Jo_gurt Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Cześć Niedawno w moim OBK 2005 2.5 pociekło z uszczelek głowic, poszło do naprawy wraz z planowaniem. Ponoć TTTM i jest to nieuniknione w tym motorku (najechane ok 140kkm). Czy faktycznie TTTM? Czy któryś nowszy 2.5 ma to już poprawione? Czy H6 cierpi na to samo? Przeglądam forum, ale tu najczęściej jest o 2.5XT. Co z 2.5N/A? Edytowane 2 Października 2015 przez Jo_gurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 NIe, TTTnM . Mój H4 dojeździł do 210kkm i nie było z tym problemu, z H6 też nie słyszałem aby był z tym problem. Co innego XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 W ssaku uszczelka pod głowicą hmmm specjalnie doświadczony nie jestem, ale chyba nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 W ssaku uszczelka pod głowicą hmmm specjalnie doświadczony nie jestem, ale chyba nie słyszałem Zdarza się, ale bardzo rzadko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 W ssaku uszczelka pod głowicą hmmm specjalnie doświadczony nie jestem, ale chyba nie słyszałem Zdarza się, ale bardzo rzadko Zdarzyć może się też w Polonezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Z tego co wiem to w NA 2.5 występuje problem właśnie wycieku oleju na zewnątrz przez przesuszającą UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Z tego co wiem to w NA 2.5 występuje problem właśnie wycieku oleju na zewnątrz przez przesuszającą UPG. Potwierdzam, na podstawie swojego egzemplarza jak i innych użytkowników. Sporo było o tym na forum. Na kresce też. Nawet na innych portalach o tym problemie można wyczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Jakie są pierwsze objawy dolegliwości ze strony UPG? Czy wahania temperatury od 94 do nawet 110 stopni w zależności o obciążenia silnika mogą być tego przykładem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Jakie są pierwsze objawy dolegliwości ze strony UPG? Czy wahania temperatury od 94 do nawet 110 stopni w zależności o obciążenia silnika mogą być tego przykładem? Moga, na pewno nie jest normalne Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A jakie są najczęstsze objawy? Zakładam, że może to być też problem od strony chłodnic, termostatu, czujnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuscan Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Przyczyn może być kilka: 1. zepsuty termostat 2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina 3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Przyczyn może być kilka: 1. zepsuty termostat 2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina 3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd... Pojawia się, ale nie zawsze ten problem przy maksymalnym przyspieszaniu na 1,2,3 biegu i dalej (jest już szybko) - wtedy rośnie temperatura powoli o kilka mm wskazówka idzie w górę. Odpuszczę i jadę równo np. 140 km/h i po 30 sek się stabilizuje. Jak stanę np zjadę na stacje przy autostradzie to momentalnie spada w dół... Jak sprawdzić termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się