kaczmar52 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam zarejestrowałem się u Was dzisiaj bo przymierzam się do kupna Outbacka II 2,5 w automacie i mam kilka pytań Dzwoniłem do warsztatu zajmującego się od kilku lat Subaru w Gdyni z pytaniami i właściciel mi powiedział, że: 1. Są dwa rodzaje tych silników. Ustawianie zaworów na śrubach i ta metoda gdzie trzeba wyciagać silnik (nie wiem czy to jest kwestia DOHC czy SOHC?) 2. Że rozrząd kosztuje 2000zł 3. Że wymiana uszczelek pod głowicami, planownie głowic, gumki, uszczelniacze itp itd to wydatek... 5000zł mam na oku egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem 250tyś. Pan stwierdził, ze całkiem niedługo może mnie taki remont czekać... czy naprawdę to musi tyle kosztować? Na dobrą sprawę zlikwidowanie tych słabych punktów (uszczelka, rozrząd, zawory) to wydatek wartości auta... Proszę, zróbcie tak żeby mnie przekonać do zakupu Pozdrawiam Aha, jeśli ktoś z Trójmiasta ma taki egzemplarz, chetnie bym się umówił, pogadał, przejechał, obejrzał flaszkę postawię do tej pory ujeżdżałem mercedesy 124 więc o Subaru wiem tylko tyle ile wyczytałem... Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez kaczmar52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 1. Są dwa rodzaje tych silników. jeden. SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar52 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No to już nie kumam... skąd w takim razie tyle szumu o te zawory skoro reguluje się je na śrubach?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 się "szpecowi" roczniki pomyliły. zacznij tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/15642-dohc-vs-sohc/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar52 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Temat przeczytany. Nie znam się bardzo na silnikach ale cos kuma. Czyli można powiedzieć ,ze temat regulacji zaworów z głowy a co z tą uszczelką i rozrządem?... Jeszcze jedno Czy wersje 2,5 bywały też tak fajnie wyposażone jak H6? H6 w większości skóra, kierownica momo z drewnem ,elektryka foteli a te 2,5 jakieś bidne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Czy wersje 2,5 bywały też tak fajnie wyposażone jak H6? Ciut gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Zajrzyj do działu spotkań forumowych - jestem pewien, że Trójmiasto też ma swój wątek i tam zagadaj - jestem pewien, że trafisz kogoś z takim samochodem, chętnego pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 2. 2000? bez pompy wody chyba 800 3. Nie robiłem, ale grubo przesadzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Witam zarejestrowałem się u Was dzisiaj bo przymierzam się do kupna Outbacka II 2,5 w automacie i mam kilka pytań Dzwoniłem do warsztatu zajmującego się od kilku lat Subaru w Gdyni z pytaniami i właściciel mi powiedział, że: 1. Są dwa rodzaje tych silników. Ustawianie zaworów na śrubach i ta metoda gdzie trzeba wyciagać silnik (nie wiem czy to jest kwestia DOHC czy SOHC?) 2. Że rozrząd kosztuje 2000zł 3. Że wymiana uszczelek pod głowicami, planownie głowic, gumki, uszczelniacze itp itd to wydatek... 5000zł mam na oku egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem 250tyś. Pan stwierdził, ze całkiem niedługo może mnie taki remont czekać... czy naprawdę to musi tyle kosztować? Na dobrą sprawę zlikwidowanie tych słabych punktów (uszczelka, rozrząd, zawory) to wydatek wartości auta... Proszę, zróbcie tak żeby mnie przekonać do zakupu Pozdrawiam Niestety, ale to forum ma możliwość operowania jedynie sumami z ASO. W domu 4 rok jest gacek 2,5 z automatem, czyli wersja różniąca się pod względem mechanicznym jedynie zawieszeniem- przez te lata wspomniane 5k zł nie wsadzono w ten wóz, a przerobione zostały wszystkie sprawy, które wymieniłeś+ wiele więcej, nawet doliczając ubezpieczenie i serwis olejowy+ filtry daleko do tych sum- oczywiście ze względu na zbyt dużą odległość do serwisu nie dane mi było tam zawitać.. Co do zakupu podjedź z kimś kumatym na oględziny i jak wóz Ci się spodoba, a ktoś pod względem mechanicznym nie będzie miał zastrzeżeń to bierz śmiało i będziesz zadowolony. Edytowane 1 Września 2015 przez Dymian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Masz do mnie blisko to wpadnij obejrzeć H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar52 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 H6 niestety odpada.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 No ale zajrzeć na Żabiankę możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar52 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 2. Że rozrząd kosztuje 2000zł 3. Że wymiana uszczelek pod głowicami, planownie głowic, gumki, uszczelniacze itp itd to wydatek... 5000zł mam na oku egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem 250tyś. Pan stwierdził, ze całkiem niedługo może mnie taki remont czekać... Te ceny są od Pana z AutoGeo z Gdyni, gdzie większość właścicieli sobie chwali ten warsztat... No ale zajrzeć na Żabiankę możesz Pewnie, że moge tylko czasu brak :/ kiedy i gdzie robicie jakieś spoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Wstyd się przyznać ale na spocie Subaru w 3City nigdy nie byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Masz temat "Trójmiejskie spoty". Nie za wiele się w nim dzieje, zwłaszcza ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Mam obka 2,5 2002r z przebiegiem 340 000km. Rok temu jak go kupilem zrobilem upg, rozrząd, gumki, srumki, oleje, plyny i pare dodatkowych rzeczy i wyszlok 4,5k. Ze slabych punktow, to maly wybor uzywanych blach, słabe wnętrze i koszmarne seryjne fotele. Automat bedzie mulił. Manual z reduktorem pozwala ledwie co wyprzedzac. Na autostradzie Vprzelotowa 150, potem głośno i zadyszka. Patrzac na ceny wolalbym teraz dorzucic pare groszy i kupic Legacy kolejnej generacji 2.0 137km. Ta buda mimo że, to najładniejsza buda legacowa, jest takim dinozaurem, którego wnętrze przypomina lata 80te- tak samo jak Landek Defender z bieżącego rocznika przenosi nas pół wieku wstecz;) Edytowane 13 Września 2015 przez Dehnel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Dehnel, te same fotele sobie bardzo chwalę, siedziałem w nim non stop 22 godziny, a kręgosłup mój na druty poskładany. Nowsze 137KM wcale nie jedzie dynamiczniej od 2,5 AT. Z całą resztą się zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Ja po godzinie w tym stołku szukam powodu, zeby kawe wypić. W turbo forku mam zdecydowanie wygodniejsze fotele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Te fotele cholernie trwałe są. We wszystkich niemcach, w suzuki wysiedziałem gąbki, poprzecierałem tkaninę, a te poniżej 200tkm i nic. (90 kg wagi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Panowie...panie...odgrzewam kotleta troche...pacient Legacy rocznik 98 Silnik 2.5 i automat Silnik tam na hydraulice jest? Jak sie ma automat w takim wozie? Przyznam, że nigy automatu nie posiadałem...ale taki Legaś 2gen. w wersji limited mnie kusi...Podpowiedzcie coś...wady/zalety...obecnie kulam Imprezka 2.0 my97 :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Silnik tam na hydraulice jest? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Ok...dzieki Leon ;-) A jak tam sie ma automat? Chodzi mi stricte tylko o Legacy II gen 2.5 wersja limited...inne mnie nie interesują...Ciekawi mnie jak sie spisuhe tam automat...i Czy jest/ wychodzil taki Legaś z manualem :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Ciekawi mnie jak sie spisuhe tam automat Stary, powolny, toporny, trudny do zabicia. Czy jest/ wychodzil taki Legaś z manualem A Limited to nie był z US ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Nie wiem...nie siedze w temacie Legacy...w zasadzie od zawsze krolowała Impreza klasyk :-D Chodzi o np. takie Legacy :-P http://olx.pl/i2/oferta/subaru-legacy-CID5-IDbE4Mb.html I pytanie czy ta wersja Legacy...2gen...w sedanie i z silnikiem 2.5 wychodzila w manualu :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Gdybym miał szukać, wolałbym 2.2, to 2.5 cieszyło się złą sławą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się