Skocz do zawartości

H6 - cieknące głowice, planowanie


Jo_gurt

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Niedawno w moim OBK 2005 2.5 pociekło z uszczelek głowic, poszło do naprawy wraz z planowaniem. Ponoć TTTM i jest to nieuniknione w tym motorku (najechane ok 140kkm).

Czy faktycznie TTTM?

Czy któryś nowszy 2.5 ma to już poprawione?

Czy H6 cierpi na to samo?

 

Przeglądam forum, ale tu najczęściej jest o 2.5XT. Co z 2.5N/A?

Edytowane przez Jo_gurt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W ssaku uszczelka pod głowicą hmmm specjalnie doświadczony nie jestem, ale chyba nie słyszałem :D

Zdarza się, ale bardzo rzadko

Zdarzyć może się też w Polonezie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to w NA 2.5 występuje problem właśnie wycieku oleju na zewnątrz przez przesuszającą UPG.

Potwierdzam, na podstawie swojego egzemplarza jak i innych użytkowników. Sporo było o tym na forum. Na kresce też. Nawet na innych portalach o tym problemie można wyczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Przyczyn może być kilka:

1. zepsuty termostat

2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina

3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przyczyn może być kilka:

1. zepsuty termostat

2. Brudne chłodnice- może być sporo liści i owadów w szczelina

3. Upg - tak naprawdę najczęstsza przyczyna w H6 po pewnym przebiegu - przerabialem tego bardzo dużo... Jeśli po szybszej jeździe zatrzymasz się na bramkach autostrady lub staniesz w korku, a temperatura rośnie- na 95% Upg do zrobienia... A w H6 warto wymienić jeszcze wtedy pompę wody i przejrzeć rozrząd...

 

Pojawia się, ale nie zawsze ten problem przy maksymalnym przyspieszaniu na 1,2,3 biegu i dalej (jest już szybko) - wtedy rośnie temperatura powoli o kilka mm wskazówka idzie w górę. Odpuszczę i jadę równo np. 140 km/h i po 30 sek się stabilizuje. Jak stanę np zjadę na stacje przy autostradzie to momentalnie spada w dół...

 

Jak sprawdzić termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...