BladeRunner Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Nie znalazłem szukajką więc pytam. Pacjent - silnik STi '03 EUDM Gdzie znajduje się czujnik temperatury płynu chłodzącego? I jakiego typu jest (i ile pinowy)? Czy jest to czujnik 3-pin znajdujący się pod alternatorem (w kierunku podszybia)? Pytam bo chcę zrobić ręczny włącznik wentylatora chłodnicy Czy to będzie czujnik oznaczony na schemacie numerem 12? Edytowane 17 Września 2015 przez Marcin BladeRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 z tego schematu wynika, że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Rób, rób, jak ogarniesz i przetrzesz szlaki to i ja się za to wezmę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Cfaniaczek się znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Co co da ten czujnik. Podepnij jeden kabel centralnie od wiatraków i zrób przełącznik w kabinie albo od wiatraka albo od przekaźnika z pod maski. Chciałem tak Robic u siebie ale nie zdążyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dokładnie, weź dorwij jakiś główny PLUS puść go przez włącznik w kabinie i do przekaźnika podaj... o ile tak jest sterowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 ja sobie w zeszlym toku zrobilem taki panel. tutaj na zdjeciu chwile przed koncowym montazem i pasowaniem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Co co da ten czujnik. Podepnij jeden kabel centralnie od wiatraków i zrób przełącznik w kabinie albo od wiatraka albo od przekaźnika z pod maski. Chciałem tak Robic u siebie ale nie zdążyłem. Dokładnie, weź dorwij jakiś główny PLUS puść go przez włącznik w kabinie i do przekaźnika podaj... o ile tak jest sterowany No nie do końca chyba . Nie wiem jak w GT, ale w new age specjaliści mówią, że: po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Jak mam w swoim dodatkowy włącznik wentylatorów i to prawda jak je włąńcze zaraz pali sie Check , ale jak wyłąńcze to po przejechaniu paru kilometrów sam znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 W GT wykorzystalem wejście w ECU do A/C podaje się 12+ na pewien pin w ECU i zalaczaja się wentylatory jak do Klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 w gtku wystarczy dać + na przekaznik pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 No właśnie, kabel i włącznik. nie robiłem, ale może zrobię, bo przy wskaźniku temp. O takiej charakterystyce może się przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 U mnie już zrobione i co ciekawe nie wyskakuje check-engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1212 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 w gtku wystarczy dać + na przekaznik pod maskąMożesz podpowiedzieć coś więcej ?Dzisiaj próbowałem to zrobić w gc8ra i są 4 przekaźniki went. Subfan1,subfan2,mainfan1 i mainfan2.na przekaźnika nie ma schematu działania więc sciagnalem pokrywę i wykminilem że po podaniu +i- na małe wtyki cewka zwiera 2duze wtyki.Może ktoś podpowiedzieć czy wystarczy dać + na mały wtyk żeby zalaczylo wentylator i nie wywołało żadnych błędów,i na który przekaźnik z tych czterech bo jak próbowałem to udawało mi się włączyć tylko lewy a jak silnik się zagrzeje to działają oba. Straciłem kilka godzin na szukaniu tego na forum ale nic dokładnego nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 ja to rozwiązałem w ten sposób ze podpielem sie bezposrednio pod konektorki wentylatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 ja sobie w zeszlym toku zrobilem taki panel. tutaj na zdjeciu chwile przed koncowym montazem i pasowaniem"szatan..." Hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się