gonzos Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Forek w okolicach 80-90 km/h telepie, drga, po 90 przestaje i jest ok. Pacjent po wymianie sprzęgła, koła wyważone jeszcze raz, sprawdzone zawieszenie - wszystko OK. Miejscowy kowal (nie zna się na subaru) twierdzi, że przeguby są ok. Miał ktoś podobnie? Drga przy przyspieszaniu, jak zdejmuje gaz drganie ustaje. Przegub wewnętrzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur6662 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 opony są "okrągłe"? mogą się odkształcić z wiekiem a na wyważarce bedą wporządku. sprawdź końcówki drążka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzos Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 opony niecałe dwa lata przejrzane dokładnie, końcówki sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) przegub wewnetrzny ktorys moze, albo poducha pod silnikiem. Edytowane 6 Września 2016 przez longer1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 opony niecałe dwa lata przejrzane dokładnie Serio? Dwa lata to przecież szmat czasu... Zrób test drogowy a nie jakieś tam wyważanie, to będziesz wiedział czy to od koła czy nie. Nikt na wyważaniu ci nie sprawdzi czy opona jest ok bo im się nawet nie chce zobaczyć, tylko przywalą odważniki tak jak im maszyna pokazuje, kasa w łapę i do widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Chodziło mu pewnie o to że opony są dwuletnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzos Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 opony dwuletnie. Nie mam drgań na kierownicy, tylko z okolic skrzyni, jakby spod okolicy siedzenia i dodatkowo lewarek zmiany biegów lata bardziej niż zazwyczaj. Drgania niezależnie od biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 opony niecałe dwa lata przejrzane dokładnie Serio? Dwa lata to przecież szmat czasu... Zrób test drogowy a nie jakieś tam wyważanie, to będziesz wiedział czy to od koła czy nie. Nikt na wyważaniu ci nie sprawdzi czy opona jest ok bo im się nawet nie chce zobaczyć, tylko przywalą odważniki tak jak im maszyna pokazuje, kasa w łapę i do widzenia. Te, niuniuś, nie oceniaj swoją miarą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitravenwolf Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 zastosuj stary trik - pozamieniaj koła z tyłu na przód i odwrotnie , jesali objaw ustanie - to opony albo felga podbita (co były na przodzie) , jesli nie ustapi hmm to coś powazniejszego i wtedy zalecany spec od subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztefix Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Może poduszka przy skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Może poduszka przy skrzyni. Dokladnie. Pisalem o tym. Poduszka sjrzyni lub silnika ktoras, moze nawet predzej przy skrzyni. Poza tym objawy podobne do konczacego sie przegubu wew. A napisz jeszcze czy te objawy na pewno prawidlowo wiazesz z predkoscia pojazdu, czy na przyklad nie sa zwiazane z obrotami silnika? Na upartego mozna by jeszcze popatrzec na lozyskowanie lub wywazenie walu napedowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Podepnę się. W zakresie 90-100 licznikowych (czyli 80-90 gpsowych) słyszę lekkie dudnienie, ale tylko słyszę - żadnych wibracji nie czuję.Opony, felgi, przeguby sprawdzane kilkukrotnie.Teraz najdziwniejsze: częstotliwość jest rzędu 4 dudnienia na sekundę, czyli ze trzy razy wolniej, niż obraca się koło (przy założeniu, że ma ca 2m obwodu)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzos Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 temat załatwiony, jednak przeguby wewnętrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się