Skocz do zawartości

aretzky

Nowy
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aretzky

  • Urodziny 08.03.1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.aretzky.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielawa
  • Auto
    Było Subaru Outback H6 2007, będzie Impreza STI

Ostatnie wizyty

470 wyświetleń profilu

Osiągnięcia aretzky

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. Stukały zaciski które po podklejeniu klocków przestały by ponownie po 6 tys. km znowu wróciły do stuków.
  2. aretzky

    Jaki wydech do 3.0 H6 ?

    Auto sprzedałem na forum przed wymianą Wiec się nie pochwalę ale masz link od mgmotosport - http://www.youtube.com/watch?v=wTVstG1ERq8
  3. ja miałem zwykłego Staga 300 premium i tam poprzez obd były robione na bieżąco korekty. Pierwsza mapa była tylko po to by mnożniki i inne bzdury ustawić.
  4. Nie, u mnie działało idealnie na każdym trybie.
  5. Chyba tygodniowo:) A co do gazu w H6...Ja kupiłem już z instalacją Staga która za dobrze nie chodziła. Po długich poszukiwaniach znalazłem gazownika któremu się chciało pobawić w Kłodzku (autoryzowany Stag). Wymienił wtryski na Hana, potem parownik i komputer na nowszy Stag 300 Premium (taki pasował pod wcześniejsze wiązki). Podłączenie pod obd. Potem jazda testowa ustawienie mnożników itp. Ustawiliśmy opcję iż po 6 tys. obr. auto przechodzi na benzynę aby an niej było robione odcięcie. Generalnie koleś interesował się każdą pierdołą jaką zgłaszałem aż dograliśmy wszystko idealnie. Nie było żadnej różnicy na czym się jechało. Po zatankowaniu 56 l gazu robiłem od 300 do 330 km po mieście. trasa około max 400 km. Wiec masz ponad połowę ceny jaką płacisz za pb. I te szumne luzy tylko sprawdzane, nic się nie działo.
  6. Ciężko mi powiedzieć czy ten rocznik ma, to wygląda u mnie tak jak na zdjęciu. Z tyłu są dwa identyczne a najczęściej pada przedni. Objawy to wypadanie zapłonu na całej stronie, drgania silnika na wolnych obrotach (klima wyłączona + wszystkie odbiorniki prądu), poszarpywania przy spokojnej jeździe.
  7. Ja miałem wypadanie zapłonów na 1,3,5 cylindrze spowodowane czujnikiem olejowym (zmienne fazy rozrządu) ale mi auto już wcześniej przy delikatnej jeździe poszarpywało aż w końcu wywalało błąd zapłonu. Po wymianie wszystko ok (są dwa na stronę, przedni i tylny).
  8. Ja miałem w swoim tarcze Hawk Performance 3016 mm x 30 mm dobrane przez Carfita klocki też Hawka. Tył tarcze brembo + klocek ferodo. Zestaw dość dobrze jak na seryjny zacisk hamował.
  9. aretzky

    Jaki wydech do 3.0 H6 ?

    za sam catback z montażem + końcówki czarne ceramiczne 3,4 tys.
  10. aretzky

    Jaki wydech do 3.0 H6 ?

    Ja dzisiaj zamówiłem wydech (catback) w MG motorsport to pod koniec kwietnia się pochwalę brzmieniem:)
  11. Ciężko powiedzieć, miałem parę dni temu też takie jakby terkotanie i myślałem że klima. Po paru dniach zaczęło strasznie głośno już być i auto poszło na lawecie do ptt tech. Okazało sie ze zatarło się koło zmiennych faz rozrządu i przy okazji padło łożysko alternatora.
  12. aretzky

    Chcek engine H6

    Ja przy tym błędzie wstawiłem sobie po dwie tuleje dystansowe z otworem około 6 mm i błędów brak. Też zastanawiałem się nad wymianą kata ale nowe to duży wydatek a używka nie wiadomo czy nie będzie w gorszym stanie:p
  13. aretzky

    Skrzynia 5eat

    Czyli też ten sam dźwięk:)
  14. aretzky

    Skrzynia 5eat

    Hodzi m io taki trochę metaliczny dźwięk jak się z D na R przeżuci, rozumiem że się w skrzyni coś przekłada ale chcę sprawdzić czy jest on na akceptowalnym poziomie. Ewentualnie do mnie... Najlepiej na pewno nie ogarniam, ale możemy kiedyś obczaić. Dzięki wielkie;) kolega Tuscan się odezwał to z nim najpierw sobie porównam:)
  15. aretzky

    Skrzynia 5eat

    Dzięki za radę, już napisane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...