hwojtek Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Nie lepiej od razu kupić jakiegoś Elise. Można zamówić niemal custom. Vauxhall VX220 czyli Opel Speedster Turbo. O takim powaznie mysle w perspektywie 3-5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Nie lepiej od razu kupić jakiegoś Elise. Można zamówić niemal custom. Vauxhall VX220 czyli Opel Speedster Turbo. O takim powaznie mysle w perspektywie 3-5 lat. A sprawdzaleś, czy się mieścisz do środka ? Mając na uwadze przypadek nijakiego Jeremy'ego C. nie jest to wcale takie oczywiste :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 brak charakteru :? Czepiasz się. to jest ciezki silnik, obawiam sie, ze straci swoj charakter i przejdzie do wyzszej klasy samochodow cholernie drogich sluzacych do jazdy na szerokim torze . Nie wiem, po prostu mi sie to nie podoba. V6 - wporzadku, ale osemka? blee :? Poczekaj aż zrobią i wtedy sprawdź opinie. Z06 jeździ zajebiście a silnik ma jak ciężarówka. Viper podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Vauxhall VX220 czyli Opel Speedster Turbo. O takim powaznie mysle w perspektywie 3-5 lat. Ja mam nadzieję na Elise (i zmieszczę się do środka na 100% ). Ale nie jest to tanie także może się skończyć na czymś w stylu Miaty czy S2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 SPEEDSTER??!! NA POLSKIE DROGI??!! Wojtku, powodzenia i spelnienia marzen zycze, tylko pamietaj, zeby sie przed kupnem przeprowadzic gdzies na zachod :wink: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 SPEEDSTER??!! NA POLSKIE DROGI??!! Than, znam człowieka, który regularnie jeździ takim samochodem między Wiedniem a Gdańskiem. Nie narzeka na drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Tylko sie ja-ja-jaka, jest nerwicowy i nie moze spac? :wink: Zartuje... Tj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Tylko sie ja-ja-jaka, jest nerwicowy i nie moze spac? :wink: Zartuje... Tj Fajny OT Nie no, jeździ przez Szwecje a tak poza tym to wg mnie spidSTAR to się winno nazywać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Hmmm. Znasz tego gościa? To ten z Monster Garage? Miał kłopoty z odpaleniem... ...ale myślę, że ta Celica z takim silnikiem mogłaby Cię satysfakcjonować. WOW Oh yes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Buda jest fajna (bo całkiem sztywna) ale na AWD się nie nadaje. Natomiast jako autko FWD bardzo ładnie sobie radzi. Wcale nie uważam, że tylko szybko wygląda bo na zakrętach jest całkiem szybka. Jedno co naprawdę powoduje twoją frustrację to zapewne wykorzystanie nazwy Celica, bo to zupełnie inne auto i bliżej mu do Integry. Dokładnie - jest to zupełnie inne auto.. Testowałem nowa Celice na lotnisku w Modlinie, szczerze mówiąc byłem lekko załamany. No niby faktycznie sztywna i dobrze się trzyma w zakrętach, ale strasznie słaba... te konie jakieś takie rachityczne... Integrą jeździłem tylko jako pasażer i jakbym stał przed wyborem Celica -> Integra -> wziąłbym Hondę bez specjalnego zastanowienia... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Czytałem nie wiem na ile jest to prawda, ale Opel Speedster nie jest sprzedawany w Polsce bo nie przeszedł testów homologacyjnych, wiecie cos o tym?? AdamK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Hmmm. Znasz tego gościa? To ten z Monster Garage? Oui, chef. W TVNT ten odcinek poleci za półtora roku, BTW ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Czytałem nie wiem na ile jest to prawda, ale Opel Speedster nie jest sprzedawany w Polsce bo nie przeszedł testów homologacyjnych, wiecie cos o tym?? Dwa są w W-wie zupełnie legalnie kupione w salonie. Poza tym homologacja europejska wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 28 Stycznia 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 W tym momencie homologacja europejska jeszcze nie wystarcza do oficjalnego wprowadzenia samochodu na rynek. Niektóre przepisy w Polsce są inne (jeszcze) niż w EU. Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Z ciekawości czy to tajemnica czego te przepisy dotyczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Testowałem nowa Celice na lotnisku w Modlinie, szczerze mówiąc byłem lekko załamany. No niby faktycznie sztywna i dobrze się trzyma w zakrętach, ale strasznie słaba... te konie jakieś takie rachityczne... Elise ma ten sam silnik co Celica, skrzynie pewnie tez. Za to wazy z 250kg mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 I ma inne ECU. Podobno to rozwiązuje problem spadania z ostrzejszej charakterystyki VVTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Czytałem nie wiem na ile jest to prawda, ale Opel Speedster nie jest sprzedawany w Polsce bo nie przeszedł testów homologacyjnych, wiecie cos o tym?? Dwa są w W-wie zupełnie legalnie kupione w salonie. Poza tym homologacja europejska wystarczy. w Kraku tez jest,stoi przy salonie Opla przy zakopiance.To jest ten egzemplarz ktory byl opisywany w "WRC" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Podobno nowy Skyline ma miec V8 Jeden kandydat do Malej Listy mniej? :roll: A co jest złego w V8? Może być dobry, jak Corvette. I've driven the 'Vette at race tracks and, on smooth ones, the car's a real grin-inducer; charging madly from corner to corner, turning hard, gripping hard, taking care of ham-fisted driver input. But on the downside, the current fifth generation car is too long and too bulky, especially in the rear (a problem shared by many in the US, it seems). Even when driving the car, you can sense there's too much bodywork behind you. (...) [Today's Corvette] it's still no picnic over long distances. Just as wearisome is the quality and level of noise - tyre rumble, road roar, etc - that invades the cabin. Refinement just has not been the 'Vette's strong suit. (...) GM decided the 2005 Corvette would share its platform with the new Cadillac XLR. As a result, the Corvette gains some high-tech items it probably would not have seen otherwise, like the keyless access system, which means all you need to get in and start the car is the key fob in your pocket. There are no conventional handles, just recessed touch pads to unlock the doors, and a push button to start the engine. Voice-activated DVD satnav is an option, too. Ciekawe czy można zamówić kuchenkę mikrofalową, niezbędną w takim aucie. Co gorsza kończą tak: [The New Corvette]this time, I suspect it may succeed.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 A to moja lista: STI EVO WRX tez Civic type R Integra 206 RC Focus RS Clio Sport Elise Gt3 rs RafalW ja sobie nie wyobrazam Corvetty na naszych waskich,dziurawych i czasem na szczescie sliskich drogach.Jazda na torze,a jazda rajdowa czy nawet pseudo rajdowa to dwie rozne rzeczy.A ze RWD to real driver's car czy jakos tak to tylko na suchym torze. Nie chce sie czepiac,ale dla mnie wsadzanie V6 zamiast V4,czy o zgrozo V8 zamiast V6 spowoduje ,ze skonczymy w "szybkich",ciezkich dupowozach.A jak ktos sie boi jezdzic STI to niech kupi wlasnie na przyklad nowa Celice.Chyba najbardziej zdechle auto o mocy 192 koni.Wiem,ze na zakretach jest przyjemnosc,ale fajnie jak sie do zakretu szybko dojedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 ale dla mnie wsadzanie V6 zamiast V4,czy o zgrozo V8 zamiast V6 spowoduje ,ze skonczymy w "szybkich",ciezkich dupowozach. V4 montują tylko w motocyklach, chyba miałeś na myśli H4 albo R4. AdamK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 V4 montują tylko w motocyklach, chyba miałeś na myśli H4 albo R4. a wlasnie ciekawe dlaczego? :roll: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Oj przepraszam,fakt,kolega ma racje.Tak sie rozpedzilem z tymi V-kami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Ciekawe czy można zamówić kuchenkę mikrofalową, niezbędną w takim aucie. Co gorsza kończą tak: [The New Corvette]this time, I suspect it may succeed.. W 911 Turbo też można zamówić wiele bajerów a nie pamiętam byś się go czepiał. To normalka, że są zawsze wersje dla tych co chcą mieć dane auto z różnymi bajerami i nie dbają nic innego a są tacy, którzy chcą auto spartańskie, bez zbędnego balastu, tylko by się super prowadziło. Z Corvet C5 modelem dla ciebie jest Z06, z nowych zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 prawda jest taka, ze wszyscy mozemy se ponarzekac, ze Viper brzydki, ze Vette za duzo ma bajerow, ze Porsche Turbo za trudne do opanowania..................i tak kazdy z nas od razu by wzial, jak by mial okazje :lol: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się