Licho Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego (edytowane) Fabryczne aku było systematycznie raz na kwartał: korki luzowane i podpinane pod prostownik na 3-4dni (jak trzeba było jechać to odpinane od prostownika, po powrocie ponownie podpinany). Dzisiaj na przeglądzie w serwisie Subaru test akumulatora w zał. Badałem gęstość elektrolitu, to cele miały 1,29, a najsłabsza przy biegunie + tylko 1,14, czyli dogorywa, profilaktycznie wożę powerbank rozruchowy. Wynik 7 letniego fabrycznego akumulatora: Edytowane 14 Lutego przez Licho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakukrakow Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Mi akumulator padł po ponad 2 latach.Nieszczęśliwie to objawy zaczęły się o 21 dzień przed wyjazdem. Udało się go odpalić z boostera, więc myślałem że 15 godzin jazdy solidne go podładuje. Nie wytrzymał 24 godzin.Niestety musiałem odpalać awaryjne już za pomocą serwisu, bo akumulator wskazywał 2V, a po jednej próbie boosterem zero . No i zakup akumulatora we Włoszech najtańszy nie był. Ale to co dowiedziałem się z assistance to opowieść jak wrócę.Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia W dniu 15.02.2024 o 07:28, rakukrakow napisał(a): Ale to co dowiedziałem się z assistance to opowieść jak wrócę. Opowiadaj ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się