danieand Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca ASO Subaru podało mi numer mojego DPFa 44612AA570. Jest on z osobno montowanymi rurkami do czujnika różnicy ciśnień. Znalazłem kilka zamienników między innymi polski JMJ1218, który rurki ma już wspawane i jest również zamiennikiem OEM Subaru 44612AA670. Niestety ASO Subaru nie wie (ich system nic na ten temat nie mówi) czy 44612AA670 można stosować w miejsce 44612AA570. Czy ma ktoś wiedzę ta ten temat? Z góry dzięki za informację. pozdro ad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieand Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 20 godzin temu, AdaSch napisał(a): nie chcesz go jednak umyć? Ja swój umyłem, nie widzę żadnych efektów negatywnych i których powyżej wspomniano. Ma już 340kkm cały koszt operacji to 1-1,2k Jeśli zamiennik EEC (renomowanej firmy brytyjskiej) to koszt poniżej dwukrotnego mycia, to myślę, że lepiej kupić nowy zamiennik. Nawet polski firmy JMJ, gdzie koszt nowego zbliżony jest do jednego mycia hydrodynamicznego z demontażem, montażem, kasowaniem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieand Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Wymieniłem na nowy DPF i od razu jakby nie to auto. Dziwię się, że ASO po naprawie silnika wykasowało dane DPFa, który już przed naprawą przez 3tys km nie mógł wykonać prawidłowej regeneracji DPFa, a po naprawie, po 3 tys km, przy wymianie oleju (co prawda ze względu na przeciek, a nie rozrzedzenie, które pewnie też było duże) nie widziało (lub nie chciało zobaczyć), dlaczego auto przy zmianie biegów lekko poszarpywało. Według mnie ono po prostu dusiło się przez niedrożny DPF. Sugerowano początki końca sprzęgła. Teraz, głównie dzięki @sambor, bez wizyt w ASO, mam pełny wgląd co dzieje się on-line z DPFem. Wielkie podziękowania dla niego, jak również dla @ir3n3usz, @ketivv, @skywalker i innych, których uwagi były dla mnie bardzo przydatne. Nie mogę jeszcze w torque wyexportować danych wykresów i wyczyścić niepotrzebne PIDy, ale myślę, że jak będzie potrzeba (oby nie), to sobie jakoś z tym poradzę. pozdro ad 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Napisz dla potomnych na co wymieniłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieand Opublikowano 29 Lipca Udostępnij Opublikowano 29 Lipca (edytowane) 8 godzin temu, owad napisał(a): Napisz dla potomnych na co wymieniłeś DPF 1218 firmy JMJ z Kalisza. Teraz jest ok, zobaczymy jak długo będzie pracował. pozdro ad Edytowane 29 Lipca przez danieand Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieand Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Witam, niby jast ok, ale ... Po wymianie DPFa na nowego, na trasie mam regenerację co 100km, a wkoło komina co 150km. Ròżnica ciśnień na DPF niby w normie (poniżej 2PSI). Może ktoś ma rozpracowaną mapę ECU dla OBK B14 SBD 2,0D z 2012r. i wie (lub zna kogoś co to wie) jak ECU oblicza sadzę w DPF i co mu nie pasuje. Z góry dzięki za każdą pomoc, pozdro ad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się