Skocz do zawartości

Konkurencja dla estiaja


shodan

Rekomendowane odpowiedzi

W 911 Turbo też można zamówić wiele bajerów a nie pamiętam byś się go czepiał.

 

Bo od kiedy zobaczyłem 911 GT3 RS to to jest Porsche, inne się nie liczą :-)

 

To normalka, że są zawsze wersje dla tych co chcą mieć dane auto z różnymi bajerami i nie dbają nic innego a są tacy, którzy chcą auto spartańskie, bez zbędnego balastu, tylko by się super prowadziło.

Z Corvet C5 modelem dla ciebie jest Z06, z nowych zobaczymy.

 

Spoko - BTW, czy Veta wychodziła w jakichś wersjach "Clubman" czy coś takiego, z minimalnym zestawem gadżetów etc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

RafalW ja sobie nie wyobrazam Corvetty na naszych waskich,dziurawych i czasem na szczescie sliskich drogach.

To masz słabą wyobraźnię. :)

Jazda na torze,a jazda rajdowa czy nawet pseudo rajdowa to dwie rozne rzeczy.

Czyli jazda po drogach to jazda rajdowa? Myślałem, że mówimy o trochę bardziej fantazyjnej jeździe w ruch drogowym. Powiedz, w ilu rajdach już startowałeś?

A Z06 z kierowcą co wie co robi nawet na śliskim może pobić AWD. Już takie cuda widziałem. I dziury w USA też występują częściej niż myślisz.

A ze RWD to real driver's car czy jakos tak to tylko na suchym torze.

Bzdury gadasz. Ale czego od teoretyka i wielbiciela rajdów się spodziewać? :twisted:

Nie chce sie czepiac,ale dla mnie wsadzanie V6 zamiast V4,czy o zgrozo V8 zamiast V6 spowoduje ,ze skonczymy w "szybkich",ciezkich dupowozach.

Wszystko to kwestia właściwego balansu. A silnik V8 wcale nie musi być cięższy od V6. Zobacz na nowe S4. Ma nowy wielki silnik a jest tak samo krowieste jak z poprzednim. Nic się w balansie nie zmieniło.

A jak ktos sie boi jezdzic STI

Przewieźć cię? Nawet ludzie dobrze jeżdżący niezłymi autami byli zdrowo zestresowani prędkościami z jakimi atakowałem zakręty. Choć częściowo składam to na karb mojej słabej techniki. :twisted:

to niech kupi wlasnie na przyklad nowa Celice. Chyba najbardziej zdechle auto o mocy 192 koni. Wiem,ze na zakretach jest przyjemnosc, ale fajnie jak sie do zakretu szybko dojedzie...

Umieściłeś "Integra" na liście. Otóż jeździłem ITR na torze goniąc takiego woła Audi S4 z tabunem koni pod maską. Było to bardzo frustrujące jak mi odjeżdżał na każdej, nawet małej, prostej. Ale miałem dużo satysfakcji jak go w końcu dogoniłem i wyprzedziłem choć robił co mógł bym go nie doszedł. I to jest to co nazywam satysfakcją z jazdy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo od kiedy zobaczyłem 911 GT3 RS to to jest Porsche, inne się nie liczą :-)

Z06 - inne Vetty się nie liczą. :)

Spoko - BTW, czy Veta wychodziła w jakichś wersjach "Clubman" czy coś takiego, z minimalnym zestawem gadżetów etc?

No właśnie Z06 jest taką. Może były jakieś inne ale nie szukałem. Z06 jest nadal poza moim progiem ceny póki co ale za parę lat jako używka może być niezłym kąskiem poniżej $20K.

Kiedyś dawałem linka do artykułu, gdzie było porównanie wykręconych w kosmos czterocylindrowców.

http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_number=1

Nie wiem czy online jest ten komentarz co na papierze ale byłzabawny. Otóż wzięli po tym wszystkim Z06 prost z salonu (tańszą niż niektóre z tych zmodyfikowanych wiertarek) i pobili nią wszystkie czasy. O czymś to chyba świadczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż wzięli po tym wszystkim Z06 prost z salonu (tańszą niż niektóre z tych zmodyfikowanych wiertarek) i pobili nią wszystkie czasy. O czymś to chyba świadczy?

 

Dobra, dobra, nie tak szybko...

 

The Vishnu Mitsubishi Lancer Evolution outaccelerated a stock 405-hp Corvette Z06 to 60 mph

 

OK, przy najbliższej okazji po tamtej stronie wody wezmę na test-drive. Wolno pojechać na Auto-X w trakcie test-drive? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dobra, nie tak szybko...

 

The Vishnu Mitsubishi Lancer Evolution outaccelerated a stock 405-hp Corvette Z06 to 60 mph

 

Mam na myśli czasy co się liczą czyli szybkość pokonania trasy. 0 - 60 osobiście mam w nosie. Np. moje auto ma gorsze czasy 0 - 60 bo ma dwie zmiany biegów do 60.

 

OK, przy najbliższej okazji po tamtej stronie wody wezmę na test-drive. Wolno pojechać na Auto-X w trakcie test-drive? ;-)

Raczej nie. Ale na każdym AutoX, który widziałem, było co najmniej jedno Z06. Możesz przynajmniej poprosić o jazdę na prawym fotelu a jak dobrze zagadasz to może ci da kierownicę podczas fun runs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojej wyobrazni,to nie jest taka zla,ale mimo wszystko Vety na waskich,sliskich drogach nie widze.Jesli chodzi o jazde pseudo rajdowa,ja tak nazywam pozny wieczor na jakiejs zapomnianej drodze...ale ten temat juz zostawmy.Jesli chodzi o moja przygode ze sportem motorowym,

to na pewno nie jest on tak barwna,jak Twoja :roll: .Pomijajac przygode z kjsem mialem okazje wystartowac w paru super sprintach(nie mylic z jakimis 400m) i temu podobnych imprezach.W kazdym razie zetknalem sie z opisem trasy i wyobraz sobie,ze nawet wiem co to lfb...Co do Vetty objezdzajacej na mokrym AWD,to dla mnie bomba,nawet nie bede o tym dyskutowal.Teoretyk rajdowy?A Ty kim jestes?Rajdowym mistrzem USA?

Nie uwazam sie za jakiegos specjalnego kierowce,co nie znaczy,ze nie moge sie tutaj wypowiadac.Kwestia balansu?Na pewno!Czyli jak,wsadzamy wiekszy silnik z przodu i tylek tez robimy ciezszy?Nowy V8 Audi jest troche ciezszy od doladowanej szostki.Zawsze mogli zrobic lzejsza szostke,a nie wkladac V8.Nie chce byc chamski,ale haslo "przewiezc cie?" to sobie kieruj do kolegow z pracy albo sasiadki.

Jezdzilem STI 03 (zreszta nie tylko) i kumam co ten samochod potrafi, wiec nie przezywaj tak...Co do zdarzenia z S4 i Integra,to dla odmiany gratuluje dobrej jazdy...Mam nadzieje,ze nie porownujesz Inetgry do Celicy,bo byloby to bledem.Nie jest tak,ze europejska Integra jest o niebo lepsza od wersji US?Nie jestem pewien...

PS.Na koniec,gratuluje samochodu.Czytam czesto Twoje wypowiedzi i ogolnie szacunek.Jednak swoje trzy grosze musialem wtracic.

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o jazde pseudo rajdowa,ja tak nazywam pozny wieczor na jakiejs zapomnianej drodze...

I czemu niby Vette ma sobie ze zwykłym asfaltem nie poradzić? To nie szuter.

Teoretyk rajdowy?A Ty kim jestes?Rajdowym mistrzem USA?

Nie. Teoretykiem ogólnym. ;)

Po prostu doceniam różne auta ale najbardziej kierowców co potrafią być w nich szybkimi. A co do określenia ciebie teoretykiem po prostu zgadłem. :)

Nie uwazam sie za jakiegos specjalnego kierowce,co nie znaczy,ze nie moge sie tutaj wypowiadac.

To tak jak ja. ;)

Kwestia balansu?Na pewno!Czyli jak,wsadzamy wiekszy silnik z przodu i tylek tez robimy ciezszy?Nowy V8 Audi jest troche ciezszy od doladowanej szostki.

Ale twierdzą, że sam silnik nie jest cięższy. Ma większą pojemność ale mniej osprzętu, który teżważy.

Słyszałem też, że silnik 2.5 w moim aucie nie jest cięższy od 2.0 z Japonii.

Zawsze mogli zrobic lzejsza szostke,a nie wkladac V8.

Mogli. Ale S4 to jednak po prostu szybki dupowóz i tyle.

Nie chce byc chamski,ale haslo "przewiezc cie?" to sobie kieruj do kolegow z pracy albo sasiadki.

Szokuje mnie miejsce gdzie na mnie napadasz. :shock:

To była zwykła propozycja, jak nie masz ochoty to nie. Jaki problem?

Jezdzilem STI 03 (zreszta nie tylko) i kumam co ten samochod potrafi, wiec nie przezywaj tak...

Co ja niby przeżywam? Nie projektuj na mnie swoich stanów, proszę.

Co do zdarzenia z S4 i Integra,to dla odmiany gratuluje dobrej jazdy...Mam nadzieje,ze nie porownujesz Inetgry do Celicy,bo byloby to bledem.

Dzięki. Trochę się napociłem i była to zdrowa lekcja pokory wobec braku mocy. Był to mój pierwszy raz w ITR. Był wtedy taki chłopaczek swoją ITR z którym jazda była baaaardzo ekscytująca. Sądzę, że moje najlepsze okrążenie w ITR było gorsze od jego najgorszego.

Nie jest tak,ze europejska Integra jest o niebo lepsza od wersji US?Nie jestem pewien...

Nie wiem, nie wypowiem się.

PS.Na koniec,gratuluje samochodu.Czytam czesto Twoje wypowiedzi i ogolnie szacunek.Jednak swoje trzy grosze musialem wtracic.

Chyba trąciłem twoją czułą strunę. :D

Naprawdę nie chciałem byś się poczuł taki wzburzony.

Powiem ci, że jeszcze parę lat temu miałem podobne do twojego podejście. Myślałem, że ten ma AWD, turbo, Brembo, Costamjeszcze to nic mu nie podskoczy. Ale po spędzeniu trochę czasu na różnych imprezach i obcowaniu z ludźmi, którzy potrafią jeździć zostało to zrewidowane. Po pierwsze to autkiem jak choćby stara Miata można mieć więcej przyjemności z jazdy niż moim. Nauczyć się także można dużo więcej i bardziej widać efekty. Moim STi, jak to już gdzieś napisałem, to nawet małpa byłaby szybka. Zbliżenie się do prawdziwych granic STi na dobrej gumie to już czasem jest poza granicą strachu. Trudno najechać na zakręt na 100% przy tak obłędnej prędkości i nie zwątpić gdzieś po drodze czy aby nie walnie się w tą ścianę na zewnętrznej. Czasem po prostu mniej jest lepiej.

Czytujesz może czasem gazetkę EVO?

Jak wybierali Best Track Day Car of the Year to wybrali Caterhama ze słabszym silnikiem a nie R500 właśnie z tego powodu. Stwierdzili, że trudno mieć przyjemność w aucie tak obłędnym jak R500 bo strach psuje wszystko. Coś w tym jest.

Jak będę w końcu w stanie to mam w planie kupić jakieś lekkie RWD by mieć trochę tej przyjemności (i nauki) dla siebie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martw się jak wyjdzie. :)

 

No tak. Jeśli ma wyjść taki, to może lepiej niech go nie wypuszczają?

 

To ja poproszę ten starszy model. Ten zepsuty. A choćby po to, żeby móc poczuć straaaaasznie wielkie przybliżenie tego, co czuli kierowcy F1, gdy ujeżdżali tysiąckonne, póltoralitrowe bolidy z wielkimi turbinami. Albo mieć przybliżenie pierwszej R5 Turbo. Tej mid-engine.

Chyba za słaby by choćby to zbliżyć. I obecne bez turbo są i tak szybsze.

 

Tylko w tamtym siedzi 3S-GTE. Ile chcesz zeń koni? 200? 300? 500? Da się. I wtedy zaczyna przypominać.

 

Przyjemność sztuki kierowania to zakręty a nie przyspieszanie na prostej.

 

A czasami jest to masochistyczna przyjemność z walki z wózkiem na wyjściu z zakrętu.

 

A ja o ostatnim z dwóch pierwszych. W wolnym tłumaczeniu "drugie". :)

 

Doczytałem gdzieś o nim. Już wiem, czemu ma takie proporcje. To jest Smart Coupe po amerykańsku. Pojeździłbym Smartem Coupe, a i owszem, ale mocnosportowy wózek to to nie jest. Bardziej lansowóz.

 

Czyli M-coupe też jest SUV-em?

 

M coupe? Z coupe? Czym te cudaki się różnią, oprócz tego, że literką? Tak, są cholernie podobne do kombi.

 

Jak sobie wprowadzicie choćby to prawo o minimalnej wysokości maski auta by przechodnie byli bezpieczniejsci. :twisted:

 

Czy ktoś tu coś chciał powiedzieć o dobrym czasie dla aut przez duże A?

 

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, panowie! Uswiadamiam Wam niniejszym, ze tym samym i jednoczesnie uspokaja Was czlowiek o kilkadziesiat lat (swietlnych? :) ) mlodszy! Nie ma sensu denerwowac sie z tak blahych powodow (wiem, wiem, czasem to trudne :wink: )

 

...to wybrali Caterhama ze...

 

Slinka leci... :D

 

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RB26DETT

 

huh :?: :shock:

 

Wklep sobie w googlownicę. RB26DETT to w skrócie 6 cylindrów w rzędzie, dwie suszarki, 280KM od fabryki z ktorych robi się zworką ponad 400, z których robi się 500, 600, 700, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1300 i więcej KM? (tu nie poczęstuję Cię sznurkiem, bo ExViTermini gdzieś zjadło).

 

Silnik od Skyline, który jeszcze zasługuje na platkietkę GT-R.

 

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Jeśli ma wyjść taki, to może lepiej niech go nie wypuszczają?

A ja wolę by wyszedł. :)

Tylko w tamtym siedzi 3S-GTE. Ile chcesz zeń koni? 200? 300? 500? Da się. I wtedy zaczyna przypominać.

To też kosztuje. Z tego co widzęi tak lepiej kupić auto mocniejsze z fabryki niż grzebać z aż takim wykręcaniem w kosmos. Ile najwięcej wykręciłeś extra z jakiegokolwiek auta jakie miałeś?

A czasami jest to masochistyczna przyjemność z walki z wózkiem na wyjściu z zakrętu.

Jak bierzesz zakręt na max to w każdym aucie to masz. :-)

Doczytałem gdzieś o nim. Już wiem, czemu ma takie proporcje. To jest Smart Coupe po amerykańsku. Pojeździłbym Smartem Coupe, a i owszem, ale mocnosportowy wózek to to nie jest. Bardziej lansowóz.

Co ma znaczyć "lansowóz"?

Lekki, RWD, dobry balans, przyzwoity silnik i mi wystarczy.

M coupe? Z coupe? Czym te cudaki się różnią, oprócz tego, że literką? Tak, są cholernie podobne do kombi.

Linky not worky.

Czy ktoś tu coś chciał powiedzieć o dobrym czasie dla aut przez duże A?

To akurat europejskie pomysły. :twisted:

Ale nie sądzę, że kit cary znikną a te najlepiej pasują do twoich wyobrażeń. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ja mowie? :shock:

 

Przeciez na zlinkowanej stronie Kazia jest napisane, ze zajmowal sie Mazda GT-R, a z podpisu wywnioskowalem, ze teraz chce sie "zajac" Justy, z czego IMHo moze wyjsc bardzo ciekawa ... rzecz :)

 

A o to wlasnie Rafal pytal. :wink:

 

Zdrowko!

TJ

 

P.S. zauwaz, ze gdybym JA chcial wysmiac Kaziego ze swojego braku doswiadczenia to to by bylo "troszke" bez sensu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dla mnie wsadzanie V6 zamiast V4,czy o zgrozo V8 zamiast V6 spowoduje ,ze skonczymy w "szybkich",ciezkich dupowozach.

 

V4 montują tylko w motocyklach, chyba miałeś na myśli H4 albo R4.

 

AdamK.

Teraz pewnie tak, ale byl kiedys samochod z silnikiem V4

 

fotka0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal tak wlasciwie to nie zastanawiales sie nad r34GTR ?? widzialem gdzies strone firmy w stanach przerabiajacej skyline'y tak ze nie ma juz problemow z ich rejestracja i uzytkowaniem

Interesują mnie auta najbardziej takie na jakie mnie stać i, co najważniejsze, jestem w stanie utrzymać nie trzęsąc się, że coś puknę, zarysuję, zużyję hamulce czy zedrę gumę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już mowa o Skyline...

1. Czy spotkaliscie się kiedyś (niekoniecznie naocznie ;) ) z przekładką kierownicy na lewą stronę w R34 GTR? Jeśli tak to jak wiele zachodu to wymaga? (hehe - napewno niemało); Niektórzy zapewne uznają taki pomysł za świętokradztwo :) Heh - poza tym środkowy panel też trzeba nico wymagałby ,,obrócenia'', co? :)

2. Czy OBECNIE jest możliwe rejestrowanie w kraju nad Vistulą samochodów z kierownicą po prawej stronie? (Hmm, na pewno warto w takim wypadku wozić ,,pilota'', by wyprzedzanie nie skończyło się zbyt szybko ;) Poza tym kto to widział zmieniać biegi lewą ręką? (Dyrekcję proszę o wyrozumiałość) ;) )

 

Pozdrawiam

astank

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...