Skocz do zawartości

Ile fabryka dała...??


kukiluki

Rekomendowane odpowiedzi

a chcesz wkladac wieksze turbo ? czy podoba ci sie wyglad fmic ?

 

Topic był zakładany po to abym sie dowiedzial co najlepiej zrobic aby bylo wiecej powera a jezeli sam cooler ma tylko wygladac to mnie nie interesuje.

 

Wydaje mi sie ze wymiana turbiny wtryskow i pompy powinna mi wystarczyc.

Tylko jakie turbo moge wrzucic ( oczywiscie w normalnej cenie ale z mozliwosciami wiekszej rozbudowy) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kukiluki, ja na twoim miejscu bym zrobił remap na 330KM, i resztę kasy wydał na trening.

 

Hmm.. ale nie wiem czy da sie zrobić remap na 330KM na tym co mam, dzwonilem do mapteka i mozna zrobic remap na 300KM i przydałoby sie wymienic pompe na 255

 

A jeszcze apropo fabrycznego coolera, to czy nie grzeja sie one w lato przy wyzszych temperaturach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. ale nie wiem czy da sie zrobić remap na 330KM na tym co mam, dzwonilem do mapteka i mozna zrobic remap na 300KM i przydałoby sie wymienic pompe na 255

 

A jeszcze apropo fabrycznego coolera, to czy nie grzeja sie one w lato przy wyzszych temperaturach?

 

300 KM to jest bezpieczny wynik, pompę trzeba wymienić ale jej koszt jest minimalny (ok. 450zł).

 

A co do fabrycznego TMIC, na lato masz natrysk wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten sposób nie ma możliwości żeby ci pomóc. Musisz się określić jaką chcesz osiągnąc moc, czy jeździsz samochodem codziennie, i jaki masz budzet. Wtedy będzie można coś ci doradzić, ale i tak ostatnie słowo będzie należeć to tunera który się podejmie to wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten sposób nie ma możliwości żeby ci pomóc. Musisz się określić jaką chcesz osiągnąc moc, czy jeździsz samochodem codziennie, i jaki masz budzet. Wtedy będzie można coś ci doradzić, ale i tak ostatnie słowo będzie należeć to tunera który się podejmie to wykonać

 

Tak jak na poczatku - moc rzedu 350KM spokojnie by mi wystarczyła ( narazie ;) )

Samochodem jezdze codziennie a budzet, to napewno da sie cos wykombinowac ale bez extremalnych astronomow hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, czy nie jest tak ze wtryski od STi 2.0 maja fizyczna budowe taka sama jak te w WRX i nie podejda do 2.5 gdzie paliwo jest podawane z boku i wymagaja innej listwy paliwowej?

 

Tak wlasnie jest. Wtryski z 2.0 i 2.5 nie sa zamienne. Ale tutaj dyskusja mam wrazenie jest nieco bardziej ogolna, wiec moje stwierdzenie w tej konwencji bylo prawdziwe ;)

 

Wtryski w 2.5 sa takie jak byly wczesniej w imprezach GT w Europie, wiec tez sa dostepne zmodyfikowane.

 

Wtryski z 2.0 wystarcza na 360KM w zupelnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350 km jest piekielnie szybkie wiec proponuje poprzestac na remapie a za reszte srodkow pojezdzic i potrenowac

 

Święta racja.

 

kukiluki, Wydaje mi sie ze zestaw 2 z Mapteku w zupełności ci wystarczy koszty rozsądne a te dodatkowe 30 KM będzie cie kosztować dwa razy tyle. Zresztą sam zobacz

 

http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawysti&m=1

 

A jeśli podejmiesz jakąś decyzje to zajrzyj tu i dopisz sie na listę a może wynegocjujemy jakiś fajny upust :mrgreen:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=364924#364924

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie glownym problemem w seryjnym (ty masz odetkane auto) sti

jest totalna porazka w dolnym zakresie obrotowi i dosc wolna reakcja na gaz.

wycisnij w mapteku co sie da z seryjnych gratow. auto bedzie nie dosc, ze szybsze

to duzo elastyczniejsze. jak ci bedzie malo, to i tak czekaja cie zakupy np w nie-ASO :mrgreen:

i ponowna (duuzo tansza wizyta w mapteku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak na poczatku - moc rzedu 350KM spokojnie by mi wystarczyła ( narazie ;) )

Samochodem jezdze codziennie a budzet, to napewno da sie cos wykombinowac ale bez extremalnych astronomow hehe

 

Ja mam teraz około 360 KM, może trochę więcej...Wymieniono:

-turbo td0518g

-wtryski 650

-pelny wydech 2.5 + kolektor

-pompa 255 hp

-FMIC + dolot

 

Proponuje zrezygnować z FMIC, lepiej jakiś większy TMIC założyć.

Na Twoim miejscu na razie założyłbym do tego co masz pompę i wystroił w Mapteku na 300-310 KM. O wiele przyjemniej się jeździ niż na setupie 360KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...