Skocz do zawartości

Padające akumulatory w nowych Subaru >2013


Karas

Rekomendowane odpowiedzi

Fabryczne aku było systematycznie raz na kwartał: korki luzowane i podpinane pod prostownik na 3-4dni (jak trzeba było jechać to odpinane od prostownika, po powrocie ponownie podpinany). Dzisiaj na przeglądzie w serwisie Subaru test akumulatora w zał.

Badałem gęstość elektrolitu, to cele miały 1,29, a najsłabsza przy biegunie + tylko 1,14, czyli dogorywa, profilaktycznie wożę powerbank rozruchowy.

 

Wynik 7 letniego fabrycznego akumulatora:

aku fabryczny  po 7 latach.jpg

Edytowane przez Licho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi akumulator padł po ponad 2 latach.
Nieszczęśliwie to objawy zaczęły się o 21 dzień przed wyjazdem. Udało się go odpalić z boostera, więc myślałem że 15 godzin jazdy solidne go podładuje. Nie wytrzymał 24 godzin.
Niestety musiałem odpalać awaryjne już za pomocą serwisu, bo akumulator wskazywał 2V, a po jednej próbie boosterem zero . No i zakup akumulatora we Włoszech najtańszy nie był. Ale to co dowiedziałem się z assistance to opowieść jak wrócę.


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...