ppmarian Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 ten patent na zapas mi sie podoba jest tez wersja uchylana... co do skrzyni to po co skarcac wszytskie biegi. sa gotowe wklady do reduktora z krotszym przelozeniem. fabryczna sprera z forka tubo w terenie praktycznie nic nie pomoze taka jest slaba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Fajny patent, ale pod warunkiem, że nie otwierasz bagażnika kilka razy dziennie. BTW mógłbyś podesłać mi jakieś szczegóły odnośnie bagażnika, który sobie zrobiłeś? Myślę, żeby też sobie zrobić coś podobnego. Nie wiedziałem, że można "skrócić" sam reduktor. To byłaby jakaś opcja. Masz może jakiś namiar? Odnośnie szpery z tyłu, to oczywiście w błocie pewnie sobie nie poradzi. Myślałem natomiast o sytuacjach, gdy przy wykrzyżach dwa koła nie mają przyczepności. Wtedy odrobina momentu na jednym z tylnych kół może pomóc pokonać przeszkodę. Zresztą widziałem różnicę na teście z rolkami, który zorganizował Pan Dyrektor. Mój Forek poległ na trzech rolkach (dwie na przód i jedna na tył), natomiast stary XT-ek przejechał bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Zresztą widziałem różnicę na teście z rolkami, który zorganizował Pan Dyrektor. Mój Forek poległ na trzech rolkach (dwie na przód i jedna na tył), natomiast stary XT-ek przejechał bez problemu. Stary XT-ek, czyli SG dał radę? A on nie miał VDC i sobie nie szperował, że tak powiem, wirtualnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Fajny patent, ale pod warunkiem, że nie otwierasz bagażnika kilka razy dziennie. BTW mógłbyś podesłać mi jakieś szczegóły odnośnie bagażnika, który sobie zrobiłeś? Myślę, żeby też sobie zrobić coś podobnego. Nie wiedziałem, że można "skrócić" sam reduktor. To byłaby jakaś opcja. Masz może jakiś namiar? Odnośnie szpery z tyłu, to oczywiście w błocie pewnie sobie nie poradzi. Myślałem natomiast o sytuacjach, gdy przy wykrzyżach dwa koła nie mają przyczepności. Wtedy odrobina momentu na jednym z tylnych kół może pomóc pokonać przeszkodę. Zresztą widziałem różnicę na teście z rolkami, który zorganizował Pan Dyrektor. Mój Forek poległ na trzech rolkach (dwie na przód i jedna na tył), natomiast stary XT-ek przejechał bez problemu. Jak uchylisz kolo to masz mocowanie na stolik Skrocone przelozenie reduktora widzialem na australijskich stronach z akcesoriami do off road dla subaru Co do szperty z forka sg xt jestem zdziwiony ze dal rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Zresztą widziałem różnicę na teście z rolkami, który zorganizował Pan Dyrektor. Mój Forek poległ na trzech rolkach (dwie na przód i jedna na tył), natomiast stary XT-ek przejechał bez problemu. Stary XT-ek, czyli SG dał radę? A on nie miał VDC i sobie nie szperował, że tak powiem, wirtualnie? Forki II generacji nie mają VDC. Patrzyłem na stronę australijską. Min. 5-6 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Zresztą widziałem różnicę na teście z rolkami, który zorganizował Pan Dyrektor. Mój Forek poległ na trzech rolkach (dwie na przód i jedna na tył), natomiast stary XT-ek przejechał bez problemu.Stary XT-ek, czyli SG dał radę? A on nie miał VDC i sobie nie szperował, że tak powiem, wirtualnie?Forki II generacji nie mają VDC. Patrzyłem na stronę australijską. Min. 5-6 tys. 2.5xt at mial vdc Cena zaporowa bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 2.5xt at mial vdc Tylko sama końcówka produkcji (pewnie MY07?) i nie wiem, czy na wszystkich rynkach, ale może akurat ten się załapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 ten patent na zapas mi sie podoba To jest złe kung-fu. Koło waży dużo, z oponą wyprawową jeszcze więcej, klapa nie jest przystosowana do takich obciążeń a otwieranie i zamykanie klapy z kołem to mordęga. Mocowanie do haka... też upierd straszny. Bagażnik dachowy i koło w połowie długości samochodu, równomiernie obciąży auto ale i podniesie środek ciężkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Kolo zapasowe nie bedzie ciezsze niz 3-4rowery na haku. Kladac kolo mamy gotowy praktycznie stolik na obiad w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Ale to dodatkowa masa daaaleko za tylna osią. Do tego łatwo w zapas wejść, się ubrudzić, każdy dostęp do bagażnika to upierd a i auto mniej zwinne w terenie. Przez 5 lat wypraw złapałem jednego laczka. Po co mi to koło w takim miejscu? Sio na dach i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Zeby nie jechac na autostradzie 120 tylko szybciej. Zeby nie gwizdalo na dachu. Zeby zaoszczeszic 1l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Zeby nie jechac na autostradzie 120 tylko szybciej. Zeby nie gwizdalo na dachu. Zeby zaoszczeszic 1l/100km Właśnie wróciliśmy z Czeczeni i Dagestanu, pierwsza wyprawa z bagażnikiem i klamotami na dachu i... luzik Polecam. Koło na tyle. Nie polecam. Każdy robi jak mu dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Przerobilem 3 subariady z bagaznikiem na dachu i kolem. Strasznie meczace na dojazdach. Teraz planuje zmiescic sie w srodku + ew. Hak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Have fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Problem w tym, że i tak na dachu musi być bagażnik, przynajmniej przy >2 osobach w aucie. Zgadzam się z chojnym, że przy częstym korzystaniu z bagażnika, koło z tyłu może być upierdliwe. Przy 2 osobach w aucie problemu nie ma, bo mam już gotową zabudowę. A przy szumie moich AT-ków bagażnik to pikuś. A nie myślałeś o zrobieniu jakiejś owiewki z przodu bagażnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 @@przemekka, a może byś skonstruował Forka w wersji Westfalia ? Koło można dać na przód. Będzie dodatkowa strefa zgniotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Niestety za mały jest na takie pomysły. Ale widzieliśmy w Albanii starego Land Cruisera z takim dachem. Super sprawa. A poza tym ten ogórek jest chłodzony powietrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Ale widzieliśmy w Albanii starego Land Cruisera z takim dachem. Super sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dokładnie. Może do Tribeki dało by radę to zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 z SBD "pod maską" https://www.instagram.com/crepeattack/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 z SBD "pod maską" Chyba pod podłogą, czyli... w piwnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Fajne zdjęcia, fajne auto, tylko Forek jest zdecydowanie mniejszy, i nie nadaje się do takich przeróbek. Poza tym SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Gratki forka . Kiedyś znalazłem takie zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Taki namiot to super sprawa. Tyle, że trzeba mieć wolne 6kzł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Myślałem, że to custom robota (6 tysi dużo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się