Skocz do zawartości

Moje pierwsze subaru


melanż

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

I tutaj pytanie: co zakupić aby było wyraźnie, basowo ale nie męcząco?

 

Puche STi, albo coś od nich: http://www.buzzer.pl/. Na pewno przeglądałeś wątek "co zrobić żeby NA bulgotało", tam był mój wzór dźwięku od kolegi kamzool na buzzerze właśnie:  https://youtu.be/p3W8cA2CGSk.

 

Moja pucha od STi rdzewieje i na jesień wymieniam na to samo co mam albo jakiegoś buzzera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś Subaru dostało kolektor od Legacy.

 

Przespawaliśmy dwie sondy do puchy katalizatora (bez katalizatora) z legacy i na chwilę obecną nie wyświetla się check.

 

Przewód elastyczny również podszedł od Legacy. Za nim już seria z mojego GX-a aż do tłumika, bo ten jest przelotowy (no name).

W środku trochę urywa łeb ale da się jakoś jechać...

 

Dlatego też w na dniach będzie tłumik końcowy komorowy.

I tutaj pytanie: co zakupić aby było wyraźnie, basowo ale nie męcząco?

 

https://www.youtube.com/watch?v=va-Au1tcC2w&feature=youtu.be

 

Jutro video z zewnątrz

Nie rob tego blędu, wstaw lepiej katalizator i sprawdz co i jak. Komorowy zgubi bulgot, stłumi to aż za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziś Subaru dostało kolektor od Legacy.

 

Przespawaliśmy dwie sondy do puchy katalizatora (bez katalizatora) z legacy i na chwilę obecną nie wyświetla się check.

 

Przewód elastyczny również podszedł od Legacy. Za nim już seria z mojego GX-a aż do tłumika, bo ten jest przelotowy (no name).

W środku trochę urywa łeb ale da się jakoś jechać...

 

Dlatego też w na dniach będzie tłumik końcowy komorowy.

I tutaj pytanie: co zakupić aby było wyraźnie, basowo ale nie męcząco?

 

https://www.youtube.com/watch?v=va-Au1tcC2w&feature=youtu.be

 

Jutro video z zewnątrz

Nie rob tego blędu, wstaw lepiej katalizator i sprawdz co i jak. Komorowy zgubi bulgot, stłumi to aż za bardzo.

 

 

Mówisz? Kurcze ja słyszałem wydech użytkownika WueM no i komorowy u niego brzmi kozacko i to bardzo.

Ale co użytkownik to mówi mi inaczej.

Młyn w głowie delikatnie ujmując. Dlatego też spróbuję wszystkiego. Wiem tyle że aktualny przelot pierdzi i denerwuje mnie dźwięk zasysania powietrza. W środku tego nie słychać ale wewnątrz od tyłu na wolnych obrotach, przegazowując go słychać to. 

 

Jeden kat jest i metalicznego pogłosu nie ma w ogóle. A 2-giego jeszcze nie sprzedałem :D

 

 

Film z dziś

https://www.youtube.com/watch?v=OMIXa2S3GYI&feature=youtu.be

Edytowane przez melanż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

12.05.16 - wymieniony olej w skrzyni biegów. 1 bieg nie stawia juz wielkich oporów.

 

Wąż od klimy jest uszkodzony dlatego muszę go zakuć. Już wiem dlaczego klima nie działa.

 

Zakupiłem również tłumik końcowy i środkowy od STi. W czwartek soundcheck.

 

Na wymienionym oleju przejechałem 6kkm. Na bagnecie było wtedy idealnie pomiędzy F a L. Teraz jest na L czyli imprezka troche oliwy wypiła. Z tej okazji zakupiłem 1L shella 10w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Subaru żyje i ma się dobrze. Można powiedzieć że jeszcze się poznajemy. ;)

Z denerwujących rzeczy: Po niespełna 10 tysiącach km urwało mi jeden kabel WN przy świecy. Na początku po prostu wypadał i sukcesywnie go wciskałem z powrotem. Auto przy ruszaniu przerywało, chodziło na 3 gary przez krótkie momenty. Sytuacja była awaryjna więc podmieniłem kabel na inny no i po podmianie zaczęło wywalać kabel z przeciwnej świecy, za chwilę też pewnie się urwie dlatego zamawiam teraz NGK. Subaru nie polubiło się z Beru.

 

Zastanawia mnie czy to może być wina świec? komplet nowych uszczelek pod deklami i świecami więc nie ma mowy o zalaniu.

Ech to LPG... ;)

 

Za kompleksowe zrobienie z blacharką dobry znajomy mówi ponad 3 koła. Mówimy tutaj o rozebraniu samochodu (rozkręceniem imprezki :D ) i pełnej konserwacji wraz z reperaturkami i spawaniem.

 

RaGGPeS.jpg

Edytowane przez melanż
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

przy 171000 KM założone nowe kable NGK

+ nowe żarówki philiips czyli szpan pod remiza :)

Świeca minimalnie lepiej

gtyNMsz.jpg

17oRcx1.jpg

Osram night breaker daje dużą różnice względem zwykłych żarówek h4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Osram night breaker daje dużą różnice względem zwykłych żarówek h4

mialem kiedys w civic'u 2 komplety -to prawda swieca lepiej niz typowe h4 niestety zyja tez krocej niz zwykla h4 a tanie nie sa...

62zl raz na 1.5 roku i 38 tys km to chyba nie dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie oba komplety po nie całym roku sie poprzepalały.

 

porowanj sobie na stronie osrama

http://www.osram.pl/osram_pl/produkty/lampy/oswietlenie-pojazdow-i-rowerow/samochody/reflektorowe-zarowki-halogenowe-do-samochodow/night-breaker-unlimited/index.jsp

trwalosc ( w h) night brakera a trwaosc tradycyjnej zarowki. Niestety nie ma nic za darmo. Mocniejsze/wydajniejsze swiatło=krótsza zywotnosc. :) Ale droge oswietlaja lepiej niz standardowa zarowka to fakt

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...