Skocz do zawartości

Zawieszenia upside down


radex

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 193
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest spory wybór, D2 na razie wydaje się być bezkonkurencyjne cenowo, ale trudno coś powiedzieć zanim trochę kilometrów nie nabiją samochody na tych zawieszeniach. Tein Flex, Bilstein PSS-9 to popularniejsze alternatywy, ale tak z głowy to wymienie jeszcze z tańszych firm AVO, GAZ, LEDA i z droższych Proflex, Ohlins, Reiger, takze wyczynowy Tein.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy takim zawiasie jakieś resztki komfortu jeszcze zostają, bo STi to mój dupowóz jest :smile:

 

Marcin resztki komfortu jeszcze są ale naprawde niewielkie :wink: nie wiem jaki masz wydech ale zmień na głośniejszy żebyś trzasków tapicerki nie słyszał :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi brakuje nie wiele do 7 tyś... mam się już szykować do wymiany??? :shock:

 

Jak ostro jeździsz to tak. Jak masz wyjątkowo równe drogi w okolicy to może 15 zrobi. Przemeq zdaje się juz zmieniał albo już mu walą?

 

Nie, no nie przesadzajmy i nie generalizujmy. W moim WRX '05 (33 000 km, jazda przeważnie po mieście) nic nie stuka jak na razie, ale to WRX czyli spokojniejsze warunki pracy dla zawiasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowy sobie uciąćnie daję ale wydaje mi się że od roku modelowego 06 WRX dostał upside-down. Vert już ileś amorków wymienił.

 

Verte-em to bym się akurat nie sugerował chyba wiesz dlaczego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na D2 jezdze juz jakis czas - glownie po "cudnych" warszawskich drogach i nic nie puka, auto sie bardzo dobrze trzyma (zrobilem na nim ok 19-20 kkm) - ja kieruje Was do Marcina@ bo ma troche lepsze ceny na zawiasy - generalnie rewela

 

z reszta dzisiaj Carfit i Marcin@ testowali je w Ulezu to tez co nieco powiedza o wlasciwosciach - ja na razie moge sie wypowiedziec o trwalosci i komforcie

 

mam je ustawione na najbardziej miekka charakterystyke i jest w porzadku na naszych drogach - jeszcze tylko stabilizatory i bede w pelni szczesliwy (stabilizatory przyda sie zamontowac przy miekkim ustawieni zawiasu - gdyby go ustawic twardziej to i stabilizatory by nie byly potrzebne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...