Skocz do zawartości

Focus ST vs Civic typeR vs Impreza WRX


domestos666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 615
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja w SC mialem Bimarco C i powiem szczerze ze mam dosc juz typowych kubelkow... Chetnie bym teraz sie przesiadl na stifanowe fotele od jego GT'ka

 

:smile: usilnie próbuję je wyperswadować GRAFOWI, ale cos opornie mi to idzie.

Fakt dobrze dobrany kubel to cos pięknego pod warunkiem ze nie wysiadasz i wsiadasz z niego 10 razy dziennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach

 

Obrazek

 

 

Bardzo fajne te fotele :) to na podłokietniku to alcantara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach

 

Obrazek

 

 

Bardzo fajne te fotele :) to na podłokietniku to alcantara?

 

glupio mi sie przyznac ale nie mam pojecia :oops: Nie potrafie rozroznic normalnej tapicerki od weluru :oops::lol::oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w SC mialem Bimarco C i powiem szczerze ze mam dosc juz typowych kubelkow... Chetnie bym teraz sie przesiadl na stifanowe fotele od jego GT'ka

 

:smile: usilnie próbuję je wyperswadować GRAFOWI, ale cos opornie mi to idzie.

Fakt dobrze dobrany kubel to cos pięknego pod warunkiem ze nie wysiadasz i wsiadasz z niego 10 razy dziennie

fajny kubel to Bimarco "Expert" a nie "C" - ale naprawde fajny to SPARCO miekko wylozony z poduszka pod kolana - bajka - ostatnio siedzialem u Kumpla w rajdowce w takim i bardzo wygodny byl - kto nie wierzy ten niech sprobuje tyle ze taki kubel swoje kosztuje niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fotele absolutnie nie moge powiedziec zlego slowa. Sa w sam raz. Nie sa przesadnymi niewygodnymi przy dluzszych trasach kubelkami ale takze potrafia niezle trzymac w zakretach

 

Obrazek

 

 

Bardzo fajne te fotele :) to na podłokietniku to alcantara?

 

glupio mi sie przyznac ale nie mam pojecia :oops: Nie potrafie rozroznic normalnej tapicerki od weluru :oops::lol::oops:

fajny fotelik :). IMHO brakuje tylko literki T pomiedzy S i I :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..?

na zime nalepszy tuning to gumy z kolcami zeby ruszyc mozna bylo, pamietasz jak fatalanie sie Honda ze Słowacji wracalo? - Jak bys tej zimy szukal szybkiego TAXI to pamietaj o mnie sprzet mam juz lepszy :mrgreen:

 

Ale może ze względu na bliższą znajomość jakaś zniżka będzie..? :mrgreen:

 

 

A z tym tuningiem - doooobre :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gonzo, co z tym tanim tuningowaniem CTRa..?

na zime nalepszy tuning to gumy z kolcami zeby ruszyc mozna bylo, pamietasz jak fatalanie sie Honda ze Słowacji wracalo? - Jak bys tej zimy szukal szybkiego TAXI to pamietaj o mnie sprzet mam juz lepszy :mrgreen:

 

Ale może ze względu na bliższą znajomość jakaś zniżka będzie..? :mrgreen:

no nie wiem bo SI GT łyka x2 Pb :mrgreen:

 

 

A z tym tuningiem - doooobre :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarus, czym auto ma wiecej nowoczesnych rozwiazan i elektroniki tym czesciej sie psuje. Takich akcji firm co podales jest mnustwo poczawszy na Audi skonczywszy na chiazby Volvo. Nie widze w tym nic zlego a wrecz przeciwnie - bardzo dobrze, ze producenci potrafili rozwiazac ten problem i bezplatnie usuwaja usterke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie ma dojscia do tanich czesci i sie umi to mozna tanio pokrecic CTR'a :mrgreen:

 

Ok. Jak? I ceny. Nie z dostępem do tanich części. Tylko dla wszystkich.

 

Dla przykładu - WRX 2.0:

 

Dla właścicieli WRX 01/05 posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy. Dopracowane mapy zapłonu i paliwa (dla paliwa 98 oktanowego), w kombinacji z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,15 bara) i lepszą dynamiką turbo (szybszą reakcją na pedał gazu) są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy WRX z przeróbkami typu układ wydechowy czy dolotowy. W czasie powstawania softu szczególną uwagę zwrócono na wyeliminowanie zjawiska overboostu (przeładowania), pojawiającego się przy odetkaniu układu wydechowego lub dolotowego.

 

Soft, na bazie którego powstał program, jest ostatnią ewolucją fabrycznego oprogramowania przeznaczonego do modeli WRX, pozbawioną różnych wcześniejszych wad. W cenę wliczone jest specjalistyczne badanie przepływomierza (100% skuteczność wykrycia błędnego działania), czyszczenie zaworu elektromagnetycznego turbo oraz, jeśli jest potrzebna, wymiana zwężki. Moc w zależności od przebiegu i układu wydechowego 250-260 PS 335-350 Nm momentu obrotowego.

 

Cena: 3 400 zł netto

 

Czyli moc wzrasta o jakieś 40 KM. Teraz chciałbym to samo osiągnąć w wolnym ssaku CTRa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc666, podobny efekt mozna uzyskac jeszcze taniej. Modyfikujesz seryjny dolot, do tego filtr K&N, pozniej wydech, wycinasz cat z uppipe i kupujesz jakas tania downpipe za $200. Na koniec to oprogramowanie http://www.plasmatize.com/xptstore/index.php?main_page=product_info&products_id=3&zenid=30bd417d0165fc4bdd96bd074621589c

i masz 40KM za okolo 900pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarus, czym auto ma wiecej nowoczesnych rozwiazan i elektroniki tym czesciej sie psuje. Takich akcji firm co podales jest mnustwo poczawszy na Audi skonczywszy na chiazby Volvo. Nie widze w tym nic zlego a wrecz przeciwnie - bardzo dobrze, ze producenci potrafili rozwiazac ten problem i bezplatnie usuwaja usterke

Ja to doskonale wiem. Sam mam juz 3 komplet klocków i tarcz hamulcowych przy przebiegu 35 000 :wink: Tak to juz jest ,że samochody testują klienci a nie firmy je produkujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy ktoś widział test Mazda Speed3 vs Impreza WRX:

http://www.motortrend.com/roadtests/wag ... icing.html

 

1st Place: Mazdaspeed3 Grand Touring

Accomplished chassis, luxury-car elements, and a refined, gutsy powertrain make this Mazdaspeed the best ever and best here.

 

2nd Place: Subaru Impreza WRX TR

Brisk acceleration, all-wheel-drive traction, and a chassis capable of more can't compensate for a lack of refinement and fewer grins at the wheel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Hondy tez jest oprogramowanie za darmo, ale takie rzeczy jak dolot, kolektory i wydech to juz majatek. Milek za swojego Injen'a dal pewnie z $200 i jedyne co zyskal to wiecej halasu.

 

ale gadasz bzdety i zaczynasz mnie powoli wkurwiac ta gadka i nie chodzi tylko o Honde a ogolnie o kazde inne auto, ktore nie ma napedu na dwie osie. Dalem 275$ i sam Injen CAI jak na sam dolot daje dosyc sporo. 7koni bedzie na plus na pewno albo minimalnie lepiej, czasy takze sie troche poprawiaja a dzwiek to najwiekszy atut w przypadku K20, ktory w zupelnej serii powyzej 6rpm jest juz swietny.

Nie jestem tam wielkim znawca Hondy ale to auto nie ma ani turbo ani kompresora a i tak wyciskaja 200 koni. Dokladajac ktores z tych rozwiazan bedzie duzo wiecej niz 230koni tak jak w najnowszym dwu i pol litrowym WRXie. Powstalo u nas w Polsce kilka mocnych Hond jak chociazby 555konny ITR.

 

Niejaki Dominik powiedzialby duzo duzo wiecej na ten temat. Oto oficjalna strona Hondaty: http://www.ecu-performance.com.pl/new/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...