Skocz do zawartości

Rozrząd


Mateusz Sobczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam sie do wymiany rozrządu w swoim aucie, oczywiscie bedzie to robil mechanik , ktory ma o tym nie male pojęcie ale polecił mi sie dowiedzieć jaki Waszym zdaniem jest najlepszy. Jaka marka itp. Z gory dzieki

 

 

Takie ma pojęcie, że kazał ci pytać w internecie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam przymierzam sie do wymiany rozrządu w swoim aucie, oczywiscie bedzie to robil mechanik , ktory ma o tym nie male pojęcie ale polecił mi sie dowiedzieć jaki Waszym zdaniem jest najlepszy. Jaka marka itp. Z gory dzieki

 

 

Takie ma pojęcie, że kazał ci pytać w internecie? ;)

 

dobrze mu kazał. przecież on nie musi wszystkiego wiedzieć .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wymiana dopiero po 105 tys,, to bez pompy wody. Ja za taką opcję zapłaciłem 1500 PLN (części OEM + wymiana).

Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą. Nie kosztuje kto wie ile i po sprawie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motocentrum.pl/zestaw-paska-rozrzadu-pompa-wody,subaru,impreza-sedan-gd-gg,2-0-i-r-160km,107-4719-19151-100453-0-50-vkmc981154,pr

 

A co myślicie o tej opcji ??

Jeżeli wymiana dopiero po 105 tys,, to bez pompy wody. Ja za taką opcję zapłaciłem 1500 PLN (części OEM + wymiana).

Mam co prawda dopiero 90tys ale nie mam 100% pewności ze przebieg jest prawdziwy ze względu na brak dokumentacji, a wole nie ryzykowac... Gdzie mozna zamówić na necie taki kompletny rozrząd z pompa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kup w ASO rozrząd tak wyjdzie najlepiej. Za komplenty rozrzad z pompa wody do imprezy brata zaplacilem 1850pln. Jesli pompa nie cieknie nie wymieniaj. W swojej imprezie wymienilem po 200 tys km.
Jak tam wolisz, moim zdaniem robie rozrząd to od razu i pompe wody!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek).  do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony

Edytowane przez Kubexx
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek).  do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony

 

Dzieki wielkie za pomoc :) bardzo pomocne informacje :) mam siostrę w Koziegłowach wiec jak bede w okolicy masz u mnie duze piwo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą.
Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przecież nawet w ASO odradzają wymianę pompy wody przy pierwszym rozrządzie.

 

Ogólnie bardzo dobrze zrobiony podzespół. U mnie po 250 tyś działał bez problemów, rolka nie hałasuje, a sam wirnik nie miał żadnych śladów uszkodzeń.

 

 

widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek).  do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony

 

Dzieki wielkie za pomoc :) bardzo pomocne informacje :) mam siostrę w Koziegłowach wiec jak bede w okolicy masz u mnie duze piwo :)

 

Nie ma problemu ;) Jak będziesz nawiedzał nasze rejony to napisz w temacie o Poznaniu, to zrobi się spota ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

 

Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą.

 

Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przecież nawet w ASO odradzają wymianę pompy wody przy pierwszym rozrządzie.
Ja zawsze tak robiłem, mam wszystko rozebrane więc robie i wiem że mam spokój. Mateusz Sopel pisał że nie jest pewny co do przebiegu więc tym bardziej bym robił wszystko razem z nową pompą. Może ale nie musi. Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...