ictus Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 znajomek niedawno zakupil solberga i przed przejazdzka chcialbym sie dowiedziec co go roznic od zwylkego STI??? znalazlem info o WR1 ale to chyba troszke inna wersja jakie sa roznice w zawieszeniu, hamulcach itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 W solbergu jest PPP ( :arrow: 300KM i 405Nm) i DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ictus Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 tylko tyle??? a co z zawiasem i heblami??? w angli soblberg to to samo co WR1 a to bylo nizsze o 25mm i sztywniejsze i heble byly inne no chyba ze zle wyczytalem ze WR1 to to samo co solberg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Na każdy rynek Solberg byl w trochę innej specyfikacji. Z tego co ja pamiętam w polskim odpowiedniku innych zmian technicznych nie bylo. Inne różnice: -czarna tapicerka w środku (oczywiście nadal fotele z alcantary) zamiast niebieskiej -szara konsola środkowa zamiast srebrnej -na zewnątrz z przodu srebrne siatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 DCCD, które było tylko w niektórych STI sprzedawanych w Polsce. Pozostale różnice wymienił Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Na rynek skandynawski Solberg = "zwykły" STI z paroma drobiazgami (podgrzewane fotele + prosty wskaźnik doładowania). Czyli musisz ictus doprecyzować, gdzie ten Twój kumpel kupił owego SE . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ictus Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no zapomnialem dodac ze z polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 No to wszystko już wiesz 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Z tego co pamiętam to Dyrekcja wypodowiadała sięna temat zmian w SE ale moge się mylić. Trzeba by poszukać. Było to przy okazji omawiania limitowanej wersji chyba 15 szt. STI na rynek Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 solberg miał jeszcze inne radio i to chyba wszystko co było "inne" zawias jest inny w sprtcie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 solberg miał jeszcze inne radio Tia...Alpine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Z tego co pamiętam to Dyrekcja wypodowiadała sięna temat zmian w SE ale moge się mylić. Trzeba by poszukać. Było to przy okazji omawiania limitowanej wersji chyba 15 szt. STI na rynek Polski. Chyba 14 , bo 13 numera nie ma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Z tego co pamiętam to Dyrekcja wypodowiadała sięna temat zmian w SE ale moge się mylić. Trzeba by poszukać. Było to przy okazji omawiania limitowanej wersji chyba 15 szt. STI na rynek Polski. Chyba 14 , bo 13 numera nie ma :wink: W prezencie moge przyjąć nawet 13stkę. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 solberg miał jeszcze inne radio Tia...Alpine Tiaa... wstawiane za dodoatkową kasę przez Klinikę Dźwięku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Przemeq, Alpine było w serii w SE : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=132628049 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Ups Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Jezu, juz to ze sto razy pisalem. Opcja szykaj dziala, czy nie? Roznice na + polskiej wersji S.E. nad STi'04: - PPP - czarna, matowa konsola srodkowa - czarna tapicerka - dywaniki prodrive - siatka prodrive w przednim zderzaku - grill prodrive - tabliczka z numerem wewnatrz nadwozia - breloczek z numerem - DCCD-A - opony Bridgestone RE070 - radio Alpine WR1 mial dodatkowo sprezyny Prodrive, obrecze Prodrive 18", swiatla do jazdy autostradowej i jasnoblekitny lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 WR1 mial dodatkowo sprezyny Prodrive, obrecze Prodrive 18", swiatla do jazdy autostradowej i jasnoblekitny lakier. ...i z tego co pamiętam 320KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Dziwnym trafem, te polskie tez maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 swiatla do jazdy autostradowe ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 huzar105, dalekosiężne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 huzar105, dalekosiężne. Ano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Michał zrobił kalkę z angielskiego i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 WR1 mial dodatkowo sprezyny Prodrive, obrecze Prodrive 18", swiatla do jazdy autostradowej i jasnoblekitny lakier. ...i z tego co pamiętam 320KM A na ulotce o dilera pisało, że sprt jest najmocniejszą imprezą wyprodukowaną seryjne...?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 A na ulotce o dilera pisało, że sprt jest najmocniejszą imprezą wyprodukowaną seryjne...?! Jak SPRT jest uznawane za seryjne, to w takim razie na pewno nie jest najmocniejsze, bo Type25 ma 415KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi