Krzychu91 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Widzę, że elektryk poziom ekspert działał Powodzenia bo pewnie przez takie osoby całego subaraka trzeba przejrzeć, ale to może być mimo wszystko przyjemne Naprawa każdego takiego druciarstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Czy jest ktos w stanie wytłumaczyć mi różnice miedzy GC a GC8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 GC literowy symbol modelu Imprezy - nadwozie sedan, roczników 92-00 GF literowy symbol modelu Imprezy - nadwozie kombi, roczników 92-00. Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0. Tak z grubsza, bo niuansów z literkami i cyferkami jest o wiele więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Nie do konca jest tak jak napisales z tymi cyferkami ale litetki sa ok ;-) Bo np. Wanna wersja us z silnikiem 2.2 ma oznaczenie gf4 ;-) W kazdym razie gc8 oznacza sedana klasyka z silnikiem 2.0 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0. Nie do konca jest tak jak napisales z tymi cyferkami ale litetki sa ok ;-) Bo np. Wanna wersja us z silnikiem 2.2 ma oznaczenie gf4 ;-) W kazdym razie gc8 oznacza sedana klasyka z silnikiem 2.0 ;-) dokladnie sam mam gf4 usa z 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 OK fajnie sie dowiedziec czyli z tego co napisaliście moje to gc5? Witam, potrzebuje pomocy. Planuje modyfikacje przodu i potrzebuje Waszej pomocy Moj przod wyglada jak na 1 zdjęciu a chce zrobic jak na drugim.. Da rade? Moje pytanie polega na tym czy wymieniać musze gril, lampy, kierunkowskazy, zderzak, maskę i blotniki czy tylko maska zderzak lampy gril? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Najprościej...przeczytac vin....tam po literach gc (jesli masz sedana) bedzie cyfra...i wszystko w temacie ;-) Nie rozumiem czemu chcesz zmieniać tak piekny pyszczek swojej subarki na ten poliftowy ale ok... Potrzebujesz lampy grill maskę ora jesli chcesz zderzak gt'kowy to i belkę pod nim równiez ;-) Zostają lampy postojowe...błotniki takze ;-) Od biedy moga zostac i lampy czy maska...ale bedzie to wszystko kiepsko wyglądało... Najlepiej chyba kupic cały kompletny front i dokonać przeszczepu...niz szukac pojedynczych elementów ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Chce zmienić bo nie podobaja mi sie lampy te zaokrąglone przy grilu i tak groźniej wyglada ten zderzak, ten co mam zupełnie nie przypomina subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Czy ja wiem...przedlift moze miec Swoj urok :-D Ale rozumiem...odświeżenie każdemu sie należy...Działaj więc :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 To twoje kombi? ;o Zacne! BardZo mi sie ten przod podoba a u mnie takie kupowate to jest.. Wyglada troche jak carisma ;p ma byc groźnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Tak...To moja wanna...kiedys ;-) W zasadzie ja nigdy nie byłem zwolennikiem zderzaka Gt...więc podłubałem sobie fabryczny :-D Każdemu jednak wedle woli...i zasobności portfela...i tak chyba będziesz musial malować całe autko...więc masz pole do popisu ogromne :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 No wlasnie z ta zasobnością portfela wcale nie jest tak kolorowo, ale zaparcie i checi sa wielkie koniecznie te półokrągłe lampy chce wywalić bo wyglądają jak w toyocie carinie II, a no reszta to i maska z wlotami zderzak i gril. Marzenia trzeba spełniać. Owszem całe bede malowac wiec inne kolory mi nie straszne poniektórych elementów A pytanie mam jeszcze do ogółu ; Przegub przedni jest wymienny sam w sobie czy zespolony jest z półosią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Cyfry po symbolu literowym mówią o wersji silnikowej, 4 - 1.6 , 5- 1.8, 6- 2.5, 8 -2.0. Nie do konca jest tak jak napisales z tymi cyferkami ale litetki sa ok ;-) Bo np. Wanna wersja us z silnikiem 2.2 ma oznaczenie gf4 ;-) W kazdym razie gc8 oznacza sedana klasyka z silnikiem 2.0 ;-) dokladnie sam mam gf4 usa z 2.2 Bez wódki nie podchodź, bo tylko czort tołku dojdzie. GF4 a ma silnik oryginalnie 1.6 (wg. VIN), japońce poskąpiły 2.2 . Z tymi cyferkami to chyba jaki rynek zbytu taki kod cyfrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Dobra zacząłem wkoncu jakies prace, klapa tylna wymieniona, założony spojler i wszystko w czarny mat maska tez, jakis pseudo tjuningowy filtr powietrza zamieniony orginalnym. Pozniej wrzucę zdjecia jak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Dawaj dawaj...nawet drobne kroki to zawsze kroki do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Dość dziwne pytanie apropo wydechu ... Prawda jest zeby wydobyć ten bulgot subaru wydłuża sie jedna rurę kolektora ? Mit czy prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Prawda. Teraz masz wydech równoodległościowy i jest lipa. Ale przerabiając go bądź montując z legacy I lub np kolektor borla i będzie to różnoodległościowy wydobędziesz bulgot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Krzychu91, a jestes w stanie wytłumaczyć mi tak mnij wiecej jak to przerobic ( nie montując z legacy ) lub czym jest ten kolektor borla? Czy wystarczy ze jedna strone wydłuże? Czy duzo trzeba wydłużać czy wystarczy 5cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Miszczu...jest ku temu odpowiedni wątek...co zrobić zeby subaru n/a bulgotało...Nie zmuszam do przeczytania wszystkich stron...bo to byłby masochizm :-P Ale przeczytac trochr można...po krótce...albo kupujemy kolektor z legacy rocznik 89-93...albo przedluzamy jedno ramie swojego seryjnego kolektora...gdzie...jak o ile i ktore...to wszystko jest w watku...ostatnie 20stron wystarczy ;-) Jako koncowy wrzuc przelot...i juz masz bulgot ;-) Masz klasyka...tym lepiej...nie bedzie problemow z sondami checkiem itp... Ja osobiscie proponuje oryginalny kolektor zamontowac...z legacy...sonda i katalizator seryjnie pasuja...dalej rura az do koncowego...tam dalbym przelot :-D Kolektor tzw.replika Borla jest z nierdzewki...nie co inaczej poprowadzone sa obie rury ale efekt daja podobny....bulgot :-D Jedyny minus? Cena ;-) Dostepny jest w ktorejs z firm tuningowych...w internecie znajdziesz bez kłopotu...Budżetowo.najtaniej wyjdzie wyspawać.swój seryjny kolektor...chodzi o to by jedno z ramion kolektora "wydłużyć"...w tym.jest cała tajemnica :-D Proponuje w google wpisac kolekor wydechowy subaru legacy i9-93 np...i porownac ze swoim...kolektor inpreza 93-97... Oraz oczywiscie odwiedzic odpowiedni wątek...tam jest masa zdjec przerobionych kolektorow...oraz osob nawet z Łodzi, którzy takie posiadaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wuem Ci już wszystko wytłumaczył Kolektor borla kosztuje ok. 700 - 900 zł Efekt jest mega jak zrobić puścisz do końca sama rurę bez wydechów itd Koleżanka w blobie n/a ma i efekt mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Karas Karasek Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wuem, dzieki i faktycznie znalazłem i przeczytałem narazie pierwsze 4 strony i chyba zacznę dalej czytać od konca znalazłem wątek wiec mam lekturę na weekend a po weekendzie bede dzialac. Dzieki za wszelkie informacje Panowie - przeczytam lekturę, wjadę do garazu i bede dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Spokojnie mozesz przeczytac tylko ostatnie jakies 20stron....dopiero wtedy zaczął sie boom na spawanie seryjnego kolektora...sa zdjecia opisy itp...wiec szlak masz przetarty :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wuem Ci już wszystko wytłumaczył Kolektor borla kosztuje ok. 700 - 900 zł Efekt jest mega jak zrobić puścisz do końca sama rurę bez wydechów itd Koleżanka w blobie n/a ma i efekt mega Bez tłumików?pewnie drze ryja niemiłosiernie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wuem Ci już wszystko wytłumaczył Kolektor borla kosztuje ok. 700 - 900 zł Efekt jest mega jak zrobić puścisz do końca sama rurę bez wydechów itd Koleżanka w blobie n/a ma i efekt mega Bez tłumików?pewnie drze ryja niemiłosiernie. Nie ma tragedii, ale fajnie jest I dźwięk subaru słychać wyraźnie, a nie pusty ryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 @, bierz ode mnie ten zderzak bo już nie wiem gdzie mam go walnąć w garażu To wprawdzie nie zderzak GT i zadziorności Twojej Imprezie zbytnio nie doda, ale to już pierwszy krok w kierunku po-lifta , a przynajmniej najtańszy Na zderzak GieTekowy z halogenami, kierunkami itp. musisz wydać kilka stówek (300-400 zł) minimum, nie licząc okazji, które zdarzają się rzadko i na które trzeba polować Ja stwierdziłem, że za "Chiny" nie dam rzeczonych kilku stówek za zderzak od GT i w końcu udało mi się kupić okazyjnie. Poszukiwania trwały jedynie 2 lata Choć gdyby nie okazja, to bym nie kupił, bo mimo wszystko @WueM, mi się bardziej podoba GT po-lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się