Mateusz Sobczak Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam przymierzam sie do wymiany rozrządu w swoim aucie, oczywiscie bedzie to robil mechanik , ktory ma o tym nie male pojęcie ale polecił mi sie dowiedzieć jaki Waszym zdaniem jest najlepszy. Jaka marka itp. Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam przymierzam sie do wymiany rozrządu w swoim aucie, oczywiscie bedzie to robil mechanik , ktory ma o tym nie male pojęcie ale polecił mi sie dowiedzieć jaki Waszym zdaniem jest najlepszy. Jaka marka itp. Z gory dzieki Takie ma pojęcie, że kazał ci pytać w internecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam przymierzam sie do wymiany rozrządu w swoim aucie, oczywiscie bedzie to robil mechanik , ktory ma o tym nie male pojęcie ale polecił mi sie dowiedzieć jaki Waszym zdaniem jest najlepszy. Jaka marka itp. Z gory dzieki Takie ma pojęcie, że kazał ci pytać w internecie? dobrze mu kazał. przecież on nie musi wszystkiego wiedzieć . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Oryginalny i będzie dobrze Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Tylko oem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Mozna kupic oryginalny gdzies poza ASO ?? Proponowali mi Gates , sugerując ze jest najbardziej zbliżony do oryginału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Gates R to raczej pasek, rolki to chyba NTM/NSK Jeżeli chodzi o komplet Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Jeżeli wymiana dopiero po 105 tys,, to bez pompy wody. Ja za taką opcję zapłaciłem 1500 PLN (części OEM + wymiana). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Jeżeli wymiana dopiero po 105 tys,, to bez pompy wody. Ja za taką opcję zapłaciłem 1500 PLN (części OEM + wymiana).Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą. Nie kosztuje kto wie ile i po sprawie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 http://www.motocentrum.pl/zestaw-paska-rozrzadu-pompa-wody,subaru,impreza-sedan-gd-gg,2-0-i-r-160km,107-4719-19151-100453-0-50-vkmc981154,pr A co myślicie o tej opcji ?? Jeżeli wymiana dopiero po 105 tys,, to bez pompy wody. Ja za taką opcję zapłaciłem 1500 PLN (części OEM + wymiana). Mam co prawda dopiero 90tys ale nie mam 100% pewności ze przebieg jest prawdziwy ze względu na brak dokumentacji, a wole nie ryzykowac... Gdzie mozna zamówić na necie taki kompletny rozrząd z pompa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Mateusz, tylko OEM i ASO. Nie ryzykuj dla paru słówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A ktos sie orientuje ile wołają w ASO za taka przyjemność wraz z pompa wody ?? Zebym wiedział na co sie nastawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Cały zestaw rozrządu(z pompą),wzmocnionym paskiem(Gates Racing) to około 1500 złotych! Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Kup w ASO rozrząd tak wyjdzie najlepiej. Za komplenty rozrzad z pompa wody do imprezy brata zaplacilem 1850pln. Jesli pompa nie cieknie nie wymieniaj. W swojej imprezie wymienilem po 200 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Kup w ASO rozrząd tak wyjdzie najlepiej. Za komplenty rozrzad z pompa wody do imprezy brata zaplacilem 1850pln. Jesli pompa nie cieknie nie wymieniaj. W swojej imprezie wymienilem po 200 tys km. Jak tam wolisz, moim zdaniem robie rozrząd to od razu i pompe wody! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek). do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Kubexx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą. Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przecież nawet w ASO odradzają wymianę pompy wody przy pierwszym rozrządzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek). do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony Dzieki wielkie za pomoc bardzo pomocne informacje mam siostrę w Koziegłowach wiec jak bede w okolicy masz u mnie duze piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą.Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przecież nawet w ASO odradzają wymianę pompy wody przy pierwszym rozrządzie. Ogólnie bardzo dobrze zrobiony podzespół. U mnie po 250 tyś działał bez problemów, rolka nie hałasuje, a sam wirnik nie miał żadnych śladów uszkodzeń. widzę ten sam silnik co u mnie. Rolki i napinacz kup od firmy INA, w pudełkach są OEM. Pompa wody u Carfita lub ASO. Różnica w cenie 100 zł. Pompa wody ma 2 króćce jeden na lewo drugi na prawo. Do pompy wody są 2 !! uszczelki, jedna ukształtowana zamknięta, a druga w kształcie litery Z. Pasek wrzuciłem firmy Contitech, ma mieć 281 lub 283 ( nie pamiętam teraz). W ASO krzyczą za pasek prawie 700 zł ( to tak w ramach ciekawostek). do wykręcenia jest około 30 śrubek, klucz z tego co pamiętam to 10, 12, 14. Blokada wałka rozrządu do zrobienia samemu. Dwa pręty ok 4 cm długości, średnica 7 mm w odstępie 80-81 mm, ale to pewno samemu sobie pomierzy. z Dobrych rad, uważajcie na prawe koła od wałków, jak spuści pasek to będą chciały dać dyla w różne strony Dzieki wielkie za pomoc bardzo pomocne informacje mam siostrę w Koziegłowach wiec jak bede w okolicy masz u mnie duze piwo Nie ma problemu Jak będziesz nawiedzał nasze rejony to napisz w temacie o Poznaniu, to zrobi się spota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) . Ja bym się nie zastanawiał i od razu wymieniał wszystko,razem z pompą. Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przecież nawet w ASO odradzają wymianę pompy wody przy pierwszym rozrządzie. Ja zawsze tak robiłem, mam wszystko rozebrane więc robie i wiem że mam spokój. Mateusz Sopel pisał że nie jest pewny co do przebiegu więc tym bardziej bym robił wszystko razem z nową pompą. Może ale nie musi. Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Jakie wymiary powinny miec uszczelniacze wałków i wału w 2.0 n/a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Numery częsci znajdziesz tu http://opposedforces.com/parts Kup OEM w ASO i nie kombinuj, cenowo wyjdzie praktycznie to samo, z tym że OEM zakładasz i masz spokój na długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Rozrząd mam juz kupiony rolki ina pasek dayco . A uszczelniacze kupuje w hurtowni na zniżki wujka co ma warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Rozrząd mam juz kupiony rolki ina pasek dayco . A uszczelniacze kupuje w hurtowni na zniżki wujka co ma warsztat A w hurtowni nie wiedzą jakie mają wymiary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się