Jump to content

H6 - cieknące głowice, planowanie


Jo_gurt
 Share

Recommended Posts

Cześć

Niedawno w moim OBK 2005 2.5 pociekło z uszczelek głowic, poszło do naprawy wraz z planowaniem. Ponoć TTTM i jest to nieuniknione w tym motorku (najechane ok 140kkm).

Czy faktycznie TTTM?

Czy któryś nowszy 2.5 ma to już poprawione?

Czy H6 cierpi na to samo?

 

Przeglądam forum, ale tu najczęściej jest o 2.5XT. Co z 2.5N/A?

Edited by Jo_gurt
Link to comment
Share on other sites

 

 

W ssaku uszczelka pod głowicą hmmm specjalnie doświadczony nie jestem, ale chyba nie słyszałem :D

Zdarza się, ale bardzo rzadko

Zdarzyć może się też w Polonezie ;)

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem to w NA 2.5 występuje problem właśnie wycieku oleju na zewnątrz przez przesuszającą UPG.

Potwierdzam, na podstawie swojego egzemplarza jak i innych użytkowników. Sporo było o tym na forum. Na kresce też. Nawet na innych portalach o tym problemie można wyczytać.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jakie są pierwsze objawy dolegliwości ze strony UPG?

 

Czy wahania temperatury od 94 do nawet 110 stopni w zależności o obciążenia silnika mogą być tego przykładem?

Moga, na pewno nie jest normalne

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Przyczyn może być kilka:

1. zepsuty termostat

2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina

3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Przyczyn może być kilka:

1. zepsuty termostat

2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina

3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd...

 

Pojawia się, ale nie zawsze ten problem przy maksymalnym przyspieszaniu na 1,2,3 biegu i dalej (jest już szybko) - wtedy rośnie temperatura powoli o kilka mm wskazówka idzie w górę. Odpuszczę i jadę równo np. 140 km/h i po 30 sek się stabilizuje. Jak stanę np zjadę na stacje przy autostradzie to momentalnie spada w dół...

 

Jak sprawdzić termostat?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...