ChudyB Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam ! Od dłuższego czasu zastanawiam się nad usprawnieniem mojej subaryny ! Początkowo planowałem pójść na całość i szukałem ej20 turbo z gt'ka, jednak to nie na moją kieszeń Chodzi mi po głowie swap na ej22, mocy wiele nie przybędzie, ale ,,ZAWSZE COŚ! " Mam co do tego pare pytań. Ktoś kiedyś mi mówił, że przy swapie z 2.0 na 2.2 nie trzeba przekładać wiązki, półosiek, skrzyni itp. Jak to wygląda w praktyce? Robił ktoś cos kiedyś ? Z niecierpliwoscią czekam na odpowiedz (Legacy II gen ej20) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ogólnie. 1. Odkręcasz kolektory, skrzynię biegów i osprzęt. 2. Odpinasz czujniki i chłodzenie 3. Wyjmujesz silnik 4. Wkładasz silnik 5. Podpinasz czujniki i chłodzenie + zalanie 6. Przykręcasz kolektory. 7, Podmieniasz komputer. 8. Jedziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChudyB Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Dziękuje ci bardzo W takim razie w najbliższym czasie zapowiada się mały swap Swoją drogą, wiesz może czy ktoś tu ma na sprzedaż sterownik pod 2.2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 sterownik pod 2.2 W zasadzie silnik 2.2 pracował u mnie prawidłowo przez półtora roku na komputerze z wersji 2.0 (Legacy I), więc i u Ciebie powinno być podobnie. Jakiś czas temu z czystej ciekawości zmieniłem sterownik na dedykowany do 2.2 i po odpaleniu pojawił się check engine którego wcześniej nie widziałem (problem z czujnikiem spalania stukowego). No cóż, tego czujnika po prostu fizycznie nie było gdy zakupiłem i zamontowałem zamiennik check engine zgasł a auto dużo lepiej odpala i trochę mniej pali. Tak jak napisał qbutek, u Ciebie swap to prosta operacja, w moim przypadku roboty było od groma więcej bo przerabiałem 2.0 FWD na 2.2 4WD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinKabat Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 No proszę. Nie wiedziałem ,że ktoś jeszcze w Pozku ma Legwana II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 O o o Dokładnie w 2.2 jest czujnik spalania stukowego. W wiązce jest styk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 No proszę. Nie wiedziałem ,że ktoś jeszcze w Pozku ma Legwana II Ja wiedziałem. Widuję jednego w pobliżu domu sporadycznie (okolice Szczanieckiej). Może to ten właśnie? Ogólnie w bliskiej okolicy cały przekrój Subaryn po jednej sztuce z każdego rodzaju krąży:) Przepraszam za offtop:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Podpinam się pod pytanie: chyba przybędzie mi jeszcze jeden dziadek, dawca 2.2 z automatem. Czy są jakieś istotnie roznice dla aut z automatem i manualem. Mój obecny 2.0 manual póki co daje radę ale dawca chyba będzie w okazyjnej cenie, więc przymierzam się do swapu na 2.2 Ten czujnik po prostu trzeba wpiąć do wiązki z 2.0 i tyle? A co z kompem? Przekładać czy zostawić? Nie będzie jakiegoś zonka? Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ten czujnik po prostu trzeba wpiąć do wiązki z 2.0 i tyle? Dokładnie. A co z kompem? Przekładać czy zostawić? Ja przełożyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Pytanie, które nie padło: Czy jest znacząca wyczuwalna różnica w osiągach między 2.0 a 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Wg mnie 20KM więcej, przy aucie o wadze 1250kg chyba mysi coś dać Prawie jak remap w turbo mam nadzieję Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czy jest znacząca wyczuwalna różnica w osiągach między 2.0 a 2.2? Jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czy jest znacząca wyczuwalna różnica w osiągach między 2.0 a 2.2?Jest. Zobaczymy... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czy jest znacząca wyczuwalna różnica w osiągach między 2.0 a 2.2?Jest.Zobaczymy... Sent with Tapatalk Jest, ale czy znacząca... Nie jestem pewien, natomiast wyczuwalna na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się