FelipoF1 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Już dawno miałem zapytać co może być przyczyną utrudnionego odpalania. Rzadko mi się zdarza ale gdy podczas rozruchu za pierwszym razem nie odpali (zbyt krótko zakręce), to drugi raz muszę dłużej kręcić rozrusznikiem. Czasem nawet odpali za trzecim podejściem i tak jakby się musiał przez 2 sek zabrać silnik. Tak jakby paliwo zeszło czy coś. Dziwny objaw... Może świece muszę wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Przyczyn możne być wiele od zabrudzonych czujników położenia wału/wałka, świece zapłonowe, zawory, filtr paliwa itp trudno gdybać na odległość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Zacznę od wymiany świec bo mam 120 tyś przelatane i wątpię by poprzedni właściciel wymieniał hahaha. W takim razie czy jest możliwe by odkręcona świeca wpadła gdzieś do silnika podczas wyciagania? Nie mam takiej przedłużki z magnesem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 W takim razie czy jest możliwe by odkręcona świeca wpadła gdzieś do silnika podczas wyciagania? Nie mam takiej przedłużki z magnesem. Wpaść do silnika nie ma prawa najwyżej może spaść pod silnik na osłonę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Kiedy regulowane zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 A gdzie tam. Kupiłem od pierwszego właściciela który zostawił moją w rozliczeniu i wziął Forka. Jestem pierwszy użytkownikiem który wie co to jest prawidłowa eksploatacja pojazdu. Wcześniej oprócz wymian oleju to nie było nic robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 no to powodzenia jako pierwszy użytkownik i posiadacz, ale mimo wszystko nie zwalnia cie to z obowiązku dbania o silnik tak jak nakazał producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Już dawno miałem zapytać co może być przyczyną utrudnionego odpalania. Rzadko mi się zdarza ale gdy podczas rozruchu za pierwszym razem nie odpali (zbyt krótko zakręce), to drugi raz muszę dłużej kręcić rozrusznikiem. Czasem nawet odpali za trzecim podejściem i tak jakby się musiał przez 2 sek zabrać silnik. Tak jakby paliwo zeszło czy coś. Dziwny objaw... Może świece muszę wymienić? masz LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 @@FelipoF1, może zanim zaczniesz wymieniać połowę silnika, to pierw podładuj aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Akumulator nówka. O silnik dbam jak mało kto Edytowane 2 Listopada 2016 przez FelipoF1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Jak odkryjesz co to to również skorzystam bo w mojej wannie podobny objaw odpala za pierwszym razem,ale czasami jest taka dziwna opcja ,że przed odpaleniem silnik na sekundę dwie sie dławi i potem normalnie załapuje.Nie jest to za każdym razem raczej wtedy gdy auto często gaszę i odpalam.Świece, przewody zapłonowe wymienione.Za chwile auto bedzie na warsztacie i też bedę szukał przyczyny,ale skłaniałbym sie ku rozrusznikowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Nie łapie missfire? CEL żaden nie wyskakuje? Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Nie łapie missfire? CEL żaden nie wyskakuje? Pozdrawiam - Krzysztof Ja osobiście w mojej wannie jeszcze tej kontrolki nie widziałem i oby tak zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Co to wogule? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 CEL - Check Engine Light Taka lampka sygnalizująca jakieś problemy z silnikiem. Missfire - brak zapłonu. Często się pojawia przy niskiej kompresji spowodowanej np pęknietym tłokiem. Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Nie nic z tych żeczy. A tak przy okazji to macie jakiś konkretny model świec zapłonowych do mojego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) NGK Edytowane 7 Listopada 2016 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się