Witam
zarejestrowałem się u Was dzisiaj bo przymierzam się do kupna Outbacka II 2,5 w automacie i mam kilka pytań
Dzwoniłem do warsztatu zajmującego się od kilku lat Subaru w Gdyni z pytaniami i właściciel mi powiedział, że:
1. Są dwa rodzaje tych silników. Ustawianie zaworów na śrubach i ta metoda gdzie trzeba wyciagać silnik (nie wiem czy to jest kwestia DOHC czy SOHC?)
2. Że rozrząd kosztuje 2000zł
3. Że wymiana uszczelek pod głowicami, planownie głowic, gumki, uszczelniacze itp itd to wydatek... 5000zł
mam na oku egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem 250tyś. Pan stwierdził, ze całkiem niedługo może mnie taki remont czekać... czy naprawdę to musi tyle kosztować?
Na dobrą sprawę zlikwidowanie tych słabych punktów (uszczelka, rozrząd, zawory) to wydatek wartości auta...
Proszę, zróbcie tak żeby mnie przekonać do zakupu
Pozdrawiam
Aha, jeśli ktoś z Trójmiasta ma taki egzemplarz, chetnie bym się umówił, pogadał, przejechał, obejrzał flaszkę postawię do tej pory ujeżdżałem mercedesy 124 więc o Subaru wiem tylko tyle ile wyczytałem...