gr1zly Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 bo ciężko jest porownac jakiegokolwiek innego prowadzacego programy mot. do Tifa i tego co robi z samochodami noo.. raczej Jeszcze ten mały typ z długimi włosami w Motorvison daje radę a to nie jest przypadkiem mlody Lauda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 tez mi sie tak kojarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Djxmoon Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Polskie programy- bez jaj, nudy, kiepskie pomysly, wszystko na poważnie i ta cała otoczka o bezpieczeństwie jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 i ta cała otoczka o bezpieczeństwie jazdy... a co w tym złego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 i ta cała otoczka o bezpieczeństwie jazdy... a co w tym złego? Nic złego, tylko źle podane (czytaj nudno). Jeszcze jest "Vroom Vroom", bardziej rozrywkowy niż techniczny i nawet da rade to oglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 i ta cała otoczka o bezpieczeństwie jazdy... a co w tym złego? Nic złego, tylko źle podane (czytaj nudno). Jeszcze jest "Vroom Vroom", bardziej rozrywkowy niż techniczny i nawet da rade to oglądać. tak szczegolnie testy najlepszy jest limit czasu na wyjechanie na wielopoziomowy parking Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 bo ciężko jest porownac jakiegokolwiek innego prowadzacego programy mot. do Tifa i tego co robi z samochodami noo.. raczej Jeszcze ten mały typ z długimi włosami w Motorvison daje radę a to nie jest przypadkiem mlody Lauda?? Nie, to jest jakiś "Hans/Frits/whoever"? i ta cała otoczka o bezpieczeństwie jazdy... a co w tym złego? Nic złego, tylko źle podane (czytaj nudno). Jeszcze jest "Vroom Vroom", bardziej rozrywkowy niż techniczny i nawet da rade to oglądać. tak szczegolnie testy najlepszy jest limit czasu na wyjechanie na wielopoziomowy parking Cały program to tragedia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Mi się Vroom Vroom w miarę podoba - bo to program motoryzacyjny z największym dystansem do motoryzacji . Motorvision nie mogę znieść . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Mi się Vroom Vroom w miarę podoba - bo to program motoryzacyjny z największym dystansem do motoryzacji .Motorvision nie mogę znieść . Zgoda. Dzisiaj widziałem fragment i w nim test Panda vs Fox, później Polo, Mini i jakiś grubas w Cayen... tragedia, ale kiedyś mieli te track testy no i to było mega! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon145 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 a to nie jest przypadkiem mlody Lauda?? Gość z długimi włosami w Motorvision to Tim Schrick, zawodnik wyścigowy, który startował m.in. w 24-godzinnym wyścigu na Nurburgringu. Dobry znajomy Sabine Schmitz (tej od M5 Taxi i nie tylko...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Tak jest, to ten gość, a ta gościówa... też wymiata, hehehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Gość z długimi włosami w Motorvision to Tim Schrick, zawodnik wyścigowy, który startował m.in. w 24-godzinnym wyścigu na Nurburgringu. Dobry znajomy Sabine Schmitz (tej od M5 Taxi i nie tylko...). Gość ogarnia jak najbardziej - tego mu nie można zarzucić, ale nie ma go co z Tiffem porównywać - jak Tiff opowiada o tym jak mu się jedzie autem to ja mam aż ciarki na plecach jakiś grubas w Cayen Widziałem to już kiedyś - ten typ jest tak atelewizyjny, że Janek-Wartorozmawiać-Pospieszalski wygląda w porównaniu do niego jak Jay Leno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 brakuje mlodych odwaznych redaktorow z jajem To w Top Gearze są młodzi ? duchem ,duchem heheheh! w TopGear stare krowy u nas nie ma młodych... ja bym widział program motoryzacyjny w którym, podobnie jak w TG, byloby 3 prowadzacych - debil który na okraglo gada glupoty i podtrzymuje humor, ale tak na prawde na motoryzacji zna się jedynie w 60% , jakiś tester do samochodow - dobry kierowca z twarzą zafajdanej szkapy... no i do tego gość w miare normalny, 100% ogarniający temat, którego da się słuchać-macie jakiś kandydatów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 sumo, już było takich trzech, co prowadzili Testosteron Jaka szkoda, że na szczęście zdjęli ich z anteny Widzieliście, jak Tim Schrick jeździł bokiem Carrerą GT :shock: Szacunek dla gościa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Mam nadzieję, że ktoś zrobi kiedyś test znanych kierowców występujących w programach motoryzacyjnych: Tif vs Tim vs Stig vs... yyy... Adam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jako, że widać iż Pan Adam czasami odwiedza to forum, to tak tylko chciałem dwa słowa do Ojca Prowadzącego :wink: , których nie mogłem sobie darować po ostanim ZK2. VAG to jest skrót od Volkswagen AG (czyli Aktiengesellschaft; to takie nasze S.A.) a nie jak sie wyrwało w programie Volkswagen Audi GmbH, bo to by znaczyło, że ten duży koncern jest spółką z o.o. :grin: Pozdrawiam i proszę nie odebrać tego jako złośliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Właśnie oglądam program Rentgen z Lexusem GS300 oraz Honda Legend. Korny powiedz ludziom, którzy przygotowują te tablice z danymi, że nie ma czegoś takiego jak system V-TEC jest tylko VTEC Błąd ten był pozytywach Legenda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Oglądam właśnie 3 serie, odcinek, w którym występował także Rover 25 i zrobić taki błąd to już wstyd, silnik w Roverze 1,4 nie ma nic wspólnego z Hondowskim 1,4 są to całkiem inne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Oglądam właśnie 3 serie, odcinek, w którym występował także Rover 25 i zrobić taki błąd to już wstyd, silnik w Roverze 1,4 nie ma nic wspólnego z Hondowskim 1,4 są to całkiem inne silniki. faktycznie. tez zwrocilem na to uwage z tym roverem. panuje taki stereotyp ze rover 214/25 to jakis tam klon civica. zdaje sie stare rovery 214 (te bardzej kwadratowe) byly powiazane z honda concerto, ale pozniejsze 214 (okragle) nic z nich nie mialy. a juz napewno nie silnik ktory byl wlasna konstrukcja rovera. zreszta ten silnik 1.4 16V montowali pozniej w polonezach naszych. innym bledem bylo ze powiedziano ze 1.4 16V to 90KM, a nie prawda...mial 103KM!!!!! ... 8V mial mniej (ile to nie wiem, bo ja mialem 1.4 16V w 214Si). b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 tez zwrocilem na to uwage z tym roverem. panuje taki stereotyp ze rover 214/25 to jakis tam klon civica. zdaje sie stare rovery 214 (te bardzej kwadratowe) byly powiazane z honda concerto, ale pozniejsze 214 (okragle) nic z nich nie mialy. a juz napewno nie silnik ktory byl wlasna konstrukcja rovera. zreszta ten silnik 1.4 16V montowali pozniej w polonezach naszych. innym bledem bylo ze powiedziano ze 1.4 16V to 90KM, a nie prawda...mial 103KM!!!!! ... ten 8V mial mniej (ile to nie wiem, bo ja mialem 1.4 16V w 214Si). Kanciaki to konstrukcyjnie było Concerto i tam też występowały silniki 1,4 16v 103KM, jak również 1,4 16v 90KM (ten był chyba Hondowski). W następnej generacji 200 1,4 8v miało 75KM. Jeśli dobrze pamiętam to ta seria odziedziczyła po Kanciakach tylne zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 tez zwrocilem na to uwage z tym roverem. panuje taki stereotyp ze rover 214/25 to jakis tam klon civica. zdaje sie stare rovery 214 (te bardzej kwadratowe) byly powiazane z honda concerto, ale pozniejsze 214 (okragle) nic z nich nie mialy. a juz napewno nie silnik ktory byl wlasna konstrukcja rovera. zreszta ten silnik 1.4 16V montowali pozniej w polonezach naszych. innym bledem bylo ze powiedziano ze 1.4 16V to 90KM, a nie prawda...mial 103KM!!!!! ... ten 8V mial mniej (ile to nie wiem, bo ja mialem 1.4 16V w 214Si). Kanciaki to konstrukcyjnie było Concerto i tam też występowały silniki 1,4 16v 103KM, jak również 1,4 16v 90KM (ten był chyba Hondowski). W następnej generacji 200 1,4 8v miało 75KM. Jeśli dobrze pamiętam to ta seria odziedziczyła po Kanciakach tylne zawieszenie. WRC Fan jak podnieśli maskę tego Rovera 25 to było widać, że siedzi tam k-series Rovera a nie D14 Hondy, silnik Rovera jest "ustawiony" odwrotnie niż Hondy mają rozrząd po przeciwnej stronie nie wypominając, że mają całkiem inne głowice, pokrywę zaworów itd. Fakt Honda Conerto oraz Rover 214,216 były bliźniakami z tym, że silniki każda marka miała swoje, większe Rovery miały silniki zapożyczone od Hondy, ale najczęściej były to konstrukcje, które nie były już montowane, w Hondach, za to Honda dostała od Rovera ich diesla, co jak mówią była to najgorsza część, jaka występowała w tych Hondach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Jak już tak gadu gadu, to mam pytanko; co to był za motyw z tym garbusem? Gośc go kupił, a dwa później ten garbiak stał na allegro z opisem że tvn turbo wcisnęo mu ten chłam.?? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 WRC Fan jak podnieśli maskę tego Rovera 25 to było widać, że siedzi tam k-series Rovera a nie D14 Hondy, silnik Rovera jest "ustawiony" odwrotnie niż Hondy mają rozrząd po przeciwnej stronie nie wypominając, że mają całkiem inne głowice, pokrywę zaworów itd. Ale ja wiem, że w 200/25 nie ma Hondowskich silników :cool: Przecież nawet to napisałem post wyżej.Sam przecież mam 1,4 103 kunie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 a jak wam sie podobala ta pani co te auta ogladala :?: niezla mondralinska "zuzycie tego elementu jest za duze jak na ten rocznik" KORNY wpolczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 WRC Fan jak podnieśli maskę tego Rovera 25 to było widać, że siedzi tam k-series Rovera a nie D14 Hondy, silnik Rovera jest "ustawiony" odwrotnie niż Hondy mają rozrząd po przeciwnej stronie nie wypominając, że mają całkiem inne głowice, pokrywę zaworów itd. Ale ja wiem, że w 200/25 nie ma Hondowskich silników :cool: Przecież nawet to napisałem post wyżej.Sam przecież mam 1,4 103 kunie ;-) Wiem jale jak "specialiści" mogi popełnictaki błąd. A jawiem jak łatwo zmienic takie 1.4 na 1.8 VVC (taki VTEC) 150KM lub iwecej A co do babki która kupowała to porostu ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się