Mateusz Wawro Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam wszystkich, posiadam Subaru Impreze GH 3 hatchback 2007-2011, świeżo po zakupie przy odpalaniu silnika i charakterystycznym dla subaru obrocie wszystkich wskazówek w zegarze góra - dół, wskazówka od paliwa przekręciła się o 180 stopni i w zasadzie działa, ale pokazuje paliwo od strony prędkościomierza, wypinałem kleme - nic, wypiąłem kostkę pod tylnymi siedzeniami - nic... w planach mam wymontować zegar i ręcznie ustawić wskazówkę... pytanie czy ktoś już miał taki problem i w jaki sposób się z tym uporał, ewentualnie wskazówki odnośnie wymontowania zegara, tak żebym czegoś nie spaprał, z góry dzięki .... zegar wygląda tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Nie wiem jak CI pomóc ale wygląda zarąbiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Zaraz będziesz miał kilku chętnych na takiego moda Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 nie dość, że bajerancko, to jeszcze licznik zamykam tylko w tym przypadku wole być tradycjonalistom i widzieć wskazówkę po drugiej strony ktoś poradzi jak bezpiecznie wymontować licznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 problem chyba rozwiązałem, mianowicie, rozebrałem cały licznik na części pierwsze, następnie ręcznie przesuwałem wskazówkę na E, ale odpalając silnik po chwili znów fiksowała, wiec już zrezygnowany przekręciłem ją o 360 stopni w prawo i się ,,dokręciła" jest stabilna i pokazuje dobrze paliwo (mam nadzieję) bo zalałem za 100zł i pali sie dioda LO, a jest prawie pół baku, jeśli ktoś doradzi od kiedy( w którym miejscu) zapala mu sie LO to będę widzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Po prostu zatankuj auto do pełna... i wyskaluj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 sorry, ale jestem laikiem, więc jak się robi to skalowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Tankujesz na Max rozbierasz zegary i ustawiasz wskazówkę tez na Max i gra gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 nie gra gitara, zatankowałem na full wskazówka idealnie sie ustawiła troche ponad F i dalej swieci pomarańczowe LO, mimo to wypiąłem kostke z tyłu siedzenia- bez zminan, nastepnie rozmontowałem zegary, próbując ,,skalować" wszystko działa jak należy oprócz kontrolki LO, wypinałem też kleme, nie pomogło, chyba pozostaje komputer i kasacja błędu bo nie mam innego pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roque Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Możliwe, że wskazówka pokazuje na skali dobrze ale jest np. o jeden obrót za daleko i teoretycznie cały czas poniżej poziomu minimum, dla którego świeci dioda. Może spróbuj oddać zegary do jakichś fachowców:) W moim wskazówki szalały swego czasu i tez kombinowałem. Ostatecznie podjechałem do warsztatu i zrobili to w moment dosłownie (swoją drogą szybciej wyciągnęli zegar niż złodzieje radio;) pewnie kwestia wprawy). Zapłaciłem jakieś grosze bo nie było z tym roboty dużo. Jak chcesz namiary na tą firmę gdzie ja robiłem to daj znać na priv bo nie wiem czy tu mogę wkleić namiary:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 nie gra gitara, zatankowałem na full wskazówka idealnie sie ustawiła troche ponad F i dalej swieci pomarańczowe LO, mimo to wypiąłem kostke z tyłu siedzenia- bez zminan, nastepnie rozmontowałem zegary, próbując ,,skalować" wszystko działa jak należy oprócz kontrolki LO, wypinałem też kleme, nie pomogło, chyba pozostaje komputer i kasacja błędu bo nie mam innego pomysłu Nie masz przypadkiem włączonego reduktora? Kontrolka LO na to wskazuje i nie ma to związku z poziomem paliwa. W normalnej pozycji dźwignia reduktora powinna był do dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 no to teraz wyszedłem na kompletnego laika, ale trochę wprowadził mnie w błąd sprzedawca, a ja zbagatelizowałem sciąganie instrukcji obsugi..... jeśli kontrolka LO wskazuje na to, że subaru jedzie w napędzie na 2 tylnie koła, to wszystko sie zgadza, bo jak daje reduktor w dół to gaśnie, wtedy wiadomo, jest większy komfort jazdy w napędzie na 4x, natomiast na 2x większe obroty, samochód zrywniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Subaru zawsze jedzie w stałym napędzie na 4 koła. Reduktor zmienia jedynie stosunek przełożeń na skrzyni biegów.Czyli możesz stosować niezależnie od prędkości pamiętając jedynie, żeby po włączeniu obroty nie wyszły poza zakres. Ja osobiście stosuję podczas ruszania ostro pod górę, czasem na parkingu i w korku - oszczędzasz sprzęgło. Więcej w temacie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/7156-reduktor/page-9?hl=reduktor#entry2248802 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Świetny temat - dzięki !!! wiele rzeczy mi to wyjaśniło choć odczucie bezpieczniejszej jazdy i przyczepności zdecydowanie kiedy reduktor jest na płasko, a na LO warcząca bestia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 choć odczucie bezpieczniejszej jazdy i przyczepności zdecydowanie kiedy reduktor jest na płasko, a na LO warcząca bestia ) Po prostu reduktor czasem się przydaje w naszych bolidach bez turbo. Przypuszczam, że w ośce LO mieliłoby tylko kołami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wawro Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Przypuszczam, że w ośce LO mieliłoby tylko kołami. przypuszczam? nie omieszkam sprawdzić w zimie, gdzieś na dużym parkingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Przecież nie masz ośki (napęd na 2 koła) tylko stałe 4WD. W zimie nie zapomnij wyłączyć VDC (kontroli trakcji) to dostaniesz co chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Podepnę pod temat... Od kilku dni "wariuje" wskaźnik poziomu paliwa, tzn. jest 3/4 paliwa w baku i nagle spada do zapalenia sie rezerwy, wyskakuje przy tym czek, który po którymś odpaleniu znika. Nie sprawdziłem jaki kod błędu bo nie mogłem sie połączyć z kompem, ale to napewno jest powiązane z wariacją wskaźnika bo nic kompletnie sie innego nie dzieje, nie przerywa , nie szarpie, nie muli. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem? Bug 02. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Podepnę pod temat... Od kilku dni "wariuje" wskaźnik poziomu paliwa, tzn. jest 3/4 paliwa w baku i nagle spada do zapalenia sie rezerwy, wyskakuje przy tym czek, który po którymś odpaleniu znika. Nie sprawdziłem jaki kod błędu bo nie mogłem sie połączyć z kompem, ale to napewno jest powiązane z wariacją wskaźnika bo nic kompletnie sie innego nie dzieje, nie przerywa , nie szarpie, nie muli. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem? Bug 02. A masz ten, pochłaniacz oparów, z zbiornika paliwa ? U mnie w Forku 2002, jest pod tylnym zderzakiem, od pasażera pod bagażnikiem. Plastikowa puszka, do której przychodzą trzy przewody . U mnie raz na jakiś czas zapala się błąd P1442. Tutaj coś jest : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/17343-p1442-fuel-level-sensor-circuit-rangeperf/ Edit, i tu : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79779-wahania-poziomu-paliwa-check/ Tylko u mnie, to nie ma związku z LPG, tylko z poziomem paliwa. Im jest więcej w zbiorniku, tym częściej błąd się pojawia. Obstawiam, że ten filtr już nie wydaje. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez Max 84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 O tym filtrze nie pomyślałem , dzieki, jutro sie przyjrzę. oczywiscie u mnie też nie ma LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się