kebabudaniela Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ale inna jazda samochodem A tak serio to napisz o kosztach .... bo jak zachoruje no takie zawieszenie ... to ... kto wie .... kto wie !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=782 Prosze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 czy jedynie słuszne są D2 i lepiej nic innego nie szukać czy może jest jakiś wybór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Jest spory wybór, D2 na razie wydaje się być bezkonkurencyjne cenowo, ale trudno coś powiedzieć zanim trochę kilometrów nie nabiją samochody na tych zawieszeniach. Tein Flex, Bilstein PSS-9 to popularniejsze alternatywy, ale tak z głowy to wymienie jeszcze z tańszych firm AVO, GAZ, LEDA i z droższych Proflex, Ohlins, Reiger, takze wyczynowy Tein. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 tak pytam bo z ciekawości wszedłem na ebay.com i było coś innego niż D2 i troszkę tańsze. http://motors.search.ebay.com/search/se ... age=search Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Dzięki wszystkim! Z tego wynika, że wcale upside-down nie musi być jednoznacznie lepszą opcją (rozpatrując wszystkie aspekty, w tym trwałość), a przeważnie jest dużo droższy. Np. D2 klasyczny kosztuje ok. 4000zł a upside-down bliżej 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Raczej bliżej 5, a klasyczny bliżej 3500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 tak pytam bo z ciekawości wszedłem na ebay.com i było coś innego niż D2 i troszkę tańsze. To jest to samo co D2. Te zawieszenia wystepują pod różnymi nazwami: D2, K-Sport, Megan Racing... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Raczej bliżej 5, a klasyczny bliżej 3500 No masz...właśnie pytałem naszego forumowego guru i odpowiedział 4 nawet z możliwością lekkiej zwyżki W UK to samo - ale nie ma tego złego, jak się customowe B6 nie sprawdzą to już wiem do kogo uderzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Who is forumowy guru od D2? Ja się dopytywałem przed chwilą specjalnie i takie ceny jak podałem usłyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 No właśnie, Who is the guru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Byłem przekonany, że Szacowny Adamusmax, który zdaje się najwięcej lansował D2 na forum. Czyżbym był w błędzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Adamus je po prostu sprzedawał za tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 A czy przy takim zawiasie jakieś resztki komfortu jeszcze zostają, bo STi to mój dupowóz jest :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 A czy przy takim zawiasie jakieś resztki komfortu jeszcze zostają, bo STi to mój dupowóz jest :smile: Marcin resztki komfortu jeszcze są ale naprawde niewielkie :wink: nie wiem jaki masz wydech ale zmień na głośniejszy żebyś trzasków tapicerki nie słyszał :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 To juz nie dla mnie w takim razie :sad: A wydech już jest przygotowany, bo od Devila to już mało jest głośniejszych wydechów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 MarcinJ - o ile mi wiadomo można zamówić różne specyfikacje spręzyn, także takie dość miekkie. najmieksza spręzyna do STI dostępna jest ciut mięsza od serii z tego co znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WR-iksik Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 mi brakuje nie wiele do 7 tyś... mam się już szykować do wymiany??? :shock: Jak ostro jeździsz to tak. Jak masz wyjątkowo równe drogi w okolicy to może 15 zrobi. Przemeq zdaje się juz zmieniał albo już mu walą? Nie, no nie przesadzajmy i nie generalizujmy. W moim WRX '05 (33 000 km, jazda przeważnie po mieście) nic nie stuka jak na razie, ale to WRX czyli spokojniejsze warunki pracy dla zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Bo w WRX nie stukają, tylko w STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 carfit, w WRX06 zdaje się że też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 carfit, w WRX06 zdaje się że też. żartjuesz no to o tym nie wiedziałem myślałem że tylko STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Głowy sobie uciąćnie daję ale wydaje mi się że od roku modelowego 06 WRX dostał upside-down. Vert już ileś amorków wymienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Głowy sobie uciąćnie daję ale wydaje mi się że od roku modelowego 06 WRX dostał upside-down. Vert już ileś amorków wymienił. Verte-em to bym się akurat nie sugerował chyba wiesz dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WR-iksik Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Głowy sobie uciąćnie daję ale wydaje mi się że od roku modelowego 06 WRX dostał upside-down. Vert już ileś amorków wymienił. Od roku modelowego 2005, by być dokładnym. Odpukać, u mnie nic na razie nie puka :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 na D2 jezdze juz jakis czas - glownie po "cudnych" warszawskich drogach i nic nie puka, auto sie bardzo dobrze trzyma (zrobilem na nim ok 19-20 kkm) - ja kieruje Was do Marcina@ bo ma troche lepsze ceny na zawiasy - generalnie rewela z reszta dzisiaj Carfit i Marcin@ testowali je w Ulezu to tez co nieco powiedza o wlasciwosciach - ja na razie moge sie wypowiedziec o trwalosci i komforcie mam je ustawione na najbardziej miekka charakterystyke i jest w porzadku na naszych drogach - jeszcze tylko stabilizatory i bede w pelni szczesliwy (stabilizatory przyda sie zamontowac przy miekkim ustawieni zawiasu - gdyby go ustawic twardziej to i stabilizatory by nie byly potrzebne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się