AndEvenBlack Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam! Już od dłuższego czasu zbieram na imprezę z turbo Jednakże jestem wielkim fanem stealth jeśli chodzi o samochody, dlatego ostatnio wpadł mi na pomysł transplantacji serca z takiej imprezy do legacy. Legacy posiadałem przez ok 2 lata, niestety bez turbo, imo świetny samochód, tylko mocy miał za mało. Chciałbym połączyć funkcjonalność i wygodę legacy z mocą imprezy. Wpadłem więc na pomysł zeby kupić w miare nie zgnite legacy i imprezę angola. Czytałem już sporo na ten temat , sprawdzałem częsci, i z tego co widzę skrzynię, silnik, dyfer zawieszenie przełożę bez problemu. Jednakże problem, a raczej mój brak wiedzy pojawia się wraz z wiazką od silnika. Czy może któryś z forumowiczów zajmował się już takim swapem i jest w stanie podrzucić instrukcję/schematy do tego? Myślicie ze taki swap wypali? Bo przyznam ze to byłaby pierwsza modyfikacja na tę skalę jaką przeprowadzę na szczęscie do dyspozycji mam dobrze wyposażony warsztat więc raczej problemu nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Porozmawiaj z Forumowiczem Aflinta, przerabiał ten temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 A nie łatwiej kupić turbodziadka? Moc jest, komfort jest, przestrzeń jest... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndEvenBlack Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Niby łatwiej jednakże, takie legacy bardziej mnie kusi z wyglądu. I chyba z racji mojego młodego wieku mam chęć stworzyć coś samemu Pozatym bardzo trudno o kombi turbodziadka w turbo. Widziałem ostatnio na olx, był za 3,500zł, po dwóch dniach zniknął i pojawił się w innej miejscowości za prawie 10k zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Mój swap wymagał: Impreza Turbo - dawca silnika, mechaniki od skrzyni, tylnego dyfra i nie wiem jak z półosiami. Legacy Turbo - dawca belki pod silnik, intercoolera Forester S-Turbo - dawca wiązki elektrycznej, komputera, stacyjki i immobilisera Impreza wolnossąca - obudowa skrzyni biegów (by pasowała do sprzęgła na linkę) Całość zrobił MTS Dzierżoniów i chwała im za to, bo ja bym nigdy tego nie był w stanie ogarnąć. Temat jest trudniejszy niż się na początku wydaje, można naprawdę utknąć. Realnej pracy było miesiąc z czego trzeba pamiętać, że MTS miał dostęp do wszystkich możliwych potrzebnych części od ręki, jak będziesz robił to bez takiego zaplecza to możesz i w rok nie skończyć Wiązka wymaga wielu poprawek (nie działa standardowo regulacja wysokości świateł, włącznik awaryjnych wymaga adaptacji z 8pin na 9 pin, zegarek wymaga modyfikacji podłączeń, z tyłu wiązka jest za krótka i wymaga przedłużeń). Jeżeli już to do przekładki szukałbym Imprezy Turbo ale kombi - odpadnie problem niekompatybilności immobilisera i komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 To już chyba łatwiej Legacy Twin Turbo przełożyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Proponuję poszukać Turbo Dziadka i zrobić w nim blachę + lakier na wyjściowo. Zaoszczędzone zdrowie przeznaczysz na opijanie efektu końcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Ale może kolega nie chce BC tylko właśnie II gen. BTW Aflinta co było nie tak z belką pod motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Proponuję poszukać Turbo Dziadka i zrobić w nim blachę + lakier na wyjściowo.Zaoszczędzone zdrowie przeznaczysz na opijanie efektu końcowego. Turbo Dziadek...piękna sprawa ale gdzie znaleźć takiego który nie pozbawi nas wszystkich oszczędności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Moze Hiszpania? Włochy? Tam gdzie ciepło mają to moze sie uchowały Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 To http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-twin-turbo-200-km-lpg-ID6y3SLz.html jest właśnie problem z BC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Aflinta co było nie tak z belką pod motor? Nie było wyprofilowania pod którąś z rur do turbo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Mój jest z południa Włoch, zero rdzy. Tyle, że coraz trudniej o taką sztukę. Szkoda, bo to świetne autka są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Aflinta co było nie tak z belką pod motor? Nie było wyprofilowania pod którąś z rur do turbo. Dzięki bardzo. Przydatna informacja (potencjalnie oczywiście ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Aflinta co było nie tak z belką pod motor?Nie było wyprofilowania pod którąś z rur do turbo. Dzięki bardzo. Przydatna informacja (potencjalnie oczywiście ). Brak miejsca na uppipe, wystarczy zamontować sanki od wersji Turbo lub w przypadku Legacy II od TwinT. W zalinkowanym Antyku główny powód, że jeszcze wisi jest zmieniony silnik (prawdopodobnie open deck), ale to już tylko moje dywagacje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Od GT sanki nie pasują? Też tak uważam. Korozja tylko jako przykład głównego problemu tych samochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nie wiem, możliwe. Podałem przykłady gdzie sanki są p&p na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ok, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Moze Hiszpania? Włochy? Tam gdzie ciepło mają to moze sie uchowały Sporo widziałem ich w Szwecji i Norwegii tylko aura sprzyjająca korozji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Południowa cześć Norwegii to raczej niekoniecznie. Solą aż zęby bolą. Co innego na północy, bo tam drogi na biało utrzymane i soli brak... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się