spawalniczy Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Potwierdzam - tak samo jest w słabszych tsi połączonych z DSG. Jak już dojdzie do zmiany, to jest ona błyskawiczna, natomiast zmusić tą skrzynię do redukcji pedałem gazu - to jest wyczyn. Uparcie próbuje przyspieszać przy małej prędkości z najwyższego biegu co przekłada się na obroty rzędu 1200 / min. Jak jest przed nami od początku pusta droga i w miarę dynamicznie ruszamy (bo nic nam nie przeszkadza) to jest ok. Ale w typowym ruchu miejskim kiedy musimy zwalniać i przyspieszać to jest porażka. Wciskasz lekko gaz - nic się nie dzieje, wciskasz mocniej, znów nic się nie dzieje bo obroty za niskie. Wciskasz gaz gwałtownie w podłogę i skrzynia redukuje o 5 biegów. Z płynnością jazdy nie ma to nic wspólnego. Tryb sport z kolei ciągnie na każdym biegu do odcinki. Brakuje opcji pośredniej dla normalnych ludzi. CVT w Subaru radzi sobie o wiele lepiej "rozpoznając" intencje kierowcy i dobierając odpowiednie obroty. W większych silnikach benzynowych DSG działa podobno lepiej - bardziej pilnując odpowiednich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 dla mnie największym problemem w DSG połączonym z TDI było dramatycznie zaniżanie obrotów przy równomiernej jeździe w trybie D i iracjonalnie wysokie w trynie S można to dość łatwo przeprogramować cała reszta to miłe wspomnienia z używania DSG, zresztą w kierunku kolejnej "dwusprzegłówki" zmierzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 W Audi Tiptronic działał o wiele lepiej, bo można było w łatwy sposób operując gazem osiągnąć zmianę biegów przy odpowiednich obrotach. Z takim automatem jeździ się przyjemnie. PS: po takiej reklamie, trudno nie uwierzyć, że najlepsze połączenie to Subaru Diesel i Lineartronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) dla mnie największym problemem w DSG połączonym z TDI było dramatycznie zaniżanie obrotów przy równomiernej jeździe w trybie D i iracjonalnie wysokie w trynie S można to dość łatwo przeprogramować cała reszta to miłe wspomnienia z używania DSG, zresztą w kierunku kolejnej "dwusprzegłówki" zmierzam Kwestia preferencji i oczekiwań. Mi dsg nie odpowiada, mam (jeszcze) Roomstera z tym wynalazkiem, świeżo co pozbyłem się Octy. Zdecydowanie najbardziej pasuje mi zwykły hydrokinetyk, ale wolę Lineatronic od dsg. Dla mnie największym problemem jest fakt, że komputer decyduje kiedy mam napęd, a kiedy jest wysprzęglone. A tak się składa, że często mam inne wyobrażenie jak w danym momencie powinno być Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 16 Czerwca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się