Azrael Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami Nie spotkałem, po moim wystepie w Plejadach rajdówką stwierdzam że dobry kubeł tojest to :-) Tylko wsiadanie i wysiadanie sux. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 no niby tak ale podejrzewam, zeby zrobic w takich rasowych Sparco trase Wawa - Berlin... taki wesoly bys nie wysiadl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzo Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Ja w SC mialem Bimarco C i powiem szczerze ze mam dosc juz typowych kubelkow... Chetnie bym teraz sie przesiadl na stifanowe fotele od jego GT'ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Ja w SC mialem Bimarco C i powiem szczerze ze mam dosc juz typowych kubelkow... Chetnie bym teraz sie przesiadl na stifanowe fotele od jego GT'ka :smile: usilnie próbuję je wyperswadować GRAFOWI, ale cos opornie mi to idzie. Fakt dobrze dobrany kubel to cos pięknego pod warunkiem ze nie wysiadasz i wsiadasz z niego 10 razy dziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach Obrazek Bardzo fajne te fotele to na podłokietniku to alcantara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Macie czysto teoretyczne porównanie http://www.zeperfs.com/duel175-1332.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach Obrazek Bardzo fajne te fotele to na podłokietniku to alcantara? glupio mi sie przyznac ale nie mam pojecia Nie potrafie rozroznic normalnej tapicerki od weluru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Ja w SC mialem Bimarco C i powiem szczerze ze mam dosc juz typowych kubelkow... Chetnie bym teraz sie przesiadl na stifanowe fotele od jego GT'ka :smile: usilnie próbuję je wyperswadować GRAFOWI, ale cos opornie mi to idzie. Fakt dobrze dobrany kubel to cos pięknego pod warunkiem ze nie wysiadasz i wsiadasz z niego 10 razy dziennie fajny kubel to Bimarco "Expert" a nie "C" - ale naprawde fajny to SPARCO miekko wylozony z poduszka pod kolana - bajka - ostatnio siedzialem u Kumpla w rajdowce w takim i bardzo wygodny byl - kto nie wierzy ten niech sprobuje tyle ze taki kubel swoje kosztuje niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..? na zime nalepszy tuning to gumy z kolcami zeby ruszyc mozna bylo, pamietasz jak fatalanie sie Honda ze Słowacji wracalo? - Jak bys tej zimy szukal szybkiego TAXI to pamietaj o mnie sprzet mam juz lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach Obrazek Bardzo fajne te fotele to na podłokietniku to alcantara? glupio mi sie przyznac ale nie mam pojecia Nie potrafie rozroznic normalnej tapicerki od weluru fajny fotelik . IMHO brakuje tylko literki T pomiedzy S i I :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..? na zime nalepszy tuning to gumy z kolcami zeby ruszyc mozna bylo, pamietasz jak fatalanie sie Honda ze Słowacji wracalo? - Jak bys tej zimy szukal szybkiego TAXI to pamietaj o mnie sprzet mam juz lepszy Ale może ze względu na bliższą znajomość jakaś zniżka będzie..? A z tym tuningiem - doooobre . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 ot cała prawda o Hondach http://www.autokrata.pl/lod/584/honda_sie_chrzani/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..? na zime nalepszy tuning to gumy z kolcami zeby ruszyc mozna bylo, pamietasz jak fatalanie sie Honda ze Słowacji wracalo? - Jak bys tej zimy szukal szybkiego TAXI to pamietaj o mnie sprzet mam juz lepszy Ale może ze względu na bliższą znajomość jakaś zniżka będzie..? no nie wiem bo SI GT łyka x2 Pb A z tym tuningiem - doooobre . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzo Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..? Jak sie ma dojscia do tanich czesci i sie umi to mozna tanio pokrecic CTR'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jarus, czym auto ma wiecej nowoczesnych rozwiazan i elektroniki tym czesciej sie psuje. Takich akcji firm co podales jest mnustwo poczawszy na Audi skonczywszy na chiazby Volvo. Nie widze w tym nic zlego a wrecz przeciwnie - bardzo dobrze, ze producenci potrafili rozwiazac ten problem i bezplatnie usuwaja usterke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak sie ma dojscia do tanich czesci i sie umi to mozna tanio pokrecic CTR'a Ok. Jak? I ceny. Nie z dostępem do tanich części. Tylko dla wszystkich. Dla przykładu - WRX 2.0: Dla właścicieli WRX 01/05 posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy. Dopracowane mapy zapłonu i paliwa (dla paliwa 98 oktanowego), w kombinacji z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,15 bara) i lepszą dynamiką turbo (szybszą reakcją na pedał gazu) są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy WRX z przeróbkami typu układ wydechowy czy dolotowy. W czasie powstawania softu szczególną uwagę zwrócono na wyeliminowanie zjawiska overboostu (przeładowania), pojawiającego się przy odetkaniu układu wydechowego lub dolotowego. Soft, na bazie którego powstał program, jest ostatnią ewolucją fabrycznego oprogramowania przeznaczonego do modeli WRX, pozbawioną różnych wcześniejszych wad. W cenę wliczone jest specjalistyczne badanie przepływomierza (100% skuteczność wykrycia błędnego działania), czyszczenie zaworu elektromagnetycznego turbo oraz, jeśli jest potrzebna, wymiana zwężki. Moc w zależności od przebiegu i układu wydechowego 250-260 PS 335-350 Nm momentu obrotowego. Cena: 3 400 zł netto Czyli moc wzrasta o jakieś 40 KM. Teraz chciałbym to samo osiągnąć w wolnym ssaku CTRa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 owoc666, podobny efekt mozna uzyskac jeszcze taniej. Modyfikujesz seryjny dolot, do tego filtr K&N, pozniej wydech, wycinasz cat z uppipe i kupujesz jakas tania downpipe za $200. Na koniec to oprogramowanie http://www.plasmatize.com/xptstore/index.php?main_page=product_info&products_id=3&zenid=30bd417d0165fc4bdd96bd074621589c i masz 40KM za okolo 900pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja tak podejrzewałem. Przyjąłem najdroższy wariant. Ciekaw jestem, jak z tą Hondą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Do Hondy tez jest oprogramowanie za darmo, ale takie rzeczy jak dolot, kolektory i wydech to juz majatek. Milek za swojego Injen'a dal pewnie z $200 i jedyne co zyskal to wiecej halasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Kuba, jak sądzisz - ile mocy doda zmiana oprogramowania w Hondzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jarus, czym auto ma wiecej nowoczesnych rozwiazan i elektroniki tym czesciej sie psuje. Takich akcji firm co podales jest mnustwo poczawszy na Audi skonczywszy na chiazby Volvo. Nie widze w tym nic zlego a wrecz przeciwnie - bardzo dobrze, ze producenci potrafili rozwiazac ten problem i bezplatnie usuwaja usterke Ja to doskonale wiem. Sam mam juz 3 komplet klocków i tarcz hamulcowych przy przebiegu 35 000 :wink: Tak to juz jest ,że samochody testują klienci a nie firmy je produkujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Kuba, jak sądzisz - ile mocy doda zmiana oprogramowania w Hondzie? Niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 nie wiem czy ktoś widział test Mazda Speed3 vs Impreza WRX: http://www.motortrend.com/roadtests/wag ... icing.html 1st Place: Mazdaspeed3 Grand Touring Accomplished chassis, luxury-car elements, and a refined, gutsy powertrain make this Mazdaspeed the best ever and best here. 2nd Place: Subaru Impreza WRX TR Brisk acceleration, all-wheel-drive traction, and a chassis capable of more can't compensate for a lack of refinement and fewer grins at the wheel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Do Hondy tez jest oprogramowanie za darmo, ale takie rzeczy jak dolot, kolektory i wydech to juz majatek. Milek za swojego Injen'a dal pewnie z $200 i jedyne co zyskal to wiecej halasu. ale gadasz bzdety i zaczynasz mnie powoli wkurwiac ta gadka i nie chodzi tylko o Honde a ogolnie o kazde inne auto, ktore nie ma napedu na dwie osie. Dalem 275$ i sam Injen CAI jak na sam dolot daje dosyc sporo. 7koni bedzie na plus na pewno albo minimalnie lepiej, czasy takze sie troche poprawiaja a dzwiek to najwiekszy atut w przypadku K20, ktory w zupelnej serii powyzej 6rpm jest juz swietny. Nie jestem tam wielkim znawca Hondy ale to auto nie ma ani turbo ani kompresora a i tak wyciskaja 200 koni. Dokladajac ktores z tych rozwiazan bedzie duzo wiecej niz 230koni tak jak w najnowszym dwu i pol litrowym WRXie. Powstalo u nas w Polsce kilka mocnych Hond jak chociazby 555konny ITR. Niejaki Dominik powiedzialby duzo duzo wiecej na ten temat. Oto oficjalna strona Hondaty: http://www.ecu-performance.com.pl/new/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się