Skocz do zawartości

Mitsubishi Pajero-opinie , silniki


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

Hm, wiem, że to forum subaru ...

 

Zna się ktoś na Pajero ? Czy są awaryjne ? Jakie silniki godne są polecenia a jakie omijać ? Celuję w około 10 letnie auto trzydrzwiowe , które chcę wykorzystywać do ciągania lawety i zapinania pługa śnieżnego.

 

Chyba benzynowe wersje ,zwłaszcza GDI trzeba omijać ale stare diesle 2,5-2,8 są wytrzymałe.

 

Jakie są w ogóle generacje Pajero ? Czy każda ma ramę ?

 

PS. Kupno Grand Vitaru okazało się trudniejsze od kupowania Imprezy. Oglądałem chyba ze sześć sztuk i już mi się trochę znudziło. Pajero jest chyba więcej.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale znam 3 userów. Dwóch "nigdy więcej" - mieli dwójki krótką i długą, obie zeżarła rdza. Trzeci ma 3,2DiD, silnik o złej renomie, jeździ i nachwalić się nie może.

Pod lawetę to raczej długi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BiP

 

Grand Vitary też niestety rdzewieją. Ponadto są często  bardzo brudne. Dwie co oglądałem były po poważnych wypadkach:jedna spawana rama druga spawany słupek dachowy.

Już mi obrzydło jeździć. Chyba będę łopatą odśnieżał.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którą GV celowałeś? Bo do tej samonośnej to chyba nie ma gdzie pługa założyć.

Mam Jimny, sprowadzone było uszkodzone, 5-letni samochód miał perforację błotnika pod plastikiem, a rama miejscami miała nalot. Teraz ma 12 lat, rama bez zmian, a błotnik (był wymieniany) zaczął trzeszczeć dołem, pewnie znowu to samo.

 

Edit: 

Duży teren do odśnieżania?

Edytowane przez BiP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach