Skocz do zawartości

Subaru Impreza GC 4WD 1995r


Krzysztof Karas Karasek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

GC literowy symbol modelu Imprezy - nadwozie sedan,  roczników 92-00

GF literowy symbol modelu Imprezy - nadwozie kombi,  roczników 92-00.

Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0.

 

Tak z grubsza, bo niuansów z literkami i cyferkami jest o wiele więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0.

 

 

 

 

Nie do konca jest tak jak napisales z tymi cyferkami ale litetki sa ok ;-)

 

Bo np. Wanna wersja us z silnikiem 2.2 ma oznaczenie gf4 ;-)

 

W kazdym razie gc8 oznacza sedana klasyka z silnikiem 2.0 ;-)

 

 

dokladnie sam mam gf4 usa z 2.2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK fajnie sie dowiedziec ;) czyli z tego co napisaliście moje to gc5?

Witam, potrzebuje pomocy.

Planuje modyfikacje przodu i potrzebuje Waszej pomocy

 

Moj przod wyglada jak na 1 zdjęciu a chce zrobic jak na drugim.. Da rade?

Moje pytanie polega na tym czy wymieniać musze gril, lampy, kierunkowskazy, zderzak, maskę i blotniki czy tylko maska zderzak lampy gril?

post-23108-0-97732900-1445630090_thumb.png

post-23108-0-95461000-1445630119_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej...przeczytac vin....tam po literach gc (jesli masz sedana) bedzie cyfra...i wszystko w temacie ;-)

Nie rozumiem czemu chcesz zmieniać tak piekny pyszczek swojej subarki na ten poliftowy ale ok...

 

Potrzebujesz lampy grill maskę ora jesli chcesz zderzak gt'kowy to i belkę pod nim równiez ;-)

 

Zostają lampy postojowe...błotniki takze ;-)

 

Od biedy moga zostac i lampy czy maska...ale bedzie to wszystko kiepsko wyglądało...

 

Najlepiej chyba kupic cały kompletny front i dokonać przeszczepu...niz szukac pojedynczych elementów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak...To moja wanna...kiedys ;-)

W zasadzie ja nigdy nie byłem zwolennikiem zderzaka Gt...więc podłubałem sobie fabryczny :-D

 

Każdemu jednak wedle woli...i zasobności portfela...i tak chyba będziesz musial malować całe autko...więc masz pole do popisu ogromne :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z ta zasobnością portfela wcale nie jest tak kolorowo, ale zaparcie i checi sa wielkie ;) koniecznie te półokrągłe lampy chce wywalić bo wyglądają jak w toyocie carinie II, a no reszta to i maska z wlotami zderzak i gril. Marzenia trzeba spełniać. Owszem całe bede malowac wiec inne kolory mi nie straszne poniektórych elementów ;)

 

A pytanie mam jeszcze do ogółu ;

 

Przegub przedni jest wymienny sam w sobie czy zespolony jest z półosią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0.

 

 

 

 

Nie do konca jest tak jak napisales z tymi cyferkami ale litetki sa ok ;-)

 

Bo np. Wanna wersja us z silnikiem 2.2 ma oznaczenie gf4 ;-)

 

W kazdym razie gc8 oznacza sedana klasyka z silnikiem 2.0 ;-)

 

 

dokladnie sam mam gf4 usa z 2.2 

 

Bez wódki nie podchodź, bo tylko czort tołku dojdzie.

GF4 a ma silnik oryginalnie 1.6 (wg. VIN), japońce poskąpiły 2.2 .

Z tymi cyferkami to chyba jaki rynek zbytu taki kod cyfrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miszczu...jest ku temu odpowiedni wątek...co zrobić zeby subaru n/a bulgotało...Nie zmuszam do przeczytania wszystkich stron...bo to byłby masochizm :-P

 

Ale przeczytac trochr można...po krótce...albo kupujemy kolektor z legacy rocznik 89-93...albo przedluzamy jedno ramie swojego seryjnego kolektora...gdzie...jak o ile i ktore...to wszystko jest w watku...ostatnie 20stron wystarczy ;-)

 

Jako koncowy wrzuc przelot...i juz masz bulgot ;-)

Masz klasyka...tym lepiej...nie bedzie problemow z sondami checkiem itp...

 

Ja osobiscie proponuje oryginalny kolektor zamontowac...z legacy...sonda i katalizator seryjnie pasuja...dalej rura az do koncowego...tam dalbym przelot :-D

Kolektor tzw.replika Borla jest z nierdzewki...nie co inaczej poprowadzone sa obie rury ale efekt daja podobny....bulgot :-D

Jedyny minus? Cena ;-)

Dostepny jest w ktorejs z firm tuningowych...w internecie znajdziesz bez kłopotu...Budżetowo.najtaniej wyjdzie wyspawać.swój seryjny kolektor...chodzi o to by jedno z ramion kolektora "wydłużyć"...w tym.jest cała tajemnica :-D

 

Proponuje w google wpisac kolekor wydechowy subaru legacy i9-93 np...i porownac ze swoim...kolektor inpreza 93-97...

 

Oraz oczywiscie odwiedzic odpowiedni wątek...tam jest masa zdjec przerobionych kolektorow...oraz osob nawet z Łodzi, którzy takie posiadaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuem, dzieki i faktycznie znalazłem i przeczytałem narazie pierwsze 4 strony i chyba zacznę dalej czytać od konca ;) znalazłem wątek wiec mam lekturę na weekend a po weekendzie bede dzialac.

 

Dzieki za wszelkie informacje Panowie - przeczytam lekturę, wjadę do garazu i bede dzialac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuem Ci już wszystko wytłumaczył :)

 

Kolektor borla kosztuje ok. 700 - 900 zł :) Efekt jest mega jak zrobić puścisz do końca sama rurę bez wydechów itd :) Koleżanka w blobie n/a ma i efekt mega :)

Bez tłumików?pewnie drze ryja niemiłosiernie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wuem Ci już wszystko wytłumaczył :)

 

Kolektor borla kosztuje ok. 700 - 900 zł :) Efekt jest mega jak zrobić puścisz do końca sama rurę bez wydechów itd :) Koleżanka w blobie n/a ma i efekt mega :)

Bez tłumików?pewnie drze ryja niemiłosiernie.

Nie ma tragedii, ale fajnie jest :) I dźwięk subaru słychać wyraźnie, a nie pusty ryk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@, bierz ode mnie ten zderzak bo już nie wiem gdzie mam go walnąć w garażu :P

To wprawdzie nie zderzak GT i zadziorności Twojej Imprezie zbytnio nie doda, ale to już pierwszy krok w kierunku po-lifta ;), a przynajmniej najtańszy :P

Na zderzak GieTekowy z halogenami, kierunkami itp. musisz wydać kilka stówek (300-400 zł) minimum, nie licząc okazji, które zdarzają się rzadko i na które trzeba polować :(

Ja stwierdziłem, że za "Chiny" nie dam rzeczonych kilku stówek za zderzak od GT i w końcu udało mi się kupić okazyjnie.

Poszukiwania trwały jedynie 2 lata  :biglol:

Choć gdyby nie okazja, to bym nie kupił, bo mimo wszystko @WueM, mi się bardziej podoba GT po-lift :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...