Azrael Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 z reszta dzisiaj Carfit i Marcin@ Chyba Carfit i Prosiaq. Marcin na Teinie jeździ. (stabilizatory przyda sie zamontowac przy miekkim ustawieni zawiasu - gdyby go ustawic twardziej to i stabilizatory by nie byly potrzebne) Adamus ja Cię proszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 podpuszcza, jak z ta pompa paliwa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 podpuszcza, jak z ta pompa paliwa :wink: oczywiscie a jakby obnizyc zawiasik i zmniejszyc tlumienie to by sie troche mniej wychylal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 adamusmax, 1. tłumienie nie wpływa na przechyły nadwozia 2. stabilizator to jakby dodatkowa sprezyna w zakręcie - m twardsza spręzyna tym więcej tłumienia potrzeba, jak będizesz miał twardy stabilizator i zbyt mało tłumienia to auto będzie się niebezpeicznie bujać na boki i będzie niestabilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 a jak na gwincie obnizysz zawias nie spowoduje to ze auto sie bedzie mniej wychylac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 adamusmax, 1. tłumienie nie wpływa na przechyły nadwozia to wiem - chodzilo mi o obnizenie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Paradoksalnie może się wychylać nawet bardziej. Jeżeli oś obrotu wahacza znajdzie się niżej niż swożeń wahacza to moze się tak zdarzyć. Jeżeli nie to oczywiście się bezie neiznaczniemneijw wychylało przez obniżenie środka ciężkości ale przecież nie utwardzamy sprężyn obniżaniem więc różnica ta będize niewielka. Chyba że zwiększymy im równocześnie naprężenie wstępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Paradoksalnie może się wychylać nawet bardziej. Jeżeli oś obrotu wahacza znajdzie się niżej niż swożeń wahacza to moze się tak zdarzyć. Jeżeli nie to oczywiście się bezie neiznaczniemneijw wychylało przez obniżenie środka ciężkości ale przecież nie utwardzamy sprężyn obniżaniem więc różnica ta będize niewielka. Chyba że zwiększymy im równocześnie naprężenie wstępne. czyli na gwincie da rade to ustawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 adamusmax, w gwintach takich jak D2 z reguowaną długością kolumny można obniżyc auto z równoczesnym zwiększeniem napęznia wstępnego spręzynym, w innych gwintach nie bardzo bo obniżając auto naprężenie zmniejszamy. Natomiast kwestię geometrii wahacza poprawia się innym urządzeniem które się nazywa "roll-centre corrector" niestety dostępnym do tylko niewielu aut, ale to raczej rzecz dla wyścigowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 No dokładnie Panowie, ja mam WRXa MY05 i mam amorki upside-down podobne jak w STI, sztywniejsze, wzmocniowe wahacze i jeszcze coś tam porobili w WRXie od MY05 coby bardziej rasowy był Tyle, że ja mam 8.500km przebiegu i mi się ordynarnie tłucze prawy tylny amor!! CO ROBIC???????? Auto sprowadzone z francji, niby ma gwarancje ale nie mam książki serwisowej bo niechlujny żabojad nie dostarczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Pewnie przeczytałeś cały wątek, to wiesz że wszscy którzy mogą coś doradzić, powiedzą żebyś wymienił na coś nie seryjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 lezo, poradź się dealera w sprawie książki, w końcu bywa, ze można ją zgubić, ale przecież nie będzie to chyba równoznaczne z utratą gwarancji. W końcu każde auto ma VIN i nie powinno być problemów z identyfikacją. O ile Padre pisał, że w prypadku szwajcarii jest problem z dostępem do informacji serwisowych, to w przypadku reszty europu już nic takiego nie sugerował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Dzieki, wiem wlasnie, ze wiekszosc poradzilaby zmiane na jakiegos TEINa itp Ale ja dopiero zaczynam i nie zdążyłem nacieszyć się serią , zrobiłem dopiero 3.500km a ten amor w sumie od zakupu ałta daje mi we znaki... Wolałbym najpierw załątwić z tą gwarancją i zrobić jak należy oraz zaliczyć chociaż pierwszy przegląd :) Zrobię tak jak mówisz, zajadę do Emila i pogadam co i jak. Auto jest z Francji to nie powinno byc problemu bo z kolei tak jak mówił mi Owoc, problem poza Szwajcarią był również z całym Beneluxem, ale z resztą EU i gwarancją podobo nie ma problemu, wiec moze uda mi sie troche mniej kasy wydać. Czy amory nawet takie świeże ja te moje po 8.500km przy chorym 1, należy wymieniać parami i tak robią np na gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 niech wymienią na gwarancji jeden, a w między czasie zbieraj na jakieś D2 czy inne TEINy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 niech wymienią na gwarancji jeden, a w między czasie zbieraj na jakieś D2 czy inne TEINy... ok, się zobaczy, musze odwiedzic serwis bo już tłucze się przeokropnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 k*^#+ mać!!! Parę dni temu wjechałem w kałużę w której oczywiście była całkiem spora dziura... Telepnęło całkiem fest, zatrzymałem się żeby wzywać straż miejską ale po 10 minutach powietrze z opony nie zeszło a i felga nie ucierpiała :shock: Wszystko wyglądało dobrze aż do dzisiaj. Zaczęło coś stukać, pojechałem na szybko zdiagnozować i kiedy przyłoży się ręke do górnego mocowania mcphersona i porusza autem w górę i w dół słychać to stukanie. Mam pytanie do was, co to może być? Zamawiać od razu zawias czy może rozebrać najpierw wszystko i się upewnieć. Dolna część zawieszenia nie ucierpiała, nic się nie skrzywiło czy wybiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 lukciosti, duża szansa że górna pooduszka zawieszenia po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 dzięki za podpowiedz, w takim razie rozbieram i zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Co ciekawe w Legacy Spec B. też występują problemy z sypiącym się tyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Włączam się do dyskusji: mam już dość klekoczących kayab. Nie wiem, jak będę stał z budżetem, ale kupno D2 z nie-ASO.pl to wyłącznie kwestia czasu. Niestety niemało jest innych pokus, ale jakoś spróbuję niebawem wykroić parę złotych na prawdziwe zawieszenie (tyl seryjny mam nowy, to może wycofam parę groszy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Przemeq, a może będziesz chciał sprzedać górną poduszkę zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Włączam się do dyskusji: mam już dość klekoczących kayab. Nie wiem, jak będę stał z budżetem, ale kupno D2 z nie-ASO.pl to wyłącznie kwestia czasu. Niestety niemało jest innych pokus, ale jakoś spróbuję niebawem wykroić parę złotych na prawdziwe zawieszenie (tyl seryjny mam nowy, to może wycofam parę groszy ). Bedziesz musiał sie przyzwyczaić do słuchania głośno muzyki co by nie słychac było trzeszczenia deski rozdzielczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Przecież może wziąć takie (zbliżone) fedry jak w serii i nic nie będzie piszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Bedziesz musiał sie przyzwyczaić do słuchania głośno muzyki co by nie słychac było trzeszczenia deski rozdzielczej ja na seryjnym zawieszeniu już się przyzwyczaiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Bedziesz musiał sie przyzwyczaić do słuchania głośno muzyki co by nie słychac było trzeszczenia deski rozdzielczej ja na seryjnym zawieszeniu już się przyzwyczaiłem... Seryjne zawieszenie tj. poduszkowiec w porównaniu z D2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się