Dyrmaz Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Witajcie, co to moze byc? Wrzucam jedynke, daje gaz na 4 tysiące obr, puszczam sprzegło i auto zamiast przyspieszac to do powiedzmy ok.2500 obrótów łapie jakby turbo dziure (auto 1999 rok 125 koni) a turbo nie ma potem juz na kazdym biegu przyspiesza ok . Na reduktorze tego nie zauwazylem...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 co to moze byc? 125 koni 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 puszczasz sprzęgło przy 4 tyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Podejrzewam zespół mulenia subarowego. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemowiec Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 czujnik spalania stukowego-w moim dawnym wolnossaku po wymianie był spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 dzis próbowalem na zimnym i bylo o.k. jutro spróbuje jeszcze raz najpierw na zimnym silniku a nastepnie na ccieplym. puszczasz sprzęgło przy 4 tyś ? tak , bo nie mam diesla ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Z 4 to sie dieslem właśnie rusza po co z 4 jak i tak piszesz, ze samochód nie ma siły i obroty spadają i to prawie do wolnych? To juz lepiej ruszyć normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 A to mulenie to jest na każdym biegu ? Jeśli tak to można brać pod uwagę to co napisał Jumpman, czyli charakterystyczne dla n/a dławienie między 2.5-3.0 rpm..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 co to moze byc? 125 koni Miszcz A tak w temacie nie wiem czy popularne mulenie silnikow 2.0R w nowszych imprezach tyczy sie takze starych egzemplarzy. W nowych jest to problem czujnika spalania stukowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 To w starych jest ten problem...mlode go tylko odziedziczyly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Na zimnym jest o.k. tylko na cieplym jakby paliwo zalewalo albo brakowalo i tylko na 1ce przy starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jak tylko na 1 to po prostu brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) "Specjalisto" - a na zimnym moc jest? Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Dyrmaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Nie wiem bo nigdy nie startowałem z gazem w podłodze na zimnym ale jest taka szansa. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem bo nigdy nie startowałem z gazem w podłodze na zimnym ale jest taka szansa.Jezeli dla ciebie 4000 obr to jest gaz w podlodze to na cholere ci turbo-dziadku??? )) Edytowane 1 Lutego 2016 przez Dyrmaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Ty jakiś dziwny lekko mówiąc jesteś. Czyli mamy rozumieć, ze ustawiasz obroty na 4kRPM i puszczasz sprzęgło nie wciskając gazu w podloge? To mamy przyczynę synku A tak serio to nawet GTa czy WRXa zmuli jak sie ruszy na suchym z 4k. A jak potrzeba to ruszam z 8 z gazem w podłodze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrmaz Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ty jakiś dziwny lekko mówiąc jesteś. Czyli mamy rozumieć, ze ustawiasz obroty na 4kRPM i puszczasz sprzęgło nie wciskając gazu w podloge? To mamy przyczynę synku A tak serio to nawet GTa czy WRXa zmuli jak sie ruszy na suchym z 4k. A jak potrzeba to ruszam z 8 z gazem w podłodze to sobie wcisnij gaz w podloge (jak masz w czym) i popatrz na obrotomierz to zobaczysz czy bedziesz mial 4000 chyba ze masz diesla. Synku...!!! hahaha, raczej Ojcze do mnie mów jak już! albo pogadaj z mamusią-ona ci wytłumaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Spróbuj startować przy 6.500 obrotów. Powinno pomóc. A na serio, to chyba potrzebna jest lepsza koordynacja nóg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Oska by zlapala poslig kol i silnik by sie wkrecal na obroty. 4 napedowka nie ma tak lekkiego zycia jak zalaczysz naped to moment rozklada sie na 4 kola. Ciezko o uslizg kol. Nie wiem jak silnik 125 kucykow ale krzywa 160konnego pokazywala prawie maksymalny moment w przedziale 3-6tys obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się