michalszczepaniak3 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Witam, zapaliła mi się kontrolka check engine i około 1,5 miesiąca temu na stacji diagnostycznej po podłączeniu do komputera wyskoczyła następująca USTERKA SPORADYCZNA: P0030 Obwód grzania sondy lambda (rząd 1, czujnik 1) Poza zakresem zadanym. Błąd wykasowano i nie pojawił się on ponownie do dziś. W tym czasie przejechałem około 1000km. Dodam, że jednocześnie miga kontrolka CRUISE. Czy komuś z forumowiczów mówi to co to mogłoby być? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Sonda prawdopodobnie dogorywa , jak masz LPG to szybciej. Co do kontrolki Cruise , to w SUBARU zawsze wraz z CHECK-iem + VDC jężeli jest. Jeżeli auto jeździ normalnie i nie chleje ponad normę to nie ma się czym przejmować. Jak sonda padnie to zmienisz i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalszczepaniak3 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Auto bez LPG, pali około 11 litrów więc raczej w porządku. Dodam, że około 1 raz na 10 po odpaleniu auta w trakcie jazdy miga włąsnie Cruise. Kontrolka gaśnie dopiero po zgaszeniu auta i po dłuższym przestoju (chwilowe zgaszenie i odpalenie ponowne nie pomaga). Czy ta sonda jest trudna do zlokalizowania ? i jak z wymianą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ja mam własnie zamówioną, ori denso dox 0307 około 400 zł i mówię o pierwszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ja mam własnie zamówioną, ori denso dox 0307 około 400 zł i mówię o pierwszej. Gdzie zamówiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalszczepaniak3 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Skoro jest pierwsza to ile ich jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ja w H6 mam dwie przednie, oraz dwie tylne tzw. ekologoczne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Ja mam własnie zamówioną, ori denso dox 0307 około 400 zł i mówię o pierwszej. Gdzie zamówiłeś? w nie-aso, ale dzwoniłem i tam i podobna cena była Skoro jest pierwsza to ile ich jest? w moim są dwie jedna przed katem druga za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxluluxx Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam,miałem podobny problem tylko najpierw był P0032 - sygnalizacja upalonej grzałki w sądzie po wymianie i kilkuset km błąd pojawił się P0030 podejrzewam, że opory grzałek w obu sondach (starej i nowej) są różne dlatego pokazuje błąd obwodu kontroli sondy. I tu moje pytanie bo podobno można to jakoś przekalibrować do nowej sondy?Dodam, że nie kupiłem oryginału tylko zamiennik za 150pln - wtyczka nie pasowała ale miałem przecież starą to sobie poradziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 U mnie zaczęły troszkę nasilać się objawy : - Dłuższe kręcenie zanim odpali (2-3 sek) ale tylko przy zagrzanym silniku i postoju ponad 15-20 min. Ciepły palony chwilę po zgaszeniu - moment. Zimny po całym dniu tak samo. - Przy ok 3 tys obr i stałej jeździe czuć delikatne szarpanie. Włączyłem tempomat szarpało dalej, a po wyłączeniu cruise miga i tempomat nie działa. Ponowne odpalenie pomaga. Ta usterka z migającą kontrolką zdarzyła mi się ze 3 razy przez ostatni miesiąc. Check-a nie wywala wcale. Czy mogą to być oznaki sondy lambda? Zawory regulowane były ze 3 tys km wstecz. Przy najbliższej okazji wyczyszczę przepustnicę i przepływomierz. Tak na marginesie - gdzie on się znajduje w 2.0 SOHC '04? Jeśli nie pomoże, to gdzie jeszcze szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 U mnie zaczęły troszkę nasilać się objawy : - Dłuższe kręcenie zanim odpali (2-3 sek) ale tylko przy zagrzanym silniku i postoju ponad 15-20 min. Ciepły palony chwilę po zgaszeniu - moment. Zimny po całym dniu tak samo. - Przy ok 3 tys obr i stałej jeździe czuć delikatne szarpanie. Włączyłem tempomat szarpało dalej, a po wyłączeniu cruise miga i tempomat nie działa. Ponowne odpalenie pomaga. Ta usterka z migającą kontrolką zdarzyła mi się ze 3 razy przez ostatni miesiąc. Check-a nie wywala wcale. Czy mogą to być oznaki sondy lambda? Zawory regulowane były ze 3 tys km wstecz. Przy najbliższej okazji wyczyszczę przepustnicę i przepływomierz. Tak na marginesie - gdzie on się znajduje w 2.0 SOHC '04? Jeśli nie pomoże, to gdzie jeszcze szukać? Przepływomierza w Twoim silniku Niet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 No właśnie tak szukałem, porównywałem do silnika 2,5 i bez efektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się