Guti Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Witam, jestem obecnie w posiadaniu imprezki GT 96r. Jeżdżę nią już jakiś czas, więc nadchodzi czas na stopniowe zwiększanie mocy. Uwolnienie wydechu mam już za sobą, i mam teraz takie pytanie? co dalej? Co polecacie zrobić z takich przeróbek na początek? czytałem że ten rocznik ciężko podpiąć do komputera, więc i chips odpada. Może polecacie jakieś konkretne miejsca w świętokrzyskim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jest taka firma w poznaniu, która dokłada moduł ESL, który umożliwa mapowanie starszyszych aut, lub opcja EMU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Zależy w jakie chcesz iść moce. Najtańszą opcją jest zmiana kompa na taki z WRXa JDM'a np. Z4, który daje moc 250-260 KM. Za kilkaset złotych masz gotowy komp do jazdy, z remapami i innymi ustrojstwami bez ok. 2 tyś nie podchodź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Zależy w jakie chcesz iść moce. Najtańszą opcją jest zmiana kompa na taki z WRXa JDM'a np. Z4, który daje moc 250-260 KM. Za kilkaset złotych masz gotowy komp do jazdy, z remapami i innymi ustrojstwami bez ok. 2 tyś nie podchodź jesteś pewny, że zamieniając samego kompa na takiego od wrx jdm wypluje tyle koni? Mam możliwość kupienia takiego, z początku pomyślałem, że tak to zadziała, ale później stwierdziłem, że to by było zbyt proste i odpuściłem, ale może jeszcze się nie sprzedał. Zdaję sobie sprawę, że to może skrócić życie silnika, o tym mi nikt mówić nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 tak zadziała, silniki JDM i EU w rocznikach 94-96 (poza STI Ra) rózniły się w zasadzie tylko softem w kompie. komp Z4 z WRX96 da okolice 260 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Kiedyś skorzystałem z okazji i sprawdziłem na hamowni swojego GTeka z 96r. z seryjnym kompem 6D jak i z ecu z JDMa Z4. Wynik dla standardowego kompa (auto ma pełny przelot+ pompę walbro): Wynik dla ecu Z4: Jak widać moment wcale nie jest dużo wyższy, wieksza moc pochodzi z jego lepszego rozłożenia w całym zakresie obrotów. W praktyce wygląda to tak, że doładowanie na seryjnym kompie osiąga w peaku 0,9 a później szybko spada do 0,7.Natomiast Z4 przytrzymuje doładowanie 0,9 przez dłuższy czas. subaru.bmp ecu.bmp Edytowane 8 Grudnia 2015 przez miksu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) TANIM kosztem możesz wsadzić jeszcze "świnie" np. DET3 , ale szczerze mówiąc jakoś nikt nie przepada za takimi rozwiązaniami, urządzenia które "okłamują" ECU jakoś wróżą nic dobrego Edytowane 11 Grudnia 2015 przez wojnakrzys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jak chcesz to zrobić z głową to albo ESL albo standalone np. Apexi FC. EcuMastera nie polecam bo z nim ciągle są jakieś przygody, a soft to wieczna beta wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 A filt K&n zapewni jakis wzrost mocy? Przykro mi ale z takich "komputerowych :-)" rzeczy jestem dosyć zielony. Wiadomo gdzie mozna zrobic cos takiego, lub dostac komputer od WRX-a? Jestem otwarty na wszelkie propozycje i dziekuje za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 A filt K&n zapewni jakis wzrost mocy? Dorzuć jeszcze ze dwa magnetyzery,parę naklejek,ustrojstwo do gniazda zapalniczki i już masz prawie wurca. A zmienią się jakikolwiek parametry silnika przy zmianie wkładki czy filtra?Skąd ma szmoc przybyć? Nic się nie zmieni,bo i z jakiego powodu. Wiadomo gdzie mozna zrobic cos takiego, lub dostac komputer od WRX-a? Trzeba szukać,pytać,czasem na forum się trafi,przeglądać allegro i inne portale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się