Yanas Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Dziś zauważyłem,że gdzieś znad przedniego dyfra dochodzą dziwne, nieregularne i niezbyt głośne stuki, kiedy skrzynia jest w pozycji P lub N. Albo to jakiś kamień pod precatem, albo..nie wiem co. Skrzynia chodzi normalnie, nic innego się nie dzieje. Macie jakiś typ? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Poduchy pod skrzynią / silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dzięki, sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shagger Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Podobną sytuację miał znajomy w swojej Imprezie, i też myślał że to poduchy ale to nie było to. Trzeba dobrze sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pamiętasz co ostatecznie było u niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Może jakiś wąż się wypiął z obejmy. Na wolnych obrotach skrzynia się trochę buja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Miałem podobne objawy w imprezie, jakiś czas później padło mi sprzęgło hydrokinetyczne( konwerter).Podjedź do kogoś kto ogarnia automaty, nie ma co czekać. U mnie sypneło tak grubymi drobinami zmielonego metalu że skrzynię nalezało by rozebrać wymyć wymienić co trzeba przy okazji, nowy bądź regenerowany konwerter. Taniej mi wyszło drugą skrzynię z dyfrem kupić. Ale obyś nie miał tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To mnie trochę wystraszyłeś.. Nie zdążyłem zweryfikować tropu z poduszkami pod silnikiem/skrzynią,ale wobec Twojej historii jutro podjadę do zakładu zajmującego się naprawami automatów,żeby rzucili okiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Stuki lub strzelania ze skrzyni mogą być objawem zużytego konwertera. Nie ma co panikować, konwerter można regenerować i nie kosztuje to worka złota . Jeżeli to rzeczywiście konwerter to jeżeli sam go wymontujesz i dostarczysz to koszt regeneracji wyniesie 600-700 zł. W jednej z warszawskich firm oferowano mi gwarancję 36 miesięcy bez limitu kilometrów. Na szczęście u mnie problemem okazało się coś innego i tańszego niż skrzynia więc nie skorzytałem. Z drugiej strony uszkodzony konwerter powinien hałasować kiedy przekazuje moment obrotowy a przy P i N tego przecież nie robi. Tutaj niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez zento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Strzelania nie ma, są tylko te ciche, nieregularne stuki. Skrzynia przerzuca biegi normalnie, wszystkie tryby działają. Olej z filtrem zmieniany 30tyś. km temu, także pod tym względem raczej też powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Zacznij od poduszek, to nic nie kosztuje........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Tak jak pisze valdiiaga. Najpierw zbadaj najtańsze opcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Cóż.. Poduszki są ok. Raz stuka, raz nie stuka. Dodając gazu gdy skrzynia jest w pozycji P lub N słychać specyficzny krótki wizg ze skrzyni. To normalne? Poza tym czasami przerzucenie z P na R skutkuje takim nieprzyjemnym szarpnięciem/łupnięciem. Jutro podskoczę do speców od skrzyń, chyba czas najwyższy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 zejście z P spina napęd z lekkim opóźnieniem, ale to jest prawie niewyczuwalne. Przegazówka na P/N nie generuje u mnie żadnych dodatkowych/niepokojących dźwięków czy efektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się