Skocz do zawartości

Reduktor outback 2007+


Mateuszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do Zakupu Outbacka. Najlepiej w 2,5l z 2007/2008 roku. Obejrzałem już kilka aut i zauważyłem, że  po 2007 roku nie mają wajchy od reduktora.  I tu moje pytanie. Czy  w modelach po 2006 roku zrezygnowano z reduktora czy może jest on włączany elektrycznie przyciskiem? Co prawda takowego nie znalazłem ale warto zapytać.

Kolejne pytanie dotyczy wysokości zawieszenia.  Auta które obejrzałem  wyglądały na nisko osadzone jak na Outbacka ( na pewno nie były to legacy)    czy były różne wersje zawieszenia czy może jest to wynikiem "zmęczenia" ( dużym przebiegiem) Auta? Oglądane auta  były też ogólnie zmęczone  życiem. A to malowane dokoła a to wyszurana szoferka. Czy jest szansa kupić porządnego  Outbacka  do 40 000zł nie starszego niż 2006/2007 rok  z w 2,5l w automacie? Aha. czy to normalne, ze automat przerzuca  biegi dopiero  przy około 3tys. obrotów?     Aha no i czy silnik 2,5 to dobry wybór?

Edytowane przez Mateuszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. (...) Czy jest szansa kupić porządnego  Outbacka  do 40 000zł nie starszego niż 2006/2007 rok  z w 2,5l w automacie? Aha. czy to normalne, ze automat przerzuca  biegi dopiero  przy około 3tys. obrotów?     Aha no i czy silnik 2,5 to dobry wybór?

Jest, ale zapewne wersja USA. W EU ogólnie mało Outbacków i jeszcze mniej w automacie.

Automat przerzuca biegi zależnie od tego jak wciśnięty jest pedał gazu, jaka jest prędkość samochodu, obciążenie silnika, włączony tryb itp. Ciężko odpowiedzieć czy 3000rpm to normalne, w pewnych sytuacjach tak :) Ja np, w trybie sport jak go docisnę to na 2 wrzuca koło 5000 :P Natomiast w trybie "granpa" np. z 3 na 4 potrafi zrzucić <2000rpm przy stałej jeździe.

2,5 to najlepszy silnik pod względem ksoztów obsługi, gazowania i niezawodności.

3.0 za to to zupełnie inna przyjemność z jazdy + jest na łańcuszku.

Spalanie podobne, może różnica 10%.

Także jeśli LPG to 2.5, jak bez to 3.0 - takie jest moje zdanie.

Jak się postarasz to znajdziesz jeszcze 2.5T, ale zupełnie nie znam tego silniczka.

Edytowane przez Jo_gurt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zależy jak na to patrzeć ;)

Jak wiesz gdzie pojechać i nie masz za daleko to nie jest źle. + czasem jak możesz poczekać 2 tygodnie to zamawiając z USA osczędzasz do 40% (np. tak zamawiałem sondę lambda).

Dlatego ja np. raz do roku na przegląd dojeżdżam 150km, ale za to mam spokój na rok potem ;)

ASO lubi kręcić nosem na US, ale to zależy od ASO. No i pieniądze nie śmierdzą, nawet te od posiadaczy US.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale mimo to wciąż jest problem znaleźć dobre auto. Każde które obejrzałem było malowane. :-(

Polecam przy szukaniu stosować filtry "pierwszy właściciel" i "kraj pochodzenia: Polska" - może będzie trzeba się uzbroić w cierpliwość, ale się opłaca. Z doświadczenia Ci powiem, że w założonym budżecie spokojnie kupisz coś z 2007 roku (3,0 H6 też ;)) spełniającego powyższe kryteria. A jak dobrze poszukasz, to jeszcze Ci zostanie na ewentualne naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję i zapytam. czyt ta legenda  Subaru jako  pancernego auta.  nie jest trochę przesadzona? Pytam bo im dłużej czytam tym powinienem się zrażać. Naprawy, remonty silników. Trochę to przerażające. Ale mimo to jakoś ciągnie mnie do tego Outbacka. No bo co jak nie Outbacko?  Murano?  znowu Rav4  stare volvo?  Jakoś  ma to Subaru coś w sobie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest szansa kupić porządnego  Outbacka  do 40 000zł nie starszego niż 2006/2007 rok  z w 2,5l w automacie?

 

Ja kupiłem swojego manuala 2.5i ze Szwajcarii (sprowadzony przez handlarza). Szukałem jakieś 4/5 miesięcy. Ogłoszenie pojawiło się jednego dnia - następnego już kupiłem. Niestety jak coś się trafi to bardzo szybko znika więc 2/3 razy dziennie filtrowałem portale aukcyjne. Przebieg 240 kk a gdyby ktoś przekręcił na 160 też bym uwierzył. A co najważniejsze żaden element nie malowany. W Twoim budżecie zmieściłem się spokojnie. Jeżeli interesuje Cię automat to będziesz miał łatwiej - jest ich po prostu więcej. Moja rada jest taka żeby po prostu szukać i reagować szybko ale zdecydowanie się nie napalać. Znalezienie dobrego egzemplarza to droga przez mękę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te informacje. Nadal będę szukał OBK dla siebie. Dziś znalazłem jakieś auto ale zastanowił mnie brak szyberdachu.  Nigdy nie widziałem Outbacka bez szyberdachu. 

 

Jest to wyposażenie dodatkowe. Także to jak najbardziej normalne że w jednych jest, a w innych nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy cały panel radiowoklimatyzacyjny się nada?  ( czy może trzeba będzie przerabiać  złącza elektryczne?) Mam takie parcie na OBK, że szukam już rozwiązania. :-)


Kolejne pytanie. Co z lampami w przypadku wersji amerykańskiej? Da się je ustawić na Europę czy trzeba zamieniać? Czy z tyłu  mogą pozostać oryginalne czy również trzeba  wstawić Europejskie?

Edytowane przez Mateuszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czy cały panel radiowoklimatyzacyjny się nada?  ( czy może trzeba będzie przerabiać  złącza elektryczne?) Mam takie parcie na OBK, że szukam już rozwiązania. :-)

Kolejne pytanie. Co z lampami w przypadku wersji amerykańskiej? Da się je ustawić na Europę czy trzeba zamieniać? Czy z tyłu  mogą pozostać oryginalne czy również trzeba  wstawić Europejskie?

Odnośnie km/h a mile - wersja USA ma obydwa, tj. obydwie skale. Nie ma co się bawić w zmiany.

Co do temperatury - nie jestem taki przekonany, że się da zmienić.

Lampy - jeśli chcesz być w pełni zgodny z normami to przód do wymiany + dorzucenie przeciwmgielnego z tyłu. Niestety lampy przednie w OBK IV po lifcie (czyli MY 2007-2009) kosztują sporo (ok. 1000zl/sztukę).

Tylne w IV przed liftem są ok, po lifcie - nie wiem. Ale podejrzewam, że też. Jeśli jednak się uprzesz na homologację, to z tyłem jest o tyle łatwo, ze pasują też UK. Przód z oczywistych względów - nie, trzeba uważać, żeby się nie naciąć, bo handlarze mają albo nie mają sumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale mimo to wciąż jest problem znaleźć dobre auto. Każde które obejrzałem było malowane. :-(

Polecam przy szukaniu stosować filtry "pierwszy właściciel" i "kraj pochodzenia: Polska" - może będzie trzeba się uzbroić w cierpliwość, ale się opłaca. Z doświadczenia Ci powiem, że w założonym budżecie spokojnie kupisz coś z 2007 roku (3,0 H6 też ;)) spełniającego powyższe kryteria. A jak dobrze poszukasz, to jeszcze Ci zostanie na ewentualne naprawy.
Outbacka H6 MY2007 za 40.000,00pln?

Gdzie takie sprzedają?

Z Legacy H6 z tego rocznika jest problem(w takich pieniądzach), a co dopiero Outback.

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lampy - jeśli chcesz być w pełni zgodny z normami to przód do wymiany + dorzucenie przeciwmgielnego z tyłu. Niestety lampy przednie w OBK IV po lifcie (czyli MY 2007-2009) kosztują sporo (ok. 1000zl/sztukę)
 

 

Do wersji usa 2008-09 żadne europejskie nie pasują ,trzeba zmieniać błotniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łe to Amerykańca to ja nie chce.

Czyli pozostaje Europa a tych to jeszcze mniej jak na lekarstwo gdy wykluczę silnik Turbo, H6 i ropniaka. Wszak musi być Automatem. 

Po obejrzeniu auta za 30 kafli myślałem, że auto za 40 będzie super a tu spotkał mnie zawód. :-) Nic nowego  się nie pojawia.  Zapowiada się długie czekanie albo zmiana marki. :-(

PS Jaka jest różnica w wysokości miedzy outbackiem a legasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...