie jak byly wczesniej w imprezach GT w Europie, wiec tez sa dostepne zmodyfikowane. ale sa takie same ksztaltowo, czy takie same przepustowo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 350 km jest piekielnie szybkie wiec proponuje poprzestac na remapie a za reszte srodkow pojezdzic i potrenowac Święta racja. kukiluki, Wydaje mi sie ze zestaw 2 z Mapteku w zupełności ci wystarczy koszty rozsądne a te dodatkowe 30 KM będzie cie kosztować dwa razy tyle. Zresztą sam zobacz http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawysti&m=1 A jeśli podejmiesz jakąś decyzje to zajrzyj tu i dopisz sie na listę a może wynegocjujemy jakiś fajny upust http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=364924#364924 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 wg mnie glownym problemem w seryjnym (ty masz odetkane auto) sti jest totalna porazka w dolnym zakresie obrotowi i dosc wolna reakcja na gaz. wycisnij w mapteku co sie da z seryjnych gratow. auto bedzie nie dosc, ze szybsze to duzo elastyczniejsze. jak ci bedzie malo, to i tak czekaja cie zakupy np w nie-ASO i ponowna (duuzo tansza wizyta w mapteku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tak jak na poczatku - moc rzedu 350KM spokojnie by mi wystarczyła ( narazie )Samochodem jezdze codziennie a budzet, to napewno da sie cos wykombinowac ale bez extremalnych astronomow hehe Ja mam teraz około 360 KM, może trochę więcej...Wymieniono: -turbo td0518g -wtryski 650 -pelny wydech 2.5 + kolektor -pompa 255 hp -FMIC + dolot Proponuje zrezygnować z FMIC, lepiej jakiś większy TMIC założyć. Na Twoim miejscu na razie założyłbym do tego co masz pompę i wystroił w Mapteku na 300-310 KM. O wiele przyjemniej się jeździ niż na setupie 360KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Na Twoim miejscu na razie założyłbym do tego co masz pompę i wystroił w Mapteku na 300-310 KM. O wiele przyjemniej się jeździ niż na setupie 360KM kolejny dobrze gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Na Twoim miejscu na razie założyłbym do tego co masz pompę i wystroił w Mapteku na 300-310 KM. O wiele przyjemniej się jeździ niż na setupie 360KM a z ciekawości - dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Niżej dostępna moc/moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To moze ktos chce kupic TMIC odemnie :?: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107664 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi